ah, apua>!

Mua vaan jännittää aivan sairaasti, koska suru puseroon tulee jos hcg ei oo yhtään koholla :B Huomiselle sain ajan 12.40 ja varasin nimenomaan verikokeisiin ajan. jos näyttää 1-4 niin sit kai antaa olla mut jos yhtään sen enempää niin sit en menetä toivoani! EN EN EN vielä... :B Nyt jännittää niin että itku meinaa tulla x(
 
Mä rupean täällä myös jännittämään sun puolesta mä toivon ja pidän peukkuja [:)]
mulla on soittoaika 8-9 aamulla katsotaan miten jatketaan tässä mun tilanteessa.. jos kert veri näyte antaa mulle negan niin mulla on varmaan ultra seuraava vaihtoehto .. joka tapauksessa haluan tietää missä ne menkat sitten on vaikken niitä haluakkaan..huoh.. koitappa saadanukuttua hyvät yöt [:)]
 
mä en ymmärtäny kysyy edes silloin mitään arvoja muistaakseni noita verinäyte tyyppejäkin on kaks.. toinen se et on tai ei ja toinen se mistä näkee arvot.. mä luulen et mul tehtiin se et on tai ei ole..  olinpa tyhmäkun en tollast ole ymmärtäny kysyy nyt harmittaa [&o]
 
voihan se olla että ne kattoiski molemmat pyytämättä, mut mä en haluu  mitään niin hirveesti ku tietää että näkyyks veressä yhtikäsyhtään sitä hormonia...! Joillekin on ollu silleen, että on sanottu että on negatiivinen, kun arvo on ollu jotain 15-19 (joka on alle 20, eli negatiivinen muka aina alle sen)... Mut jos mulla on yhtään sitä niin teen viikon päästä uudelleen, varaan sit taas ajan ellei ne päästä mua sinne jo pyytämättäkin.

Virtsatesteihin mä en ite tällä hetkellä luota, koska ne on näyttäny ihan mitä sattuu, eikä siitäkään tiiä että voiko negatiiviiseen luottaa (VOIKO OLLA VAIKEAMPAA...?!) eikä labrassakaan oo 100%luotettavia nuo testit, samojahan liuskoja suurimassa osassa labroista on kun on apteekissakin.

Ja sitäpaitsi, veressä on muutenkin korkeempi hcg arvo kuin virtsassa, ja joillakin naisilla se ei virtsaan eritykkään niin että sitä vois sieltä mitata niin tarkkaan. JO SE NY ON HITTO oikeesti. Jokaisella naisella on oikeus siinä vaiheessa pyytää itselleen verikoetta, jossa mitataan suoraan HCG arvo, eli kvalitatiivinen verikoe. Kvantitatiivinenkin on herkempi kun virtsasta tehty testi, mutta silti jos arvo alle 20 niin sit se näyttää negaa. > silti se voi olla positiivinen -.- argh.

Näin jo unta että olin raskaana OIKEESTI. Saa nähdä mitä ne arvot näyttää. mä vaan toivon että ees jotakin, koska miks muuten mulla olis niin hirvee vaisto siitä että jotain on oikeesti tapahtumassa?
 
mun kohdal katotaan taas viikko.. ja sit ultraan ku on kuulemma niin kallis kaupungille ... meinasin räjähtää että rahaako sä nyt ajattelet..:( no nyt odotellaan taas viikko... toivottavasti saat hyviä uutisia tänään!!! odotan jo ihan innolla että pääsisi toisen puolesta iloitsemaan.. [;)]
 
munkin kohdalla katsotaan viikko... hoitaja sanoi, etteivät ota enää verikokeesta raskaustestiä eivätkä ainakaa ilman lääkärin lähetettä! voihan vadelma. Suututtaa niin sairaasti. Pissanäytteen tikistin siellä sitten (kävin puoli tuntia ennen sitä vessassa) ja se näytti negaa. no helkutti soikoon!

