4D-ultra Tallinnassa

Timantti*

Seurustelun sensei
Kesäkuunmammat 2015
Huhtimammat 2018
Heips!

Onko kukaan käynyt jorpakon tuolla puolen 4D ultrassa?

Millaisia kokemuksia sieltä on? Ja miten se homma käytännössä toimii?

Meillä laskettu aika kesäkuussa ja tarkoitus olis et vois yhdistää viikonloppuloman ja 4D ultran Tallinnassa.

:)
 
Me ollaan varattu aika tuonne Fertilitakseen 4d-ultraan tän kuun lopulle. Pitänee sitten kirjoitella omia kokemuksia, mutta olisi hauska kuulla, jos joku muukin on käynyt :)
 
Hei Siflu, miten löysit tiedot tuosta 4D-ultrassa Tallinnan Fertilitaksesta?? Olen yrittänyt surffailla nettisivuilla, mutta en löydä 4D:stä mitään tietoa. Vai soititko paikan päälle?
 
Ah, Momwoc oli kysellytkin täällä, en huomannut. :sad001 Ultra on siis vihdoin tänään (!!!), joten voin kertoa huomenna vähän enemmän miten meni :) Mutta siis kaverin mies on virolainen, joten sitä kautta sain idean, kun he olivat käyneet Tallinnassa Fertilitaksessa. En myöskään itse soittanut Fertilitakseen, vaan kaverin mies varasi minulle ajan kun hän puhuu eestiä, koska pelkäsin kielimuuria (ehkä turhaan? ;D). Kertoilen lisää huomenissa^^
 
Nyt on 4d käyty :) Kävimme siis Fertilitaksessa, joka on n. 10km päässä Tallinnan keskustasta. Itse menimme sinne autolla, joten en tiedä yhtään miten julkiset kulkevat tuonne.
Ultra oli tapahtumana hyvin samanlainen kuin Suomessakin, ainoastaan kielenä oli hieman ontuva englanti. Kuitenkin ihan hyvin selvää sai :) Kotiinviemisiksi saimme lapun, jossa oli rakenteiden tsekkaukset, vauvan painoarvio, sukupuoli (!) ja tottakai saimme myös muutaman kuvan vauvasta :) Kuvia tai 4d-dvd:n sai ostettua myös erikseenkin johonkin lisähintaan.
Koska emme ottaneet lisäkuvia tai videota, meidän kohdalla tuo lysti kustansi yhteensä 63e, joka on n.1/4 siitä hinnasta mitä Suomessa saa maksaa 4d:stä. Mielestäni kyllä ihan tuon rahan arvoinen, jos haluaa esimerkiksi käydä omassa rakenneultrassa epäselväksi jäänyttä sukupuolta selvittämässä. He nimittäin katsovat sen mielellään, eivätkä heitä mitään ympäripyöreitä arvailuja kuten suomalaisilla ultraajilla on tapana. Voin suositella :)
 
Takaisin
Top