Apua kaivataan!!

RuutuTuutu

Oman äänensä löytänyt
Lokakuussa tuli ihan oudot kuukautiset, kesti vajaa kolme päivää ja oli pientä vihlontaa alavatsassa ja niukat, normaalisti 5 päivää rankoilla kivuilla kunnon vuodolla. Marraskuussa kesti 2 päivää todella niukoilla, ei tarvinnut edes pikkuhousunsuojaa ja pienillä kivuilla alavatsassa, voiko olla mahdollista ettei testi enää näyttäisin positiivista jos olen jo syys-lokakuussa raskautunut?

Tein kyllä testin lokakuussa ennen "kuukautisiani" ja oli negatiivinen, omasta mielestäni näin haalean viivan. Onko mahdollista että olen raskaana? apua kaipaan!
 
Hcg-hormonin määrä aina vaan kasvaa raskauden aikana, joten jos oot raskaana niin näkyy testissä.:) uutta testiä kehiin!!
 
Sillo ku mulla tuli keskenmeno niin tuli ekana semmosta tuhruvuotoa joten tein testin-> negatiivinen. Aattelin sit et no antaa olla et nää on vaan oudot vuodot kunnes viikko siitä aamulla herätessä oli sänky ja pöksyt ihan veressä.. paniikissa menin ensiapuun ja siellä tehtiin uudestaan testi pissasta joka näytti positiivista. Seuraavan kerran kun ei näkynyt kuukautisia niin tein 3 eri tikkua varmistaakseni asian kun en luottanut siihen yhteen :rolleyes:
Jos oikein epäilyttää testien tulokset niin kannattaa mennä lääkärille kun se voi olla munanjohtimessa joka ei näy kuin negatiivisena tikussa. Verikoe on myös hyvä vaihtoehto varmistaa asioita :)
 
Juu, siis "kuukautiset" tulee siihen aikaan ku pitäski paria päivää ennen alkaavuoto mut tosi pienillä "menkkavkivuilla" normaalisti oon täysin sänkypotilaana kipujeni kanssa. Tein testin,toooosi tosi haalee viiva tuli
 
Takaisin
Top