Auttakee

ootellaan93

Silmät suurina ihmettelijä
Ollaan nyt sitten raskaana, vaan en uskalla iloita tästä raskaudesta yhtään koska pelkään koko ajan keskenmenoa. Kävin ultrassa ja siellä näkyi vain nestekertymä kohdussa (sikiö pussi?) mutta ei raskauspussia eikä sikiötä. Hcg oli mittauksessa 3060ml/u. Viikkoja taisi olla joko 4+5 tai 5+0. Tutkimuksen aikana lääkäri teksti todella kovakouraisesti sisätutkimuksen jonka jälkeen olin todella kipeä koko päivän. Muutenkin alavatsassa tuli sen jälkeen tosi kovia kipuja. Tänään raskausoireita ei ole juurikaan enää ollut tosin ei kipujakaan... Pelkään niin etten tiedä miten päin olla. Todella raskasta odottaa seuraavaan ultraan 19.2 toivon todella että silloin näkyisi pieni rakas masussa :Heartred
 
Voi ei, ymmärrän pelkosi. En tiedä, mistä päin oot kotosin, mutta ainakin pk-seudulla ja Tampereella on aika edullisia yksityisiä mihin pääsee varhaisultraan.
 
Kiitos vastauksista, minulla on tosiaan se seuraava ultra 19.2 ja sehän on niinku varhaisraskaudenultra. Viikkoja pitäisi silloin olla7+4 tai 7+6. Eli viimeistään silloin pitäisi jo jotain näkyä, jännitän sitä kovasti. Oireet on pysynyt vielä melko lievinä, kuvotusta aamuisin ja rinnat arat. Esikoisesta oksentelin kovasti aamuisin mutten muista millään millä viikolla itse oksentelu alkoi siksi en oikein osaa vielä verrata tätä oloa viime raskauteen..
 
Kiitos viestistäsi, Uskon ja toivon että meillä molemmilla jatkuu tämä raskaus oikein mukavasti siihen hetkeen kunnes pienokaiset syntyy. Tuon dobblerin hommaan itsekin heti ultran jälkeen! Esikoisesta oli ihana kuunnella sydänääniä niin pysyi rauhallisena itsekin.
 
Kiitos, tulen 19 pv kertomaan kuinka kävi. Alkuraskaus tuntuu olevan minuöle koko raskauden raskainta aikaa. Sama oli kyllä esikoisesta, eka 3kk yhtä huolta ja murhetta. :nailbiting:
 
Yhden ” tuulimunaraskauden” kokeneena ymmärrän huolesi. Raskausoireita oli hetken, mutta lopulta ei siellä ollutkaan sisällä mitään, ja menikin sitten kesken.
 
Mulla oli melko oireeton alkuraskaus, ei juurikaan pahoinvointia, rintojen arkuutta tms. Vähän väsymystä, mutta muuten pääsin tosi vähällä. Pelkäsin kanssa keskenmenoa pitkään, koska oireita oli vähän. Mutta onneksi kaikki mennyt hyvin ja nyt jo viimeinen kolmannes menossa. Tsemppiä odotteluun, nuo alkuviikot ovat kyllä aika piinaavia ja vaikka kuinka yrittäisi keskittyä muihin asioihin, niin ei se vaan ole helppoa. Mutta uskon ja toivon, että kaikki menee hyvin :Heartred
 
Takaisin
Top