6. tapaaminen pk-seutulaisille pe 22.7.2011 klo 13.00

Affinia

Satasella mukana keskusteluissa
Hei! Olisiko Espoossa / pk-seudulla asuvilla odottajilla kiinnostusta tavata toisiaan? Ajattelin ehdottaa, että tapaisimme Tapiolan keskustassa jossain kahvilassa esim. joulun välipäivinä. Olen itse 33-vuotias, esikoistani odottava Mankkaalla asuva nainen, ja mielellään tutustuisin samassa elämäntilanteessa oleviin lähialueen tuleviin äiteihin. Mikäli kiinnostusta löytyy, sopisiko tapaaminen paremmin keskellä päivää vai esim. klo 18? Itsellä tarkoituksena pitää joulun välipäivät vapaata töistä.
 
Hei Affinia ja muut!

Tapaaminen kuulostaa tosi hyvälle, mutta valitettavasti olen itse joulun pois Espoosta. Mielelläni kyllä teitä näkisin ja vaihtaisin kuulumisia. Itsekin asun muuten Mankkaalla. Ehkä törmätään neuvolasssa tms. joskus! :)

Mansikkainen
 
Heippa!

Samoin minä olen joulun välipäivät lomanvietossa pohjoisempana poissa espoosta, joten ei onnistu silloin. Me asustamme Kilossa, joten melkein tässä naapurissa :)
 
Hei!

Hauskaa, että kiinnostusta löytyy - ehdotan, että siirrämme mahdollista tapaamisajankohtaa tammikuun alkuun, jonnekin loppiaisen tienoolle.

Löytyisikö sinne ajankohdalle kiinnostuneita ja sopivia aikoja?

Mukavaa marraskuun viimeistä päivää!
 
Hei!

Tammikuu sopii oikein hyvin. Itse aloitan työt lomailun jälkeen 10.1. joten viimeistään silloin olen takaisin Mankkaalla.

Mansikkainen
 
Moi,

Tammikuussa palaan itsekin lomailulta töihin 10.1, joten sen jälkeen sopii ainakin. Toki edellisellä viikolla olen jo kotona, ja mies taitaa olla töissä, että myös silloin voisi sopia. 

Töissäoloaikana en päivällä ennätä, mutta ilta-aikaan kylläkin :)
 
Moi!

Miten teille sopisi ke 12.1.2011 klo 18.00 Escafé kahvilassa Tapiolassa osoitteessa Kauppamiehentie 1?

Myös muut pääkaupunkiseutulaiset toki tervetulleita, vaikka otsikossa lukeekin espoolaiset. :)

Iloista joulunalusaikaa - meillä on iloinen viikko menossa, maanantaiaamuna "papana" vilkutteli kovasta Mehiläisessä ultrassa, kun kävin tsekkaamassa, että kaikki ok. Pituutta 5,68 senttiä ja kova jive oli päällä, kun heräsi aamu-uniltaan... emoticon
 
Juu, kaikki halukkaat tervetulleita, asuinpaikasta riippumatta! emoticon

Terveisiä Naistenklinikalta, olimme eilen rakenne- / niskaturvotusultrassa: kaikki hyvin ja 5,68 cm kokoinen "papana" siellä vilkutteli kovasti äidille ja isälle! emoticon

Hyvää vuoden viimeistä arkiperjantaita kaikille!

 
Heissan!

Merkkasin päivän kalenteriin ja ainakin näillä näkymin olen siis tulossa paikalle :) Mukavaa päästä jakamaan kokemuksia muiden kanssa.

Hyvää joulun odotusta & tapaamisiin! emoticon
 
Luulisin myös pääseväni paikalle ja näin ilta-aikaan jopa ilman esikoista :)
 
Tervehdys ja hyvää uutta vuotta!

Keskiviikon tapaamisemme lähestyy, hauskaa!

Kokoonnutaan siis ke 12.1.2011 klo 18.00 Escafé kahvilassa Tapiolassa osoitteessa Kauppamiehentie 1.

Minut tunnistaa vaaleasta polkkatukasta ja voin vaikka ottaa mukaan pöydälle pienen VAU kyltin. :)

Nähdään keskiviikkona - toivottavasti mahdollisimman moni kesäkuussa synnyttävä pääsee paikalle!
 
Hei Affinia!

Nähdään silloin. Kiitos järjestelyistä, löydämme varmasti toisemme. Minut tunnistaa pitkistä, vaaleista hiuksista ja tummasta takista. Tapaamisiin keskiviikkona!

t. Mansikkainen
 
Huomenna nähdään kuudelta - hauskaa päästä tutustumaan muihin samassa tilanteessa oleviin odottajiin!

Tervetuloa! :)
 
Hei Affinia & kumppanit,

Kovasti odotin tämänpäiväistä tapaamista, mutta nyt on flunssa iskenyt ja lienee pakko jäädä lepäilemään kotiin :(

Jos, ja toivon mukaan kun, päätätte tavata uudemman kerran, niin laitattehan viestiä tänne foorumille. Mielelläni olen mukana tulevissa tapaamisissa :)

Hauskaa iltaa!
 
Mää en hyvin todennäköisesti pääse tai jos pääsen niin myöhästyn :(
 
OK Millie, kiitos tiedosta ja paranemista!

Bunni, tule ihmeessä vaikka vähän myöhemmin - eiköhän me olla ainakin tunti siellä tutustumassa ja vaihtamassa kuulumisia. :)
 
Itseasiassa meidän vieraat oli pikaisia ja lähti äsken, joten pääsen paikalle :)
 
Moikka kaikille!

Vietimme tänään tosi hauskan puolitoista tuntia Tapiolassa kahvilassa Mansikkaisen ja Bunnin kanssa - oli ihanaa päästä "pulisemaan" odotusasioista samassa vaiheessa olevien kanssa ihan rauhassa! :)

Päätimme, että tapaamme samassa paikassa seuraavan kerran ke 2.3.2011 klo 18.00 - tervetuloa mukaan ja kannattaa merkitä jo nyt kalenteriin. Kivaa, että tämän palstan kautta pääsee tutustumaan oman alueen tuleviin äiteihin myös "livenä"!

 

 
Kiitos vielä mukavasta illasta. Toivottavasti ensi kerralla mukana on muitakin.
Mutta ei se määrä vaan laatu, niin kuin eilinen osoitti! ;)

Seuraavaa tapaamista odotellen!
 
Takaisin
Top