Apua, voinko olla raskaana?!

Helloitsme

Oman äänensä löytänyt
Tiedän että panikoin varmastikin turhaan, mutta naisen aivot .. :grin On ristiriitaista tietoa siitä sisältävätkö touhutipat siittiöitä. Tilanne on se että harrastin seksiä ovulaation aikoihin, mies ei (omien sanojensa mukaan) lauennut sisälle mutta kyllä sieltä minun mielestäni jotain kovasti suunnisti ulos. Mulla on jo yksi lapsi, vuosimallia -15, eikä olisi kovin sopiva hetki vielä toiselle tulla. Menkat pitäisi alkaa muutaman päivän päästä, mutta jostain syystä mulla on kokoajan hieman etova olo ja mahassa on ihan outo tunne, ihan kuin olis täynnä ilmaa vaikkei mitään tule ulos (ei siis pieretä, ei ole ilmaa) ja välillä tuntuu hassua nippailua. Normaalisti n. viikko ennen vuotipäiviä rinnat tulee tosi kipeiksi ja muutamaa päivää ennen vuotoa selkä ja maha ovat niin jumalattoman kipeät, mutta nyt ei mitään.
Onko raskaus siis mahdollinen vai oonko tulossa hulluksi ?
Ps en kaipaa moralisointia siitä että missä kondomi, he he.
 
Touhutipat sisältävät siittiöitä vaihtelevasti. Tsemppiä, toivottavasti kaikki kääntyy parhain päin!
 
Touhutipat voivat sisältää siittiöitä, joten raskaus on mahdollinen. Oireita ei kannata laskeskella, koska ne voivat johtua niin monesta muustakin asiasta. Raskaustesti kertoo totuuden, mutta vasta sitten kun kuukautisten pitäisi alkaa.
 
Takaisin
Top