Mä en kuitenkaan usko sitä. Ja sit hoitsu sano että jos tyhjennysvuoto jättää tulematta niin sitten se on jo melkein varmaa, ja nytkin se on jo oireiden perusteella varmaa mutta sanoi että johonkin 5viikon alkuun sitä ei nää ja joillakin menee kauheen pitkään ennenko sen näkee.

Okei voishan sitä varhaisultrassakin käydä, mutta varaa semmoiseen ei ole. ainakaan nyt.

Ja no, en kyllä itkenyt edes kun sanoi että negatiivinen, ja sen jälkeen en koska sanoi että voi olla ettei mulla vaan näy. Mut siis verikokeita en nyt sit saanu.. Otin töistäkin vapaata ihan vaan sen takia että saan tietää onko mulla sitä hormonia veressä vai ei! PRKL! [:@]

Tänään; etoo hurjasti, vatsaa nippailee, lämpö yli 37,3 ja päänsärky, jälleen... on se nyt kumma!
 
Siis korjaus, ei välttämättä mee 5 viikkoon niin ettei sitä nää mut siit monella käy niin että plussaa tosi myöhään kuulemma. Ja sanos että mulla voi olla ovis tapahtunu missä vaiheessa vaan, sitä ei voi oikeen laskee, niin että voin oikeesti ollakin vasta viikolla 2-4 ei tietoa. Sen takia halusinkin verestä mut ei niin ei [:@] ei voi ymmärtää.

Poistin nyt sit tickerini ja hieman harmittaa. Mutta, kuitenkin oireet kertoo kaiken myös hoitajan mielestä.

Nyt päätin sitten odotella 2 viikkoa =P hoitaja sanoi että 1-2viikkoo kun oottelen niin siinä varmaan sitten tulee jo plussa. Teen sitten 2 viikon päästä, niin sit voin olla varma ^^ Odottavan aika on pitkä :B Ajattelin että nyt mennään fiilisten mukaan ja nyt on fiilis että oon raskaana niin teen kaiken niinkun olisinkin raskaana enkä ajattele mitään kummallisuuksia oonko vai enkö vaan se että tuntuu siltä. Vois olla että aika menis nopeemmin.

Anyway, huomenna hakemaan apteekista raskausajan vitamiinit, (josko niistä olis hyötyä vaikken oliskaa raskaana) ^^

kerron tänne kuulumisiani (varmaan päivittäin) jos ketään kiinnostaa lukea^^
 
Mä olen  kyllästynyt kuuulemaan sanan viikko ja viikko ja viikko..
mulla itsellä alkoi nyt sit vuoto mutta ei ole läheskään sellaista kun kuukautiset olisi.. mulla on todella runsas vuoto normaalisti ja saan rampata sidettä vaihtamassa tunnin välein.. nyt ei ole tarvinnu vaihtaa ollenkaan joten en mä kyllä näitä menkoiksi laske.. soitin tietty myös neuvolaan taas (laittaa varmaan mun numeroon kohta eston) ja kysyin ja sano et odottele nyt se vuoto läpi eiköhän sen VIIKON sisään nä oliko menkat niukka vuoto on kuulemma normaalia.. huoh.. jos nyt sit sit taas viikon odottais.. [:@][:@][:@][:@][:@]
 
Se on henkisesti tosi raastavaa kun ei vaan tiedä.[:@]

Ja labrassa kun niiden testien herkkyys on sama kun apteekin testeissä,
niin mä en niihin luota, enkä muuten labraan enää mene. [:'(]
Se ei oo kiva kuulla toiselta ihmiseltä että joo et sä kyllä oo raskaana,
vaikka itse tietää että teki varmaan liian aikasin [:-]
ja sit sekin, että kotona kun tekee testin niin se on samanherkkyinen kun labrassa... [>:]
Mun mielestä ne labrassa tehtävät testit pitäis olla oikeesti jotain herkempää kun kotitestit![>:]
Eilenkin otti niin päähän, kun otin töistä loppupäivän vapaaksi vielä,
mitään ei sit niinku tehty, muuta kun jostain keskipäivän virtsasta raskaustesti.
Eihän se ehtiny olla rakossakaan kun ehkä 30min, eipä ihme että näytti negaa,
varsinkin jos oon niin aikasessa vaiheessa. [:'(]

