Aavistitko olevasi raskaana ennen plussausta?

Keskustelun 'Raskaana' aloitti Uusperhesatu, 12 kesä 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. LaraS Rakastunut foorumiin

Mulla oli alavatsan iholla hirmuista kutinaa jostain dpo5 lähtien ja silloin arvasin, että siellä joku kutoo itseään kiinni mun masuun :Heartpink sitä jatkuikin sit vielä plussan jälkeen (eka hailura tais olla dpo8). Emättimessä tuntui myös "suonenvetoa" dpo5+7, varmaan kiinnittymisestä sekin. Ja se ihmeellisen varma fiilis oli jotenkin mukana sieltä ovulaation ajoista lähtien. Tosin ovis olikin ollut viikkoa myöhemmin kuin luulin :rolleyes: (selvisi ar-ultrassa rv6+1, kun kuvittelin, et oli 7+1)
  2. momi Uusi käyttäjä

Aivan kauhea turvotus alkoi noin viikko ennen plussatestiä, tein välissä jo kaksi negatiivistakin kun ajattelin ettei voi olla tällaista ilman hormonitasojen nousua. Vaan niin vaan oli. Plussasin päivää ennen kuukautisten alkua, mutta tiesin että raskaana ollaan tuon turvotuksen vuoksi joka ei lähtenyt millään.
  3. Ruusunen29 Tuttu foorumilla

Aavistus ollut kaikissa raskauksissa jo ennen plussaa (osa silti yllätti). Viimeisimässä raskaudessa hajuherkkyys ja kummallinen maku lempijuomassa viikkoa ennen plussaa (rv3+3)
  4. salainensydän Ihastunut foorumiin Huhtikuun äidit 2019

Viikko sitten dpo 12 tein haalean plussan, ja ihana yllätys oli! Edellisenä päivänä samanlaisessa testissä olin ehkä näkevinäni hailuraa mutta se katosi, ja heitin jo kirveen kaivoon kyseisen kierron osalta. Kunnes sitten seuraavana päivänä testasin uudelleen. :) Ja mitään oireita ei ollut mistä olisin osannut aavistaa :p
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. ViidesVauva Peruskäyttäjä Helmikuun äidit 2019

Olin varma että olen raskaana, tihkui maitoa ja oli paha olo, mies ei uskonut ja testi vakuuutti sitten hänetkin :D
  6. starlight Peruskäyttäjä Tammikuun äidit 2019

Noin viikko raskauteen johtaneen yhdynnän jälkeen tunsin alavatsan nippailua, oli väsynyt olo ja lämpöäkin vähän. Etsin netistä vahvistuksia ajatuksilleni, olivatko nuo raskauden alun oireita, ja olivathan ne. Pariin viikkoon en asiaa enää sen tarkemmin kuitenkaan miettinyt, vaan jäin odottelemaan menkkoja. En vaan voinut uskoa, että heti ensimmäisellä yrityksellä tärppäisi, eikä mitään oireitakaan ollut tuota yhden iltapäivän lämpöilyä ja nippailua lukuunottamatta. Kun menkat oli viikon myöhässä, uskaltauduin vihdoin tekemään raskaustestin ja näyttöön lävähti "raskaana 2-3 viikkoa." Kiinnittymisnipistyksiä olin siis tuntenut n. viikon päästä yhdynnästä.
  7. Liliana84 Peruskäyttäjä Lokamammat 2016

Pojan kohdalla aavistin asian laidan jo heti kun tunsin oviksen. :) Ei sitä tiedon tunnetta voi edes kuvailla sanoin, se on vaan jotain hyvin mystistä, varmaa ja vahvaa.
    Eka testi näytti negaa, mutta toinen muutaman päivän päästä jo vahvaa plussaa. Ei siis tullut mulle yllätyksenä. :hilarious:
  8. Felia Peruskäyttäjä

Esikoisen kohdalla aavistin jo 2 päivää oviksesta, kun oli sellaista kuvottavaa oloa. Ja sitä oloa oli aika monena päivänä ennen plussausta. Toisen kohdalla en aavistanut, ennen kuin kuukautiset oli myöhässä :happy:
  9. Lenkki32 Aloittelija

Aavistin nälän tunteesta joka ilmeni pari päivää ennen kuin menkkojen piti alkaa sekä poisjäänneestä vitutuksesta viikkoa ennen menkkojen alkamista...ja kaksi päivää menkkojen lasketun alkamispäivän jälkeen plussasin(kun siis niitä menkkoja ei sitten näkynyt) :)
  10. Nunnu84 Peruskäyttäjä

Ei ollu kyllä mitään hajua kun testin tein. Olin varma että näyttää negaa.
  11. saini Rakastunut foorumiin Syysmammat 2017 Heinäkuun äidit 2019 Joulukuunmammat 2015

Odotin negaa ku testin tein. Olin kuukautisia jo viikon odotellut ja useamman negan tehnyt. Sunnuntaina tuli pyyhkiessä verta ja aattelin että vihdoinkin ne alkaa. No ei alkanut. Puuttui myös perus turvotus mikä usein ennen kuukautisia, enemmänki tuntui että kaikki mahdollinen turvotus ois kadonnut. Maanantaina testasin ja plussaa näytti.
  12. Mimosa-18 Tuttu foorumilla Toukokuun äidit 2019

Aavistin koska lämmöt nousi yli 37, repäisy kivut alkoi heti hedelmöittymisen jälkeen ja kiinnittymisen aikoihin tuli pahoinvointi kohtaus
  13. PikkuMyy88 Uusi käyttäjä

Miäkin kyllä jotenkin tiesin jo ennen testiä että oon raskaana. Menkatkaan ei ollu ku ehkä pari päivää myöhässä. Oli ollu paha olo vähän aikaa, eikä ruoka maistunu. Ja mulle normaliisti ruoka maistuu aina:grin olikohan mulla jotain nipistelyjäkin alavatsalla.
  14. MelonSoda Aloittelija

Raskaus tuli minulle täytenä yllätyksenä (iloisena sellaisena), koska emme olleet yrittäneet lasta. Ensin huomasin että rintani turposivat, mutta laitoin sen vain normaalin lihomisen piikkiin (olin lihonut paljon lyhyessä ajassa, ei liittynyt raskauteen). Sitten alkoi kuvottava olo, mutta sekin meni yhden lääkkeen sivuvaikutusten piikkiin. Minulta ei edes jäänyt ensimmäiset kuukautiset pois, joten olin autuaan tietämätön raskaudesta.
    Yhtenä päivänä olin mieheni kanssa kaupassa ja kävelimme siiderihyllyn ohi. Silmäilin sidukoita, mutta kun kuvittelin suuhuni alkoholin maun, minulta pääsi yökkäisy. Se oli kuin salaman isku kirkkaalta taivaalta: "Ei hitto, oonko mä raskaana????" En sanonut miehelleni mitään epäilyistäni ja seuraavana päivänä kävin ostamassa testin ja tein sen. Kaksi kirkasta punaista viivaa ilmestyi testiin.
    Nyt siis odottelen onnellisena esikoistamme. :)
  15. Bella Swan Moderaattori Staff Member

Viikko ennen plussatestiä ja vielä viikkoja sen jälkeen oli kova paineentunne alavatsalla. Tiesin olevani jälleen raskaana!

Jaa tämä sivu