Ar-ultra

Kyllä nyt on niin helpottunut olo ja lääkärikin oli tosi mukava. Käänsi muhun päin heti sen näytön kun löysi pikkusen ja näytti ja kerto kuinka se sydänkin siellä selvästi löi. Nyt tarvis keksiä että mitenkä mää kerron miehelle ilouutisen.. odotanko että tulee kotiin vai laitanko viestillä ton ultrakuvan minkä sain mukaani. Sekin varmaan jännittää kui on käyny ja hermoilee mutta annanko hermoilla vai onko se liian julmaa? ☺
 
Hieno uutinen! Itse laittaisin kyllä miehelle kuvan, kyllähän nuo raukat välillä muutenkin on kovilla ja jännittävät/miettivät paljon enemmän mitä antavat välttämättä edes ulospäin ymmärtää :Heartred
 
Niin samalla linjalla kun lumileopardi. :) laitoin eilen heti miehelle kuvan, ja oli kyllä onneissaan. ❤

Pakko saada hänet muihin ultriin mukaan. :)
 
Mavajo, JES! Eli sulla on koko ajan ollutkin kaikki hyvin, mutta ootte joutunut vaan kärsimään kun eka ultra olikin niin aikasessa vaiheessa. Hieno uutinen, varmasti hyvä fiilis! :Heartred
 
Tänään vihdoin oli taas aika käydä ultrassa katsomassa mitä löytyy, viimeksi 2vk sitten kun oli vain se pussi.
Mutta niin vaan siellä sydän sykki! Koon perusteella arvio 7+3-7+5, eli luultavasti tuleekin huhtikuinen.
Joka tapauksessa mikä helpotus, kun itse olin niin epävarma. Kohtuullisen oireetta kun tässä on menty. Kyseessä ensimmäinen raskaus ja jopa ihan ensimmäisestä yrityskerrasta tärppäsi. Pää ei meinaa pysyä mukana :)
 
Täälläkin on nyt ultra takana. Siellä se pieni liikkui, sydän väpätti ja koko täsmäsi laskelmieni kanssa :) Vaikea uskoa todeksi!

Tällä keskenmenotaustalla en vaan siltikään tunne oloani kovin varmaksi. Vaikka näin pitkälle yksikään raskauteni ei ole koskaan aiemmin jatkunut.
 
Onnittelut hyvistä utlrauutisista! :)

Kevättähti, minulla on varmaan mennyt ohi sinun tarina taustastasi, pahoittelut että olet joutunut keskenmenoja kohtaamaan. Minulla on kaksi keskeytynyttä keskenmenoa takana joista molemmista elin koko ensimmäisen kolmanneksen "raskaana". Lopputulos oli molemmissa kaavinta. Minullakin nyt raskaus on kestänyt paljon pidempään (eilen viimeksi kuulin sydänäänet rv 11+6). Tunne on aivan käsittämättömän uskomaton ja onnellinen. :) eli ymmärrän! Tosi hieno juttu! :)
 
Tänään käyty varhaisessa ultra:ssa vol 2 ja nyt löytyi syke kuunneltiin sitä sydämen sulosointua, on se vaan joka kerta ihanaa. Mitat oli edelleen pienemmät, joten varmuutta ei vieläkään l.a sta ole mutta maaliskuun loppu -huhtikuun alku. Sai nyt mittojen perusteella 7+3 mut epäili ettei saanu kaikkia mittaan. Viimeisen ultran mukaan olis nyt 8+0., kierrosta 9+0.
 
Mäkin nyt siten malttamattomana kävin yksityisellä ar-ultrassa; siellä se pieni Neponen pyöri ja sydän sykki kovaa tahtia :angelic::happy093

Kokoarvio oli eilen 7+6 ja menkkojen mukaan mulla olis ollu eilen 8+0, että ei se nyt paljoo heittänyt, varmaan pysyy LA samana, mutta katsellaan sitten NT-ultrassa sillon kuukauden päästä :smug: Niin odotan taas että näkee pienen, tuli hyvä olo kun tiedän että tyyppi siellä elossa köllötteli:happy:
 
Takaisin
Top