Mulla neljäs päivä jo pillerien lopettamisen jälkeen ja ei oo kun semmosta pientä vatsan nippailua, mutta vuotoa ei oo näkyny [8|] mutta huomennakin voi vielä alkaa.... [&:]

Eilen miikakin huomasi kun aloitettiin puuhailu, että ilman kiihottumistakin mulla on epätavallisen runsas valkovuoto. Saati sitten kiihottuessa... [:o] Miika sitten illalla antoi ensin hyvänyön pusun mulle, ja sitten sen jälkeen silitti vatsaa ja sanoi että "pysy nyt masukki mukana, isi rakastaa" O_O [:D]
Siis se on jo melkein innoissaan asiasta! [:)]
Ja nyt ennen kun miika lähti töihin, se silitti jälleen vatsaa ja hymyili onnellisena[:D]

Mä oon nyt sitä mieltä että haaleen viivan mukaan aamupissasta sunnuntaina (mikä sitten lieneekin.....[>:]), plussasin siis mutta nyt sitten mennään nää pari viikkoa meiningillä: raskaana kunnes toisin todistetaan ! [;)]

Tickeriä en viitti pitää, koska siitä ei oo mitään hyötyä sinänsä, koska en ees tiedä millä viikolla meen, eikä sitä saakkaan tietää kun vasta vaikka clearbluen viikkonäyttötestillä:D Eikä siitäkään tiiä ennen ultraa että onko viikot oikein. Mut näillä mennään, ja intuitiokin sanoo että raskaana olen.

Nyt ootellaan sitten mimmonen täti tulee kylään, jos tulee. Viikko tai kaks niin sit pitäis jo tietää^^

Jälleen heräämisen jälkeen olo etova, ja aamulämpö oli 37,24. Mun normaali on jossain 36,5-36,7. Nyt on tasasesti pysyny lämpö yli 37. Joka aamu [:D] ja eilen illlalla alkanut päänsärky jatkuu vielä näin aamulla. Otin paracetamolin että pystyisin työtä tekemään, mutta sinänsä ei päänsärkykään häiritse, koska tietää mistä se suunnilleen johtuu ^^
Otin aamulla vitamiinit, tarkistin tosin ettei sisällä a vitamiinia ^^ sit söin puuroo, mut ai että kun etominen jatkuu [X(]

[>:] Skeptikkoystäväni sanoi eilen että jos meen johonkin lääkäriin, mainitsen oireeni ja kuulemma pitäis kilpirauhastestit ottaa jos en oo raskaana (oireet kuulemma samat... [:@])

No, sittenhän sen näkee ^^ mut nyt kuitenkin raskaana ollaan kunnes toisin todistetaan ! <3
 
Heips tulin pikaisesti kertomaan vaan tänne että mulla vuoto paheni yöllä ja tuli kovat vatsa kivut pääsin ilman viikon odotusta ultraan ja siellä näkyi keskenmennyt raskaus siis mulla oli elämää sisälläni.. ihan niinkuin meinasin... ja uskon että sullakin on :D toivotaan että sulla menee kaikki hyvin me jatketaan miehen kanssa yritystä. ekana kun vauva ei ollut suunniteltu mutta nyt kun tämä raskaus tuli ja keskenmeno niin meillähän alkaa kunnon vauvan yritys touhut! :D
paljon jaksamista sulle! en tältä kokonaan häviä käyn kurkkimassa mitäs sulle kuuluu :D:D
 
Voi ei =/ otan osaa <3 Jakselemisia sinne ja yrittämättä yritätte, niin tärppää [;)]

