Au pairit-sarja

Ehdottomasti katsottava! :) Olen katsonut aiemmat kaudet ja tämäkin on menossa tallenteisiin, ettei mene jaksoja ohi. :D Kohdekin on ihan mahtava!
 
Kerran oon kattonu ja oli ihan kauheita ne au pairit :eek: ei houkutellu enää uudelleen kattoa :D
 
Olen katsonut vaihtelevasti. Viimeksi katsoin helmikuussa 2016 pari kautta, kun odottelin esikoisen synnytyksen käynnistyvän kunnolla. Ei voinut mennä nukkumaan, kun oli sen verran jännää odotella supistusten voimistumista, toisaalta ei pystynyt mitään fiksuakaan tekemään.

Ensimmäisen kauden aikana mietin, onko tämä nyt ihan oikein seurata osallistujien julkista nolaamista telkkarissa, mutta viimeistään toisella kaudella kävi jo selväksi, että osallistujat ovat hommassa mukana, eikä kyse ole siitä, että heitä käytettäisiin hyväksi. Myöhemmissä kausissa on överinolauskäytös ollut mukana jo ennen kuin au pairit edes pääsevät Suomesta pois, joten showtahan he ovat tekemässä, ja showna se on katsojankin otettava.

Minusta on yllättävää, että YLEkin tekee tällaisia skandaalinhakuisia tositeeveesarjoja, tämä ja se alkuperäinen Teiniäidit-sarja taitavat olla ainoat? Vai onko YLEllä muitakin?
 
Takaisin
Top