Apuja!

Stytti56

Silmät suurina ihmettelijä
Moikka!

Hei tein clearblue digital ovulaatio testin, jossa on se hymy naama tai rinkula, eli hymis jos on positiivinen ja vaan se rinkula jos ei. Kun otin sen testin poissa siitä laitteesta, niin sieltä tuli semmonen näyttö, missä oli kaks viivaa, eli siinä osassa mikä laitetaan siihen testi puikkoon sisään? Mitä se tarkottaa ja miks siel on semmonen? Kun eikse hymiö kerro sen testin niin mitä ne viivat kertoo?
 
Siinä ulosvedettävässä puikossa on aina 2 viivaa, kontrolliviiva ja testiviiva. Se laite analysoi LH-hormonin tasoa virtsanäytteestä ja se puikon testiviiva on yhtä vahva/ lähes yhtä vahva kuin kotrolliviiva, kun laite hymyilee ovulaation merkiksi.
 
Tässä esimerkki omista negatiivisista ja positiivisista viivoista kyseisellä laitteella eräässä kierrossa.

ovistestit.jpg
 
Siinä ulosvedettävässä puikossa on aina 2 viivaa, kontrolliviiva ja testiviiva. Se laite analysoi LH-hormonin tasoa virtsanäytteestä ja se puikon testiviiva on yhtä vahva/ lähes yhtä vahva kuin kotrolliviiva, kun laite hymyilee ovulaation merkiksi.
Mulla oli melkein yhtä vahva se toinen viiva , kun se toinenkin ja silti ei hymiötä🤔 siks mä aloin miettimään..
 
Mulla oli melkein yhtä vahva se toinen viiva , kun se toinenkin ja silti ei hymiötä🤔 siks mä aloin miettimään..
Liikaa ei voi tulkita niistä viivoista, voi olla lähellä mutta ei riittävä nousu. Sitten jos on pidempään noita käyttänyt niin toki pystyy aiempiin verrata. Mutta valmistajan oma ohje on että niistä ei voi tulkita mitään joten plussan laskisin vasta sitten kun kone hymyilee 😊
 
Takaisin
Top