Aiotko mennä festareille?

Sohwia

Sanavalmis juttuseppä
Marraskuunmammat 2015
Elomammat 2017
Aikooko joku mennä tänä kesänä festareille?

Minä itse haluaisin kovasti mennä joillain festareilla käymään, sillä tykkään festareilla käydä ja oon monena vuonna niillä käynyt. Festareilla käymisestä on parasta se, että usein niissä esiintyy monta hyvää esiintyjää ja saa viettää ystävien kanssa aikaa. Itsehän olen autolla liikenteessä eli en käytä ollenkaan alkoholia, se kun ei tunnu olevan mun juttu ollenkaan.
Harkinnassa on siis suomipop, vauhtiajot tai Provinssirock, mutta vain yksiin festareille pystyn vain osallistumaan, joten täytyisi tehdä päätöksiä pian. :grin
 
Toivoin kovasti pääseväni Rockfesteille tai Nummirockiin, kun niissä mun suosikkeja. Vielä elää pieni toivonkipinä Tuskasta, mutta todennäköisesti en pääse... Katsotaan nyt sitten, ehkä joku pikkufestari jollakin lähipaikkakunnista vielä myöhemmin kesällä onnistuisi.
 
En ole koskaan käynyt festareilla ja nyt on niin pahasti maha pystyssä, että ei tarvi tänäkään vuonna edes haaveilla moisesta :D
Ehkä vielä joskus tai sitten ei :wink
 
Suunnitelmissa oli viedä mies Ruisrockiin koska tämä ei ole koskaan käynyt festareilla, mutta jahkasin asiaa liian kauan ja sitten liput myytiin loppuun. Jälkikäteen ajatellen kuitenkin hyvä näin, koska en ehkä olisi halunnut jättää kuopusta hoitoon koko päiväksi, kun nyt tulevana lauantaina sen jo teemme ystäväni häiden takia. Ja olisivathan liputkin olleet kalliit. Ehkä ensi vuonna. :)

Itse olen käynyt festareilla paljon, mutta nyt on ollut useamman vuoden tauko.
 
En aio. Enkä ole koskaan käynyt. Liput on liian kalliita, festarit on aina tosi kaukana kotoa että pitäs yöpyy jossain eikä ole ollut kaveria mukaan. Nykyäänkin miehen kanssa täysin eri maku, eli ei olis kaveria vieläkään. Ja en halua jättää näin pientä vielä yöksi hoitoon.
 
Jää mulla tänäkin vuonna välistä. Ruisrockia olisi voinut harkita, mutta ollaan käytetty tukijoukkoja tässä viimeaikoina muutenkin tosi paljon hyväksi, kun ollut menoja joihin ei lasta voi ottaa mukaan. Ennemmin vietän rauhallisen hetken kotona, jos lapsi pääsee mummolaan kyläilemään tässä heinäkuun aikana.
 
En oo vuosiin käynyt, mut jos menisin ni valinta olisi Puntala-rock. Suomen suurimmat (ja kauneimmat) punkfestarit. Paikka jossa vastaan saattaa tulla alaston, tukevahko mies, mutta ennen kuin ehdit järkkärille mainita muistat et sehän on järkkäri. Tottelee (tavallaan) nimeä Orpi. Erittäin vapaamielistä menoa siis. Kolmen päivän piletti kai 45e, jollet halua ilmaiseksi sisään ja lupaudu siivoamaan.
 
Täytyy näin 27-vuotiaana tunnustaa, etten oo vielä ikinä käyny festareilla eikä oo minkäänlaista kiinnostusta niitä kohtaan :grinJotenki en vaan kestä sitä örvellystä ja sekoilua, mitä niissä aina on
 
Takaisin
Top