4D ULTRA?

Suski

Silmät suurina ihmettelijä
Moikka vaan kaikille!

Mua kiinnostaisi kamalasti käydä 4d ultrassa eli kaipailisin nyt kaikilta jotka ovat käyneet sellaisessa lisätietoja, esim. hinta, oliko hintansa arvoinen kokemus sekä missä tilanteessa päädyit käymään 4d ultrassa? Eikös KELA korvaa osan tuosta 4d ultrakäynnin hinnasta, niin olen ainakin itse kuullut?

Itse kiinnostuin kovasti tästä 4d ultrassa käynnistä, koska haluaisin kovasti saada 100 % selvyyden vauveliinin sukupuolesta, koska RU:ssa ei sitä saatu aivan varmaksi ja muutenkin haluaisin kokea tuon edes kerran. Eli kannaattaako omakustannehintaan käydä vai ei? Mitä mieltä olette, kertokaas [:)]
 
Odotan ekaa lastani, laskettu aika 29.10.
Joten ei ole omia kokemuksia 4D:stä. Neuvolasta kerrottiin, että itselle jää maksettavaksi n 150 euroa ja se tehdään 28 rviikolla. Silloin vauva kuulemma sopivan kokoinen.
Muutamalta tutulta olen kuullut kokemuksia ja kaikki ovat olleet positiivisia.
Kannattaa kysellä omasta neuvolasta missä on sinua lähin paikka, niitä kun ei joka paikassa tehdä.
 
Mulla ei harmi kyllä oo tietoa tuosta hintapolitiikasta. Mut muuten kokemuksesta: Meillä oli sen verran hyvä tuuri, et ihan näihin kunnan peruspalveluihin kuuluvassa rakenneultrassa saatiin nähdä vauvaa hetken myös 4D:llä. Meillä katsottiin pääsääntöisesti rakenteet yms. normi ultralla, mutta sit kasvojen kohdalla kätilö käytti 4D:tä. Ja täytyy sanoa, et oli se kyllä ihan eri juttu nähdä pikkuinen ihan kasvonpiirteitä myöten. [:)] Saatiin myös mukaan pari kuvaa 4D:llä otettuna.
 
En kyllä osaa sanoo, oisinko saanu siitä mitään enempää irti vaikka koko kroppa ois nähty 4D:llä. Mulle noi kasvot oli tärkeimmät.
 
Noista raskausviikoista en sit tiedä, meillä tehtiin ru ihan "normaaliin aikaan" eli vko 20+1 (tosin ultrassa viikot otti muutaman päivän takapakkia), ei ainakaan meillä siis haitannut 4D:n käyttöä, vaikkei oltu vielä niin pitkällä kuin Mami79 mainitsi (vko 28).
 
Takaisin
Top