Aikainen plussaus

Huomenna kanssa pitäisi kokeilla mitä näyttää? Kierron oman arvion mukaan pitäisi olla 3+4 jos napannut, mutta ollut kanssa niin epäsäännöllistä viimeisen vuoden (välillä kierto 22 ja välillä 27)

Kovasti toiveissa kanssa vauva ollut, koulut tosin jarruttaa... ja mikäli se jo tärppäisi, ehkä juuri ja juuri kerkeisin valmistua ja oleilla kuukauden päivät... Mutta iloisena yllätyksenä vastaan otettaisiin :-)

Takana on tosin miehen kanssa jo yksi kohdunulkoinen raskaus, jonka olemassa olosta ei edes tiedetty, ja päättyi sairaalareissuun :-( saa nähdä, tulenko ikinä normaalisti raskaaksi...
 
Mun eka pahoinvoinnin aalto tuli 3+4 ja plussa 3+5, kunhan päivän mietin että onko järkeä tehä testi ku jokatapauksessa ei ennen kierron loppua pitäis näkyä tulosta.. Mut plussa se oli ja muutaman päivän päästä tein uuden testin ku kuukautisia ei kuulunut. Sillä tiellä tässä nyt ollaan :)
 
Mä oon plussannut km raskaudesta jo 2+ 6 :eek:, oli tosin kiinnittynyt liian pian nähtävästi. Esikosta 3+1 ja nykyisestä 3+2, mutta oon myös plussannut muutaman 1-2 päivää kestäneen haamun mitkä sitten jäi kemiallisiksi ja menkat alkoi ajallaan. Nää varhaiset plussat näytti haaleaa varmaan viikpn ja näytti välillä entisestään vaalenevankin, ennen ku sitte pärähti kunnolla punaiseksi.
 
Onpas täällä aikaisin plussattu! :) Itse yritän aina malttaa siihen asti, että menkat on myöhässä ennenkun testaan. :)
 
Täällä tuli plussa 3+1. Se oli 3 päivää ennen oletettua menkkojen alkamispäivää, ja kymmenes päivä ovulaatiosta.
 
Itse plussasin juuri muutama päivä sitten dpo 9 selvän haamuplussan iltapissasta (aamupissa oli vielä nega). Nyt dpo 13 ja viiva on joka päivä vahvistunut. Tuntuu vähän oudolta noin "aikainen" plussa. :eek:
 
Nostanpa tämän ketjun esiin.
Eli plussasin(kohan?) oikeasti näin ajoissa... Olen sanaton.
Testinä joku One Step Raskauskeijulta. Lukee 25mIU. Mutta tein selvän negatiivisen viimekierron jälkeen... Nyt on kp 21 ja ovisplussasta vko. Rakastelu tosin oli 1.5vko sitten eli 11pv sitten. Voisiko näkyä oikeasti näin ajoissa eikä ollut aamupissa. Vaan paljon join kahvia ennen testiä. Sekin ihmetyttää. Tässä 1min kuluttua testi.
IMG_20201209_105716-01.jpeg
 
Nostanpa tämän ketjun esiin.
Eli plussasin(kohan?) oikeasti näin ajoissa... Olen sanaton.
Testinä joku One Step Raskauskeijulta. Lukee 25mIU. Mutta tein selvän negatiivisen viimekierron jälkeen... Nyt on kp 21 ja ovisplussasta vko. Rakastelu tosin oli 1.5vko sitten eli 11pv sitten. Voisiko näkyä oikeasti näin ajoissa eikä ollut aamupissa. Vaan paljon join kahvia ennen testiä. Sekin ihmetyttää. Tässä 1min kuluttua testi. View attachment 97071

Miten kävi? :happy:
 
Minulla aikainrn vahva plussa tiesi kohdunulkoista. Kiinnittyi munanjohtimeen. Terolut käytössä joten vahva veikkaus että kiinnitti liian aikaisin.
 
Takaisin
Top