Annan nimelle arvosana

Lassi muuten kiva ja iloisen kuuloinen nimi, mutta siitä tulee paha mielleyhtymä ei-miellyttävään ihmiseen. Arvosanaksi 6.

Oula?
 
Mieleen tulee automaattisesti joku erittäin iäkäs rouva, joten luulen että tämän nimen aika on vasta 5-15 vuoden päästä. Ihan ok perus nimi, mutta itseä ei ihan mielytä, annetaan 6.

Otso
 
Itse en antaisi, mutta lyhyt ja selkeä nimi. 7
Btw mulla on 27-vuotias sukulainen Sylvi

Elvi
 
Elvistä tulee myös mieleen vanha rouva. Taitaa nimi olla tekemässä paluuta, mutta en silti kutsumanimeksi itse antaisi. Toiseksi nimeksi voisi sopia hyvinkin. Annan 7.

Saimi?
 
Ihana sekin, voisin antaa omalle lapselle. 9. Kivempi, kuin Väinö, joka tuntuu olevan nykyään tosi yleinen.

Valma?
 
Aini kuulostaa Ainon nykyaikaisemmalta versiolta, vaikka yhtä vanhaa perua taitaneekin olla alkuperäisen nimen kanssa. :) Raikas! Voisin harkita hyvin omalle lapselle. Annan arvosanan 8.

Enni
 
Ihan kiva, tavallinen perusnimi. Eikä ole sellainen, että tulisi automaattisesti mieleen 5 v tai 50 v. Voisin antaa toiseksi nimeksi. 8.

Oiva?
 
Oiva on minusta tosi kiva nimi. :) Voisi olla vaihtoehtona omalle lapselle, jos ei löytyisi kohtuu läheltä suvusta. Toki mieleen tulee 90- luvun? Ansa ja Oiva ohjelmat pikkukakkosessa. Hmm.. mitähän tälle arvioisi.. sanoisin ehkä vahva 8. :)

Katri?
 
Takaisin
Top