APUA TARVIISIN !! <3

babywishes

Oman äänensä löytänyt
Heippa ! Mulla on ollut nyt menkat 5 päivää myöhässä. Yleensä aina ollut säännölliset, eikä ole koskaan jäänyt siis pois. Mikä olisi syynä tähän? Voiko olla mahdollista että olen raskaana vaikka ollut noin vähän myöhässä vasta? Tein ovulaatiotestin, jossa sanottiin että 4.10 olisi ollut minulle se "otollisin päivä" ja juuri sinä 3-4.päivä harrastin seksiä. Lapsi olisi siis toiveissa, mutta minulla on todella vaikea tulla raskaaksi.. Yrittänyt oon ylipuolivuotta tuloksetta :sad001 Onkohan minussa joku vikana? Vatsassa outoa tunnetta kokoajan, painetta ja sellaisia kuukautismaisia kipuja. Rinnat ovat kasvaneet/ turvonneet. Pelottavaa, kun tosiaan ei oo menkat ollut koskaan myöhässä. Miten teillä on tärpännyt parhaiten? (asentoja, oluvaatiopäivät?) Olen siis nuori nainen, joten hiemat uusia nämä asiat :) Toivon asiallisia vastauksia! (:
 
Oletko tehnyt raskaustestiä? Kun menkat on 5pv myöhässä niin yleensä raskaus näkyy jo testissä. :)
 
Tein viimeviikolla kun silloinkin tuntui mahakipuja, mutta näytti negatiivista.. pitäisi varmaan tehä uusi testi. Ajattelin kyl mennä lääkärille ja että ne ottaisi verikokeen että näkyis varmasti tulos. :)
 
Kyllä toi paineentunne alavatsassa on ainakin mulla joka kerta kielinyt alkavasta raskaudesta. Kyllä ne kotitestit ovat ihan luotettavia. Rohkeasti testi esiin vaan! Minäkin ensin testasin negan, mutta tein testin liian aikaisin. Tein testin vasta viikon päästä uudelleen ja se oli selkeä plussa.
 
Juu mäkin oon tehnyt testin liian aikasin.. huomenna soitan lääkärille ja meen tekemään verikokeen :) sit ainaki saa oikean vastauksen. :)
 
Tänne en olekaan vielä onneani päivitellyt: plussasin eilen! Tunteet heiluu rakkauden, onnen, hämmästyneisyyden, seesteisyyden ja ilon rajapinnoilla. Pitäkäähän tekin peukkuja, että meidän pieni rakas pysyisi kyydissä :Heartpink
 
Miten tota pitäisi lukea? Täs parempi kuva!!! Ja on ennen tullut negoja varmaa 10testiin ja toi alempi viiva on tullut kyllä silloinkin kun se testiliuska on imeny sitä virtsaa tikkuun mutta on lähtenyt pois..tässä testissä toi viiva ilmesty vasta jälkeenpäin ja tummentuu vain. Menkkojen ois pitäny alkaa tiistaina, ei kuulu eikä näy. :/ huomenna on verikoe kylläkin ja teen aamulla uuden ennenkuin sinne verikokeeseen meen, mutta tämä on ihmetys!
 

Liitteet

  • 1415885218935.jpg
    1415885218935.jpg
    18.1 KB · Katsottu: 138
Onkohan tikkuerässä jotain häikkää? Noista kontrolliviivan lähellä olevista viivoista on kyllä vaikea sanoa mitä ne on, kun siinä ei pitäisi olla mitään.. ja onko tikussa oikeaa testiviivaa ollenkaan ja jos niin missä..
 
Takaisin
Top