Mulla on ollu jännä olo koko päivän. Aamulla heräämisen ja töihin lähdön välissäkin kävin jo 2 kertaa vessassa.
Aamulämpö oli 37,24. Alaselkä kipuilee hieman [8|]
Eilen illalla huomasin ite tutkiskellessani että mulla häpyhuulet on jotenki suonistuneet[:-]
Ja sit se runsas vuoto (voi miika parkaa [8D])
Tänään aamullakin pää kipeä... Samoin ku eilen illalla. Meni tosin ohi paracetamolilla (tai sit kyse oli venytyksistä joita tein ennen töihin menoa).
Töissä olin ihan ihmeellisen energinen. Sain jonku työmotivaation yhtäkkiä ja sitten oonki ennätysnopea maalari... Hioin ja maalasin tänään 24 isoa ikkunaa [:D] ja käppäilin portaita 8 kerrokseen ylös ja alas xP (lihasväsymys nyt johtuu siis nyt siis nimenomaan tästä xP)
Sitten... IHan yllättäen tuli vähän semmosta menkkamaista kipua ja aattelin että nytkö sitten tulee tyhjennysvuoto. No tää tapahtu siinä 12 maissa ja tunsin välillä kun jotain vähän valuis... No kuitenkin vessassa kävin sitten vasta neljän jälkeen, kun töissä oli niin kiire. Huomasin sitten pikkuhousunsuojassa semmosen vaaleanpunaruskeen turhun.
Kivut jatku neljän jälkeen, sama suoja jäi vielä päälle, kun tuli kiire. nyt sitten kun kävin jälleen vessassa kun kotiin päästiin, melkein hehkutin miikallekin jo, että mitään sen enempiä ei oo tullu. Nyt vaan toivotaan että mitä tahansa tapahtuukin, niin ettei sitten menis kesken. Bussissa tuli kova juiliva kipu mut sit se meni ohi, mut vuotoo ei kuulu sen enempää. Voihan olla että tässä tuhruillaankin pari päivää, mutta jos tulee voimakas vuoto niin sit kyl meen käymää lääkärissä.

Voi kun ei hirveesti tuliskaan, niin ei ehtis huolestua [:o] laskin tossa just että ovis on voinu olla sen verran myöhässäkin, koska noista pillereiden unohduksesta ei ikin tiiä missä vaiheessa kypsyy ja missä vaiheessa irtoaa. (mulla kun noi yazit estää sen kypsymisen tai irtoamisen tms jotain semmosta)... JA sit jos mitään ei näy testeissä ja saan vihdoinkin sen verikokeen ([:@]) joka sit näyttäis jo jotakin! Prkl etteivät anna verestä ottaa kun joillakin näy edes 9viikolla niinku itse hoitajakin sano. [:@] Suututtaa. Samantien pitäis tehdä verikoe, varsinkin jos nainen itse osaa pyytää! "virtsakoe on niin paljon helpompi ja nopeampi BLAAH BLAAH BLAAH!" [:@][:@][:@][:@]
Niin joo ja mä tosiaan unohtelen asioita ja oon jotenki outo muidenkin mielestä [>:] Piti mennä terveystalon lasku maksamaan ja sit ku mun piti sanoo et tulin maksaa laskun olin vaan sillee "jooh.. öh.. " ja sit miika sano mun puolesta xB ja sit ku mun piti miikalle sanoo jotain tärkeetä, unohdin senkin ihan välittömästi, enkä muista sitä vieläkään...! Sen takia tarkistelen koko ajan että onko kaikki mukana, etten unohtanu mitään mihinkään. (kännykkä ja resepti unohtu kotiin, just ku oltiin menossa hakemaan niitä lääkkeitä! ja kännykällä piti bussiaikatauluja seurata), tietty ne sit unohtu [&:][:@]
Ja näin varmaan kolme tusinaa raskaana olevia naisia ja joka kerta tunsin semmosen jännän kateellisuuden piston et mäki haluun, mut sit tuli semmonen "nii mut mähän oon" ja miika seuraili johonkin reaktioon 6 asti, sit se alko kyllästymään [:D] Mut kyl se mun kättä silitteli ja hymyili jne [:D]<3

Niinuska; oli ihan hyvä et sait tietää että siellä kuitenkin oli elämää, niin ei tarvitse enää kokea epätietoisuutta. Harmi keskenmenosta, mutta uutta yritystä perään <3

