Annan nimelle arvosana

Tykkään kans mut yks lapsuuden kaveri on Essi, niin en vois antaa onnelle lapselle.
En minäkään voisi antaa omalle lapselle, koska lapseni serkun nimi on Essi, ja näitä serkkuja tavataan kerran viikossa tai useammin. Mutta ehdottoman hyvä nimi on! :)
 
Livia on kaunis, muinainen nimi. Omaan sukunimeeni sopisi, muttei isänsä, joten siksi olisi ulkona meidän vaihtoehdoista. Annan kuitenkin arvosanaksi 10.

Ronja?
 
Ronja on kiva nimi, ehkä vähän häiritsee kun tiedän monta Ronjaa (vaikka ei se nimi ketään pahenna) joten 7.

(Nyt huomasin että Aida olikin jo joten vaihdetaan)
Gabriel?
 
Muokattu viimeksi:
Voisi olla ihan kiva toiseksi tai kolmanneksi nimeksi jos oisi kansainvälinen sukunimi, 7.

Armi?
 
Armi on nätti nimi eikä kai kovin yleinen, mutta itsellä tulee vaan eräs Miss Universum heti mieleen... Joten annan 8.


Joonas?
 
Joonas on ihan kiva. Voisin harkita omalle lapselle jos ei olis jo kahta Joonasta serkkuna. 8.

Samuel
 
Samuel oli yksi ehdotukseni pojan nimeksi, kun siinä olisi yhdistynyt mun ja miehen nimi, vähän niin kuin Brangelina. :) Muuten ehkä vähän liian heprealainen nimi meidän perheeseen, joten annan kasin.

Elmeri?
 
Nyt on sellaista settiä ettei uppoa minuun, kaikki kolme viimeisintä 5. Konsonanttipäätteiset saavat minulta automaattihylkäyksen.

Elvi?
 
Inna ei oikeen herätä mitään minussa. Yläasteella oli yks Inna, sillon se tuntu erikoiselta nimeltä. 7.

Pauliina?
 
Pauliina on ihan kiva nimi. Sopivan pehmeä, mutta ei liian. Minun on kuitenkin vaikea mieltää se uudelle tulokkaalle sillä tunnen useamman Pauliinan omasta ikäluokastani. 7 1/2

Liisa
 
Voisin kuvitella toiseksi tai kolmanneksi nimeksi kun löytyy suvusta, 6.

Severi?
 
Lotte on minulle lyhennys Charlotesta - ja tarpeeton sellainen. En ole oppinut rakastamaan. 7.

Marius?
 
Takaisin
Top