Alueen nimi

Mikä ryhmän nimeksi?

  • Laskettu aika maaliskuussa 2018

    Äänet: 0 0.0%

  • Kaikki äänestäjät
    6

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Heippa!

Suomen vauvaslangiin on juurtunut käsite 'maaliskuiset 2018' jne. Me haluamme seurata aikaamme ja uudistamme lasketun ajan ryhmien nimet. Vielä hiljaisten ryhmien nimet vaihdoin suoraan siihen muotoon. Mutta haluan antaa teidän itse valita haluatteko olla 'Laskettu aika maaliskuussa 2018' -ryhmä kuten tähän asti vai 'Maaliskuiset 2018' -ryhmä. Tämä vaikuttaa siis tämän keskustelualueen nimeen. Vastatkaa siis äänestykseen ja keskustelkaa toki asiasta tässä ketjussakin. :)
 
Puhelimella ei pääse äänestämään mutta kun vauvat on jo maailmassa niin tuo maaliskuiset 2018 kuullostaa jopa loogisemmalle. Tuo vanha nimi sopi odotusaikana paremmin.
 
Meille tulikin huhtikuinen mutta kun la oli maaliskuussa niin täällä ollaan. Sinänsä mulle ihan sama kunhan ette potki ryhmästä vaikka syntyikin myöhässä xD
 
Maaliskuiset 2018 ääni täälläkin, puhelimella, kun ei äänestystä näy :)
 
Meille tulikin huhtikuinen mutta kun la oli maaliskuussa niin täällä ollaan. Sinänsä mulle ihan sama kunhan ette potki ryhmästä vaikka syntyikin myöhässä xD

Ei hätää, käytännöt pysyy samana vaikka nimi muuttuisikin. :) Lähinnä kyse on kosmeettisesta muutoksesta.
 
Takaisin
Top