Kiitos ettet katoa, useemmat on jo kadonneet [8D] No tässähän menee se parisen viikkoa ennen ku testailen uudelleen xP mut oireista ja muusta varmaan tuun kertoon päivittäin ^^ ja kattoon muitten kuulumisia ^^PLUSSATUULIA <33
 
En tiiä ja voikin olla liian kaukaa haettua, mutta mulla se eilinen vuoto on nyt jääny ihan älyttömän niukaksi [>:]
Semmosta haalean vaaleanpunasta valkovuotoa eilen, tänä aamuna semmonen pieni tippa ihan punaista ja nyt sit ihan vähän enää vaan semmosta vaaleenpunasta... O_O  Tää on tosi outoa. Sen takia mulla tuli mieleen, että voisko tää nyt sit olla kiinnitysvuotoa? Tai sit tää on tyhjennysvuoto, mutta yleensä tyhjennysvuoto on ihan erilaista ja alkaa kunnon ryjäyksellä eikä tälleen tiputtelulla seuraavat 15h. [8|][:-][>:] oon aika ihmeissäni. nyt sit pitää seuraa et kuinka kauan kestää jne..
Eilen illalla mulla nous lämpö sit jo 37,82 [>:] Kellään kokemusta että tulis raskauden aikana kuumetta, mistä syystä? Nyt sit aamulämpö 37. Vai voiko näin niukka vuoto olla sitten varhainen keskenmeno? okei, ei mun pitäny huolestua [:D]
hmm.[>:] Aamulla jälleen pää kipeä, mutta muuten olo ihan ok, lukuunottamatta pientä menkkakipua. 5päivä pillereiden lopetuksen jälkeen ... =P
 
Toisilla tulee kiinnitysvuotoa. Siitä en osaa sanoa millaista se on, kun ei itselläni tullut lainkaan. Paitsi limatulpan mukana tietty.

Menkkakipujen tapaista kipua tulee raskauden alussa ja sitten kun on viimeisillään, niin niitä tulee myös silloin. Supistukset ovat kuin erittäin kivuliaita, aaltoilevia mahasta selkään olevia menkkakipuja (ja ne kyllä oikeasti sattuvat, kun synnytys alkaa, niitä ei voi olla tunnistamatta....). Mutta näitä sinulla tuskin on, mutta ajattelin vain sanoa.

Lämmöistäkään en osaa pahemmin sanoa juuta enkä jaata, itselläni sitä oli jonkun verran, mutta todella harvoin.. Ja lämmöt tosiaan nousi 35,4 -> 37/38, että ei ollut mitään pientä nousua ... Mutta kai sekin on niin kovin erilaista vaan kaikilla ._.

Eilen oltiin menty aikasin nukkumaan, ja huomasin vasta äskettäin viestisi :)
 
juu ajattelinki että olit menny nukkumaan :)

ei kyllä ole mitään kamalan kivuliasta, sen verran mitä normaali menkkakipu on. Mut se että on niukempaa kun normaalisti. Saa nähdä paheneeko vuoto tässä 2päivän kuluessa ja että kuinka kauan kestää. Tosin hoitaja sanoi sitä että vaikka olisikin normaalikin tyhjennysvuoto niin silti se ei poissulje raskautta. Ajattelinkin joo että supistukset varmaan olis tositosi paljon enemmän kivuliaat jos olis vaikka kesken menossa tms. En kyl sit tiedä että voihan mennä kesken ihan huomaamattakin.

