apua apua raskaanako?

Lauräö

Vasta-alkaja
pieni suuri epäilys että olisin raskaana eli mieheni kanssa tuossa katseltiin tällä "raskauslaskurilla" että jos olisin raskaana olisi 3+4 rv menossa. Ja siis on käynyt ennenkin niin että keho on "huijannut" minua että olisin ollut raskaana, mutta tämä on nyt ihan erillaista en ole siis vielä raskaustestiä tehnyt mutta nyt on ollut jo pari päivää alavatsa kipeä siis sellaista menkkamaista kipua ja sitäkään ei ole koko ajan aina välillä tulee vihlaisuja yms yms yms.. no ostin tänään raskaustestin että tekisin huomenna aamuvirtsasta. ja nyt alko vuotamaan vähän eli aluksi oli vähän tuhrua kun olin vessassa ja nyt seuraavan kerran kun menin niin sieltä tuli tosi tosi tosi tosi niukasti puhdasta verta. No minä tietty ihan paniikissa että mitä tapahtuu jos sattuu että olen raskaana. Anteeksi tälläinen epäselvä testi mutta voisinko teidän mielestä olla raskaana koska tosiaan näitä "oireita" olisi tuo alavatsa kipu, hirvee pissa hätä yllättää aina yht' äkkiä (ei siis satu pissata niinkuin virtsatie infektiossa, koska silloin pissaan veitsenteriä), ja tänään sain ihan mittättömästä asiasta miehelleni raivokohtauksen siis ihan kamalaa ja on jotenki muutenki todella herkkä olo itkettää herkästi ja muutenki ollu koko päivän hirveen ylimääräinen olo yms.. toivottavasti vaan en kuvittelis. Nyt vaan tuo raskaustesti tuossa kummittelee.
 
Takaisin
Top