Alkuraskauden ultra?

tinkanen

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Heinämammat 2018
Kuinka moni aikoo mennä? Me aiotaan mennä, koska ensimmäinen raskaus ja hoidoilla aikaan saatu monen vuoden yrityksen jälkeen, halutaan varmistua että kaveri on oikeassa paikassa :)
 
Mä meen kans. Mulla on taustalla yksi keskeytynyt keskenmeno, joten senkin takia haluan varmistaa, että homma on ok. Vaikka voihan myöhemminkin tietty vielä tapahtua kaikkea, mut kuitenkin. Varasin ajan viikolle 7+2.
 
Täällä varattu kans aika :) töiden vuoksi osui 6+4, ja nyt jännittää onko tämä liian aikaista sykkeen näkymiselle.... että mennäänkö turhaan... muuten olisi mennyt melkein kahdella viikolla eteenpäin :sad001
 
Täällä varattu kans aika :) töiden vuoksi osui 6+4, ja nyt jännittää onko tämä liian aikaista sykkeen näkymiselle.... että mennäänkö turhaan... muuten olisi mennyt melkein kahdella viikolla eteenpäin :sad001

Hei, minulla on sama juttu. Aika on joko 6+6 tai 6+4... no sen näkee sitten. Varasin ajan Perhe-artesta ja aikaa varatessa sanottiin minulle että 6+4 on aikaisin kun suosittelevat tulemaan.
En usko että turhaan menette ja me mennään. Kyllähän siellä näkee että raskaus on oikeass paikassa yms. Joillakin näkynyt jo sykekin. Riippunee laitteista yms?

Itse keikun täällä kesä ja heinäkuun ryhmissä kun la kuun vaihteessa :)
 
No sitä juuri mietinkin että siis voiko nähdä että kuitenkin oikeassa paikassa, se on ensimmäinen murhe ja toisena sykkeen näkeminen, sen sentään voi ajatella että näkyy vasta sitten myöhemmin, mutta väärää paikkaa ei voi muuttaa /muutu.

Ja kiitos että vastasit,kiva kun kohtalotoveri, jotta voidaan sitten yhdessä vertailla, koska sulla aika? Meillä 10.11 :)
 
Ehdottomasti menen ar-ultraan, kun sen aika taas tulee, nyt mennään viikolla 4+. Meillä kkm syyskuussa mikä todettiin niskapoimu-ultrassa. Käytiin tossakin raskaudessa kyllä alkuraskauden ultrassa viikolla 7 ja syke nähtiin ja kaikki oli kunnossa, mutta kehitys oli loppunut ennen np-ultraa.
 
Mekin mennään varhaisultraan yksityiselle. Varasin sen parin viikon päähän.
 
Meilläpäin pääsee varhaisultraan ennen nt-ultraa, mutta oli kyllä viimeksi vasta viikolla 10. Ajattelin soittaa nyt hyvissä ajoin neuvolaan, niin josko aika ei venyisi ihan niin pitkälle. En oikein tahdo uskoa tätä todeksi näkemättä oikeesti, vaikka kolmas lapsi meille tulossa onkin.
 
Kävin jo. :D Mutta vain siksi että en tiennyt mistä kierrosta tulin raskaaksi kun menkat ei jäänyt pois. Ihan alussahan se oli. Näkyi vaan se "musta aukko", mistä raskaus alkaa kehittyä. On ainakin oikeassa paikassa. Parin viikon päästä voisi mennä uudestaan. Yksityisellä kävin/käyn.
 
Mennään myös, tänään varasin yksityiselle. Vaasassa ei pääse ilman erikoista syytä muuten. Aikaisemmissa raskauksissa en ole käynyt, onhan se nyt ihan mukava käydä luuraas onko siellä kukaan, 21.11 olisi ja samana päivänä myös ensimmäinen neuvola. Silloin viikot 7+6
Kauan pitää vielä odotella.
 
Minäkin sain varattua eilen alkuraskauden ultran. Yhden nt-ultrassa todetun keskeytyneen keskenmenon kokeneena en kyllä enää kykene odottamaan sinne asti ensimmäistä ultra-aikaa, vaan täytyy saada aiemmin varmuus, onko masussa elämää. Mullakin siis ultra 21.11. ja elättelen toiveita, että tällä kertaa se yksi ultra riittäisi ennen ekaa kunnallista ultraa. Jos vaikka dopplerilla löytäisi ultrien välissä sykkeen... :rolleyes:
 
Meillä ois ultra 16.11. En oo vielä varma tuleeko laskettu aika olemaan kesä- vai heinäkuussa.
 
Meilläkin oisi tarkoitus mennä ultraan varmistamaan että edes joku löytyy. Kunhan löydetään miehen kanssa päivä että hän voi olla arkena esikoisen kanssa [emoji4] haastavaa kun toinen opiskelee eri paikkakunnalla ja itse esikoisen kanssa pitkälti päivät kaksin
 
Meen yksityiseen neuvolaan Oulussa, ihmeekseni sain sunnuntaille ajan. Silloin 7+0. Mielenrauhan vuoksi päästävä katsomaan, että näkyykö elämää ja oikeassa paikassa. Kaksi viikkoa vielä odottelua tuohon...
 
Mä kävin tänään yksityisellä ultrassa, vaikka onkin vasta 5+2 menossa. Halusin varmistaa, että on sisällä kohdussa ja olihan se :happy: Muutenkin näytti kaikki paksuudet sun muut hyvältä. Ei ole keskenmenoja tai muita ollut. Olen vaan tosi neuroottinen ja ollut vaikea nukkua, kun pelännyt esim. kohdunulkoista. Olo helpotti heti ultran jälkeen. Menen parin viikon päästä uudestaan, niin nähdään löytyykö sitten jo kunnon sikiö ja sykkeet.
 
Meillä mehiläisessä 190€ kelakorvauksen jälkeen,kyselin jo kun soittelin aikaa :)
 
Takaisin
Top