Aiotko hankkia itsellesi joulukalenterin?

Sohwia

Sanavalmis juttuseppä
Marraskuunmammat 2015
Elomammat 2017
Eli kuinka moni aikuinen hankkii itsellensä joulukalenterin? Ja jos aiot niin millaisen? :)
Voisin kuvitella, että ne ketkä ostavat joulukalenterin valitsevat joko kuva-tai suklaakalenterin tai niin varmasti itse tekisin. Mutta nyt kun olen kaupoissa kierrellyt, niin olen huomannut, että sinne on ilmestynyt jos jonkinlaisia kalentereja kuten mm. kosmetiikka-, kirja, teekalentereja. Itse tänä vuonna ostan vain lapsilleni kalenterit, mutta ehkäpä jonain vuonna ostan myös itselleni jonkinlaisen kalenterin, jos sopiva kalenteri löytyy. :happy:
 
Ostin jo partiolaisten kalenterin :smug: Vaikka en ole jouluihminen, niin partiolaisten kalenteri on saatava joka vuosi :joyful:
 
Olen ostanut itselleni joka vuosi. Kinder- tai veikkauskalenteri on tähän mennessä ollut. Suklaakalenteri on mielestäni kivempi, veikkauskalenterin idea on väärä, kun siinä sitä voittoa odotetaan jouluaattoon asti. Suklaakalenteri ilahduttaa joka päivä. Lapselle en osta vielä tänä vuonna kalenteria.

Nyt oli Prismassa Myyrä- tai Mauri Kunnaksen joulukalentereita isommille lapsille. Joka luukussa oli puuhaa päivään tai minikirja. Oli aika kiva idea!
 
Mua kiehtoisi sellainen viinikalenteri, joita olen nähnyt netissä. :D Mutta ehkä realistisempi olisi suklaakalenteri - joku sellainen oikeasti hyvää suklaata sisältävä eikä sellaista sokerimassaa, jossa on ripaus kaakaojauhetta. Yksi vuosi anoppi osti mulle ja miehelle jonkun belgialaisia suklaakonvehteja sisältäneen kalenterin, se oli kyllä tosi hyvä. Nyt kun tuli puheeksi, niin pitää ehkä hommata joku vastaava. :)
 
Minulla on ollut oma vegaanisuklaajoulukalenteri (tänä vuonna Mokkapuun käsintehty konvehtikalenteri:hungry:) nyt joka vuosi ja myös kosmetiikkajoulukalenteri :)
 
Ainut varma tulee olemaan Veikkauksen joulukalenteriarpa :) Jotenki pidän suklaakalentereita omalla kohdalla turhina, ku jos syö tämmösenä suklaaholistina kuitenki noin suklaalevyn per päivä, niin se yks lisäpala on jotenki yhtä tyhjän kans :grin
 
Me ollaan miehen kanssa hankittu monena vuonna toisillemme joulukalenterit. Yleensä olen saanut suklaakalenterin, jonka suklaa ei ole ollut erityisen hyvää. :D Tänä vuonna pyysin että saisin jonkinmuunlaisen kalenterin, vaikka laadukkaammalla suklaalla. Voi olla että saan tänä vuonna suklaakalenterin sijaan teekalenterin.
 
Minulla on ollut oma vegaanisuklaajoulukalenteri (tänä vuonna Mokkapuun käsintehty konvehtikalenteri:hungry:) nyt joka vuosi ja myös kosmetiikkajoulukalenteri :)

Minkä kosmetiikkakalenterin olet hankkinut? Mua kiinnostaisi nämä, mutta en ikinä saa valittua ja sit iskee nuukuus kun kalliitakin ovat :D Saakohan näitä jostain joulukuun alkupäivinä alennuksella? :cool:
 
Minkä kosmetiikkakalenterin olet hankkinut? Mua kiinnostaisi nämä, mutta en ikinä saa valittua ja sit iskee nuukuus kun kalliitakin ovat :D Saakohan näitä jostain joulukuun alkupäivinä alennuksella? :cool:
Tänä vuonna hankin Essencen meikkikalenterin.
Ainakin Kicksin oma kosmetiikkakalenteri oli viime vuonna alessa joulukuun paremmalla puolella!
 
Takaisin
Top