Aikainen plussaus

minä olen miettinyt sitä että onko se mahdollista? en ole kuullut vielä kenenkään plussanneen noin aikaisin, mutta olen miettinyt sen mahdollisuutta..? olen miettinyt myös onko mahdollista että raskausoireita tms. ilmenee jo rv 2-4
 
mä sain plussan esikoista odottaessa rv 3+5.
oireita ei oikeastaan ollut, teki vaan mieli testata silloin liian ajoissa kun postista oli tullut erilaisia raskaustestejä..
 
Mää plussasin esikoisesta rv3+5 ja tästä tokasta rv 3+3 eli tosi aikasin. molemmissa tuli haaleat haamut liuskatesteissä, digitestillä raskaana 1-2viikkoa.
 
Ekasta rv 3+4 selkeä haamu (en testannut aiemmin). Toisesta haamujen haamu rv 3+3, ja seuraavana päivänä digi 1-2 raskaana. Ovulaation ajankohdat olivat lähes täysin varmoja. Noin aikaisessa vaiheessa tosin voi näkyä kemiallisetkin raskaudet, joten parempi olisi malttaa odottaa. Mä olen vaan niin surkea odottamisessa :D
 
Täällä ollaan ja oltu vähän innoissaan testailemassa.
Viimesimmän PAS:n jälkeen testasin jo oisko ollu jotain 3+3-5 rippuu vähän mistä lasketaan :)
 
me tetsattiin miehen kanssa plussat viime viikon torstaina vuoden yrittämisen jälkeen ja enskuussa ois eka neuvola käynti... toi kuukautis/ovulaatio laskuri on tähän mennessä pitänyt aikalailla paikkaansa mutta nyt siinä lukee että 4 pvän kuluttua testi voi näyttää plussaa.. miten se laskettu aika sitten selviää jos ei muista viimeisien kuukautisten alkamis päivää??
 
raskaana; ultrassa ainakin lääkäri voi koon perusteella arvioida sikiön iän ja sitä kautta lasketun ajan. Mutta eikö teillä ole siis mitään aavistusta, milloin viimeksi menkat olleet? Edes parin viikon heitolla? :)

Kyllähän tosiaan joillain voi näkyä todella aikaisin noita plussia. Riippuu niin tuosta hcg-arvosta :)
 
Tänään tuli mulle haamuviiva testiin. 3+5. Toivottavasti vahvenee viiva vielä viikonloppuna.. :)
Tää on ensimmäinen kierto kun yritettiin, pupuiltiin joka toinen päivä ovulaation aikaan ja aina sen jälkeen olin sellasessa "jalat seinää vasten"-tyyppisessä asennossa n. tunnin.. :)
 
Ja tänään herkimmällätestillä tuli todella selkeä negatiivinen tulos. (Tänään on siis menossa 29/30) Siihen viivan kohtaan jäi oikein tyhjä valkoinen kohta :( Höh. Oon kyllä niin malttamaton.. Nyt sitten kattellaan josko ne menkat alkais.
 
Mä oon jostain lukenut, että vääriä negatiivisia voi tulla, mutta ei vääriä positiivisia. Että jos se tosiaan siitä vielä muuttuis, kun odotat hetken.
Sit kun itelle tulee aika tehdä testejä, niin uskoisin, etten kyllä itekään malta odottaa.
 
Maltti ei ole kyllä mun vahvuus ollenkaan.. Tänään ne kuukautiset sitten alkoi. Kyllä harmittaa.. Luulen että kyseessä oli kemikaalinen raskaus, joten mietin jatkossa haluanko testailla niin aikaisin (testasin 26/31, jolloin näytti haamua..). Ehkä tosiaan kannattaa odottaa, että menkat on edes vähän myödässä, niin ei tuu tällasta tiputusta riemusta pettymykseen.

MUTTA: nyt vaan uutta matoa koukkuun, kyseessä kuitenkin vasta ensimmäinen kierto yritystä. Ehkä mä vähän kuitenkin pelkään, että mun elämä alkaa menemään sellaisissa kuukauden sykleissä: Ensimmäiset 10 päivää odotusta, sitten viikko pupuilua, sitten taas pari viikkoa odottelua ja taas alusta uudelleen. Vaikka en haluaisi että se menisi noin, niin luulen että koko ajan takaraivossa on tieto siitä missä kohtaa kuukautiskiertoa mennään.. :)

 
Mitä enemmän mä oon nyt tässä parin päivän aikana lukenut näitä vauvakuume- ja muita palstoja, niin mä oon odotan, että mulla alkaa menemään samallalailla sykleissä. emoticon
Meilläkin meinaan eka kierros tässä menossa ja tällä viikolla ovulaatiota odotellessa. emoticon
 
Kirjoittelin aiemmin hieman pettyneemmissä merkeissä, mutta nyt on näyttänyt jo viikon plussaa testi!! Testasin ekan kerran kyllä vasta sinä päivänä ku menkkojen piti alkaa, tuloksena oli haamu ja clearbluella raskaana 1-2viikkoa. Nyt on onneksi vahvistunu viiva ja toivottavasti pysyy matkassa loppuun asti <3
 
Onneksi olkoon! Hyvä vaan ettet joutunut tuohon syklikierteeseen - homma nimittäin menee just niin että kun tarpeeksi monen kierron ajan on testannut ovulaatiota ja laskenut kiertopäiviä, paluuta entiseen ei ole vaan kierron vaiheista on vähän turhankin tietoinen vaikka jättäisi ovulaatiotestit laatikkoon.
 
Näin jälkikäteen sain kuulla että ovulaatio oli tapahtunut viikkoa myöhemmin oletetusta, joten tämän tiedon valossa sain haamuplussan 3+3...
 
Mulla tuli nyt aikaisin plussa, koska ovuloin vähän aiemmin kuin puolessa kuussa tässä kierrossa ja alkio taisi kiinnittyä jo 6 päivää oviksen jälkeen. Ainakin tuossa kuuden päivän kohdalla tuli sellaiset noin kolmen tunnin ihmeelliset "menkkakivut" ja kaksi päivää sen jälkeen eli 2+6 tuli tosi haaleaakin haaleampi plussa. Sitten kaksi päivää myöhemmin eli 3+1 (10 pv oviksesta) sain himmeähkön, mutta jo ihan selvästi siristelemättä näkyvän plussan. Tein vielä 3+4 (13 pv oviksesta) päiväpissasta Clearbluen digitaalisen testin ja se näytti, että hedelmöityksestä on 2-3 viikkoa, vaikka siitä on oikeasti alle 2 viikkoa eli hormonia enemmän kuin siinä kohtaa yleensä.

Saas nähdä onko mahassa yksi ainokainen isosti hormoneja tuottava lapsonen vaiko kaksi. Ovis tapahtui tässä kuussa molemmilta puolilta, joten vähän jännittää... Superiloinen olen joka tapauksessa, tulee niitä yksi taikka kaksi, ja koitan nyt positiivisesti suhtautua näihin varhaisiin ja korkeisiin hormoniarvoihin, vaikka onkin keskenmenoja takana. Niissä on ollut joka kerta paljon alhaisemmat hormonit ja myöhäisemmät plussat. Ehkä tää nyt tästä sitten onnistuisi, toivotaan :)
 
Takaisin
Top