Askarruttava asia johon kaipaisin vastausta<3

Minnuska89

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Kyselisin sellaista teiltä että voiko ihan vapaasti varata ajan ultraan jos syynä on se että rakenneultrassa ei näkynyt kumpi on ja haluan tietää kumpi on tulossa,kun en millään jaksaisi odottaa synnytykseen.En ole kehdannut soittaa äitiyspolille kun en tiedä voiko niin tehdä.Kyselisin teiltä jos te olisitte vähän enemmän tietoisia tällaisesta.Itellä on menossa rv:31+4 ja laskettu aika on: 31.03.2009.


Kiitoksia jo etukäteen paljon vastauksistanne<3
 
Yksityiselle voi varata halutessaan ajan. Ne kyllä ultraavat ja kertovat sukunpuolen. Kunnallisessa saa vaan ne "pakolliset" ultrat, jos muutoin kaikki normaalia.
 
Joo Kunnalliseen ei kannata soittaa:D Sinne ei pääse ku pakollisii ultriin tai lähetteellä, jos on jotain epäilyttävää...
 
Nykyäänhän on noita 4D ultraääni juttuja, mut ne maksaa. Mut jos todella haluat tietää, niin senkus menet sellaseen.[:)]
 
MUTTA! Tiedoks et yksityiset ei noit 3 ja 4D ultria kauhee mielellää tee pelkän sukupuolen selvittämisen takii. Ei koske kaikkia lääkärikeskuksii tiätty varmaa, mut monen sivuilla on lukenu et ei miel. tee pelkästää sen takii... mut muuten jos meet yksityiselle ultraan vaikka diacoriin tai mehiläisee nii kyl tekee varmasti:)
 
Kyllä kai yksityiset tekee tasan sitä mitä pyydetään, siitähän sinä maksat eikö vaan.. Itse olen menossa sekä rakenneultraan vko 20+4 kunnalliseen ja erikseen vko 26 4d-ultraan. Minusta se ei saa olla rahasta kiinni. Haluan varmistua että kaikki on kunnossa (vaikken sitä epäilekään), saada sukupuolen tietoon ja kaiken mahdollisen muun. Sitäpaitsi se dvd on tosi mukava muisto näyttää kaikille jälkeenpäin. 
 
Meillä tänään 11+4, ja oli ultra. Meidän (ja lääkärinkin, joka oli paikalla kätilön kutsumana) pieneksi ylläriksi meidän pienokainen pyllisteli sen verran antaumuksella, että oli lääkärin haaroväliä osoitettava ja todettava, että siellä on tuollainen pieni kohta, josta voisi jo aika suurella todennäköisyydellä sukupuoltakin lähteä veikkaamaan ;)

Ollaan edelleen ihan täpinöissä, tunteja myöhemmin, ja tuijotellaan tuota nimenomaista kuvaa, jossa paljastus näkyy. Eihän tähän (tai ultraan koskaan) voine täysillä uskoa, mutta vahvisti jo omia epäilyksiäkin!
 
Se on aika kunta ja lääkärikohtaista suostuuko sanomaan veikkausta sukupuolesta rakenneultrassa koska eihän se ole 100% varma tieto kuitenkaan, ei sitten tule kauheaa pettymystä vanhemmille. Mutta meillä on ainakin täällä Oulussa kerrottu joka kerta veikkausta jos on pyytänyt. [;)]
 
No rakenneultraa mekin oltiin luultu joutuvamme odottaa, mutta tosiaan np-ultrassa jo näkyi!

Anteeksi kun hehkutan, olen vain niin onnesta sekaisin. Oli vähän stressaava päivä ja nyt kun saa vain tuijotella pienen kuvia, niin olen onnellisempi kuin koskaan!


EDIT: Noniin, tajusinpa just, että marjuska81 vastasikin tuohon nonnamamman kysymykseen... Silly me! [8D]
 
En tarvitse enään tietoja koska olemme avomieheni kanssa saaneet pienen tytön 29.03.2009 :) Kiitoksia kaikille vastauksista :) 
 
Takaisin
Top