Tilasin aamulla ennen töihin lähtöä 10 tosi herkkää raskaustestiä, ne varmaan tulee huomenna. Voisin jälleen tehdä viikonloppuna ja vielä kuitenkin viikon päästä. Ja sit jos ei näytä muka mitään (jos kerran jo plussasin niin ihme olis) niin sitten lääkäriin katselemaan mikä tässä on vikana, jos vaikka olisikin sitä mistä ystävä varoitteli. Siis se kilpirauhanen tms. Mutta tää herkkä testi ottaa jo 10mIU/ml niin sen pitäis jo jotain näyttää ^^

mulla eilen posket kuumotti ja tosiaan kuume nousi, mutta nyt sitten aamulla oli laskenut. Varmaan lämmön vaihtelu on ihan normaalia raskaudessa. Sanoin miikallekin että ei mulla ole mitään semmosta nuhaa tms tulehdusoireita että kuume sen takia nousisi, niin liittynee nimenomaan raskauteen ^^
 
Onkohan se sitten kovinkin epänormaalia, että mulla on semmoset normimenkkakivut ja vuoto on hieman runsautunut, ei kuitenkaan valumalla valu... (vai menikö tää nyt sit kesken)[>:][:(]
Veri on tummanpunaruskeaa ei hirmu kirkasta enää. Hyytymiä ei oo ollu. sidettä käyttäny 10h ja nyt vasta tartti vaihtaa. Tartteeko tässä nyt sitten hätäillä ja lähteä johonkin päivystykseen, vai odotellaanko sitten vaan[&:]
Tai sitten normaali tyhjennysvuoto pillereiden lopetuksen (kesken liuskan) jälkeen, tai jotain normaalia alkuraskauden vuotoa, niin paha sanoa! [:'(]
Ja huolestuttaa [:o]
alaselkää mulla on kans sillai ministi särkeny, mut se alko jo viikonloppuna, ei oo semmosta, että epäilisin että olis mitään semmosta mikä liittyis joihinki supistuksiin mitä voi liittyä km:n.... vai.. ?[>:]
Eilen illalla nilkkojen turpoaminen huomattiin miehen kanssa, jos sekin liittyis siihen, että vielä onnellisesti masukki elelee. Samoin eilen bussissa yhtäkkiä huonovointisuus jonkun ihmehajun takia (mitä miika ei ees kunnolla haistanu, mut mulle tuntu voimakkaalta)...[:-]
Kuinka nopeasti HCG-hormoni poistuu elimistöstä esim. km jälkeen?
 
Tosta vuotamisesta sen verran, että mä "vuosin" yhteensä 5 päivää putkeen (tai lähemmäs 7pvää) ruskeaa "verta", ja sidettäki piti vaihtaa pari kertaa päivässä.. siis lähinnä oman mukavuuden takia, mutta heti ku vuoto loppu ja tein raskaustestin, ni sieltä pomppas kirkkaan sininen plussa. Eli ei se välttämättä keskenmenoa tarkoita. Muistaakseni mullaki oli jotain nippailuja mahassa sillon ku sitä tuhrua tuli. Ja viime vuoden syystalvena, ku luulen että ois km ollu, ni vuosin n. 20pvää joista kipuja oli se noin 10 päivää... Mut tosiaan mitään testejä en sillon tehny, mutta ois vahva veikkaus, että keskenmenosta oli sillon kyse.  
 
Oonkin tässä lueskellut, ja löysin artikkelinkin, jossa puhuttiin just siitä, että noin joka 5 nainen vuotaa alkuraskaudessa, tai yleensä raskauden aikana vuodon kuitenkaan olematta vaarallista. Vaarallisen rajoissa mennään jos kestää kauan, on erittäin kivuliasta, ja jos on semmosta et vuotaa niin pirun paljon ettei mitään rajaa. Hyytymistäkin luin, et nekään ei oo vaarallisia (joissakin vuodoissa ollut kyseessä keskenmeno, mutta kipuilua on ollut). Itsellä lievä menkkakipumainen vuoto lakannut ja alaselkää aristi vain kun sitä venytti (nosti jotain raskaampaa). Vuoto ollut normaalin rajoissa, ei lorahtele eikä satu runsaasti. Ajattelin tehdä vuodon päätyttyä testin (10mIU/ml) ja katsoa sitten mitä näyttää. Jos näyttää vielä negaa, niin sitten uskon vähemmälläkin etten vain ollut raskaana ja oireet oli jotain muuta. ja jos näyttää plussaa, niin sitten soitan terveysasemalle tai neuvolaan ja kerron vuodosta ja siitä että haluan päästä tutkimuksiin, jossa sitte katotaan että miltä näyttää, mitä siellä kohdussa sitten näkyy ^^

Kauheen paljon optimistisemmaksi asenne mulla muuttui kun oon lukenu juttuja netistä ja miettiny asiaa, että ei se maailma siihen lopu. nyt täytyy vain seurata tilannetta ja miettiä sitten kun on lisää mietittävää ^^

plussatuulia muillekin! <33
 
Vuotoja ja niitten syitä on monia, suureen osaan ei koskaan löydy selitystä..

