Alkuraskauden-Ultra

Aulassa odottamassa ultraan pääsyä. Rakko ainakin on täynnä eli pääsis jo lavetille... nyt jo hankala olla.
 
Ultrassa käyty. Sysip***at laitteet (sanoi ultraajakin), mutta kyllä siellä joku oli. Tosin joitakin päiviä - ehkä jopa 5 - olettamaani pienempi. Syke kuitenkin löytyi [emoji7]
Nyt täti sai koon puolesta Tyypän iäksi 6+2 - 6+4. Kahden viikon päästä uudestaan. Ellen sitä ennen käy muualla eli yksityisellä parempien laitteiden toivossa.
 
Ultrassa käyty ja pieni tyyppi sieltä löytyi ja sydän sykki :Heartred nyt pitäisi olla omien laskujen mukaan kuukautisista 8+1, neuvolan laskujen mukaan 8+3 mutta tyyppi vastas 7+4 :O ei kuulemma pidä vielä huolestua koska sydän kuitenkin löi ja kuva epäselvä.. ihana kuitenkin tietää että pieni on mukana ja elossa :Heartred
 
Mä sit varasin ultra-ajan yksityiselle, kun huomasin, että tuo monen mainitsema Kiehto löytyy myös passelin matkan päästä. Ensi tiistaina sitten uudestaan katsomaan, minkä kokoinen alku tuolla majailee :Heartred
Ja mieskin pääsee mukaan, niin ei tarvi yksin jännittää :)
 
Ultrassa käyty. Molemmat pienet elossa. A vastasi viikkoja 7+4 ja oli hyvin kuvauksellinen. B vastasi viikkoja 7+0, mutta mittoja ei kunnolla saatu, kun hän ei ollut yhteistyöhalukas.. laskettua-aikaa ei lähdetty muuttamaan, vaan mennään sillä 28.8. Eli tänään 8+0.
 
Mäkin kävin ultrassa. Sieltä oli se alatie-ultrauspatukka lähetetty huoltoon, joten katsoi vain vatsan päältä. Aluksi sai mitat, jotka vastasi viikkoja 6+3 eli sama koko kuin viime keskiviikkona, mutta oli näkevinän sykkeen kuitenkin. Siinä vaiheessa mä luonnollisesti aloin itkeä...
Halusi, että juon vettä ja jaloittelen hetken, jotta rakko nousee pois edestä ennen uusintamittauksia. Toisella kertaa näkymä olikin parempi ja alkion koko vastaa rv 7+3, mikä ois linjassa viime viikon 6+4 veikkauksen kanssa. Mun arvion mukaan tänään ois 7+6 eli sopis kyllä hedelmöittymisaikatauluun. Tutkaili vielä sykkeitä ja oli lopulta varma asiastaan eli kyllä Tyyppä varmaan vielä roikkuu mukana.
Ens viikolla meen vielä sinne kunnalliselle tsekkauttamaan, että kasvua tapahtuu varmasti oikeassa tahdissa. Pieni huoli kuitenkin on sydämellä. Mieskin paljasti pelkonsa: häntä mietitytti, että jos ne siittiöt ovat olleet tuolla sisällä muutamankin päivän odottamassa munasolun irtoamista, niin onko ne jotenkin voineet mennä pilalle ja vauva sen takia pieni/kaikki ei kunnossa. Musta se oli jotenkin tosi liikuttava ♡
 
Mennäänkö alkuraskauden ultraan rakko tyhjänä vai täynnä? Huomenna aika ja nyt vasta aloin miettiä! Nt kun tehtiin viime raskaudessa niin siinä piti olla tyhjä eli varmaan sit tässäkin?
 
Mulle ei ole tähän yksityisellä käyntiin annettu ohjeita, joten uskoisin että silloin voi tyhjänä mennä :)
 
Ja siis korjatkaa toki jos oon väärässä, etten huomenna mene tyhjällä ja täysi pitäisikin olla :)
 
mä en viikko sitten edes tajunnu miettiä, kävin jännityspissalla ennen ultraa eikä tullu sanomista eli eiköhän tyhjänä :)
 
Minulle ei annettu mitään ohjetta, mutta ultraaja sanoi, että "Onpa hyvä että rakko ei ole täysin tyhjä, jotta kaikki näkyy selkeästi".

Uskon, että ohje varmasti annettais, mikäli sillä olisi suuri merkitys.
 
Varmuuden vuoks meet rakko täynnä ja käyt sielä sitten pissalla jos pitää :D
 
Ensimmäinen ultra tehty. Kaikki enemmän kuin hyvin!
Yllätyksenä päivään tuli se, että mukana on kaksi pienoista :Heartred :Heartred

Molemmat vastasivat viikkoja 7+3 ja sydämet sykkivät!

Ultran mukaan la olisi 2.9., mutta epäilen että elokuun puolella tullaan. Tässä mietin josko kuitenkin jäisin elokuisten puolelle :Heartred :)
 
Takaisin
Top