Mulla vuos viikolla 6 yhteensä 4 päivää, ekana päivänä tuli semmonen hyytynyt köntti ja muina päivinä vähän menkkamaista vuotoa mutta ei kuitenkaan yhtä runsasta kuin menkkojen aikaan. Ei myöskään ollut kipuja. Np-ultrassa selvis että mulla oli osittainen keskenmeno vuodon syynä, eli toinen alkioista oli luovuttanut rv 6+1.

Tutulla taas ei ikinä selvinnyt mistä vuoto johtui, vaikka oli useempana kertana tuhruillu ja välillä tullu vähän enemmänkin. Terveen pojan kuitenkin synnytti [:)]
 
kiitos^^ osaan suhtautua tähän optimistisesti, kun oon kuullu juttuja ettei välttämättä ole vaarallista tämä ^^ ei jaksa stressata kun kuitenkin sitten sen saa tietää kun testi näyttää mitä näyttää. Ja että kuinka kauan vuoto kestää...
On sitä ollu puhettakin juuri siitä, etteivät hyytymät välttämättä suoraan indikoi keskenmenosta. Ja onhan se niinkin että jollakin ei ole kivuliasta keskenmenoa... Kaikki on niin yksilöllistä että on paha mennä sanomaan yhtään mitään, ja se on aika raastavaa :P
jos mulla onkin joku pikkuinen masussa olisin about neljännellä viikolla. Mikäli testi näyttää plussaa voisin soittaa terveysasemalle ja pyytää vaikka jotain ultraa katottas tjtn että onko siellä oikeesti joku :P ettei sit kohtu tyhjentyny mut sit arvot kuitenki voi olla vielä koholla. Jos on negatiivinen niin nyt ainakin voi ruveta kiertoaan laskemaan. Tuskin edes neljännellä viikolla olleessa raskaudessa hormoni katoa parissa päivässä?

Tänään... Aamulla lämpö 37, 15 ja tosi tosi tosi etova olo. Oksettaa... :P tissit tuntuis taas hieman saaneen lisää kokoa o_o menkkakivut loppu eilen eikä nyt satu enää lainkaan. Eikä se edes sattunu tuntu vaan semmonen paine. Vuoto on vielä mutta ei vieläkään ole mitenkään runsaanlainen... Normaalien kuukautisten tapaiset. Nyt vuotopäiviä on 3 (1päivä vähän liiankin niukka vuoto) ja melkein voisi sanoa että vuoto alkaa jo loppua. Yleensä mulla kestää vuoto 5-6 päivää. Ja kun viime yönä laitoin tamponin sen laittaminen tuntui jotenkin erikoiselta... En tiedä mistä se kertoo mutta se tuntui ihan kun ei mennyt niin syvälle kun normaalisti... Onko kohdunsuulla joku nipukka jo tässä vaiheessa raskautta, ja tunteeko sen tosissaan?
 
hei,
ultralla ei näe vielä noilla viikoilla mitään.
Varhaisultrat tehdään vasta mieluiten rv 6 jälkeen, että alkaa näkyä.
Osa paikoista ei tee kuin aikaisintaa rv7.
 Joskus 5+ voi näkyä jo pussia ja muuta,mutta silloinkaan ei näy onko siellä mitään elävää.
Että jos ultraan haluaa ihan vastauksia mennä saamaan niin 6+ ainakin.

Toivottavasti selkenis nyt tilanteesi.
 
Takaisin
Top