----45+++++ kuumeiset

Keskustelun 'Kuumeiluklubit' aloitti Tähti ★, 24 heinä 2017.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Vastavirran akka Rakastunut foorumiin

Asia on inhottava, mutta otsikkona jo mehukas.
    • Tykkää Tykkää x 3
  2. Tähti ★ Addikti

Oot raskaana!!:cheers Varaa gyne:bounce
  3. Rauha80 Tuttu foorumilla

Sinä se jaksat tsempata ja toivoa :D
    • Tykkää Tykkää x 2
  4. Tähti ★ Addikti

Kyllä! :D
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. Kosmoskukka Peruskäyttäjä

Tuo tuoksuallergisen elämä ei kyllä ole herkkua.:Heartpink Minunkin piti vaihtaa ihan kaikki tuotteet hajusteettomiksi silloin kun lapsia sain. Imetysaikoihin se oli vielä pahempaa kuin raskaana ollessa. Se on tosin helpottanut vuosien saatossa. Kestän just esim. jonkun miedon dödön tuoksun, mutta jostain parfyymeistä tulee tosi paha olo.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 2
  6. Yölento Addikti Marrasmammat 2016

Minä olen luontaisesti tällainen, mitä enemmän tulee ikää, sitä pahempi. Jotkut sairastuvat huonosta sisäilmasta ja sen vuoksi herkistyvät. Minulla se on synnynnäistä ja myös muut aistit ovat yhtä herkkiä. Oi, minun korviani, kun työt taas alkavat!
    • Sympatiaa Sympatiaa x 5
  7. Suski75 Addikti Elokuun äidit 2019 Helmikuunmammat 2016

Minulla meni hajujen kanssa ihan hyvin kunnes tulin murrosikään. Taisin jotain tuoksuja kokeeksi ostaa, ja yhtäkkiä havaitsin, että sain kaikista hajusteista päänsäryn, ihan muutamalla hengenvedolla. Pahimpia ovat hajuvedet, siis kaikenmaailman kukkaistuoksut. Mieluummin haistelen vaikka kakkaa kuin kukkaistuoksuja, koska kakka vain oksettaa, mutta kukkaistuoksut aiheuttavat monen tunnin päänsäryn.

Mihinkään tavaratalojen kosmetiikkaosastolle ei ole mitään asiaa, eikä myöskään tuoksukynttiläosastolle tai Lusheihin tai Body Shoppeihin. Sisäänkäynnitkin pitää ohittaa turvallisen välimatkan kautta. Helsinki-Vantaan lentokentällä on tehty niin kapeat käytävät, että vaikka kävelisi päinvastaisella puolella käytävää kuin löyhkäkaupat, ei löyhkää pysty välttämään.
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  8. Peppipupu Tuttu foorumilla

Mä mietin onkohan jokin vialla. Mua iltaisin särkee ja juilii aika paljon kohdun kohdalla. Ei silleen terävästi kun menkat alkaa vaan jotenkin koko alamahasta. Nyt kuitenkin vasta dpo3 eli ei kyllä ole mihinkään raskauteen viittaava... :sorry:
    • Sympatiaa Sympatiaa x 4
  9. Suski75 Addikti Elokuun äidit 2019 Helmikuunmammat 2016

Alavatsajuilinnat voivat johtua myös ruoansulatuksesta. Tässä raskaudessa olen useamman kerran ajatellut, että tuliko nyt supistus, ja todennut että ei, kohtu ei kovettunut ja sitten tajunnut, että ruoansulatushan se vain temppuilee. Aika samanlaiseltahan nuo tuntuvat.
    • Tykkää Tykkää x 2
  10. Peppipupu Tuttu foorumilla

Särky on kyllä enempi tuossa häpyluun yläosan kohdalla.
    • Sympatiaa Sympatiaa x 3
  11. HentoHaave Peruskäyttäjä

Mä olen myös aistiyliherkkä... kaiken muun herkkyyden lisäksi vielä :bag: Taustamelu uuvuttaa, ja kaikenlaiset sosiaaliset tilanteet joista ei pääse pakoon, imee minusta energiat. Esim mun opiskelussa kaikkein rankinta on ollut päivittäinen junamatkustaminen, kun junassa on paljon ihmisiä. Mun matkoihin kuluu noin 3h/päivä. Iltaisin kotiin päästyäni olen täysin puhki, vaikkei olis ollut kuin yksi parin tunnin luento.

Hajuille olen myös äärimmäisen herkkä. (Tähän liittyen on pakko kertoo yks juttu mikä tapahtui tänä aamuna... oli niin outoo!! mut laitan sen eri viestissä.)

Joo ei oo aina helppoo aistiyliherkän elämä. Kun ihan normaalit elämän sosiaaliset tilanteet uuvuttaa huomattavasti enemmän kuin ns. normiaivoista... tää on yksi syy miksi eristäydyn aika paljon ihmisistä. Ruotsin risteily ja päivä tukholman ihmisvilinässä oli mulle ihan hiton väsyttävä kokemus, vaikka oli kivaakin kyllä. Oon nukkunut sen reissun jälkeen 12-tuntisia yöunia aika monet.
  12. Yölento Addikti Marrasmammat 2016

Kuulostaa tutulta. Minä kuormitun myös nopeasti sosiaalisissa tilanteissa. Onneksi saan palata töihin osa-aikaisesti, kävin tänään juuri tekemässä sopimukset.
    • Tykkää Tykkää x 4
    • Sympatiaa Sympatiaa x 2
  13. HentoHaave Peruskäyttäjä

Hajuista puheenollen.. kävin aamulla tuossa läheisessä kantakahvilassani, ja sinne tuli mun jälkeen ihmisiä jotka päivittelivät miten kauheelle siinä ulkona haisee... yks sanoi että haisee mädälle kalalle, toisen mielestä haisi paskalle. Ainakin 5 ihmistä tuli sisään ja valitti hajua. (Mä kai tulin eri suunnasta kun en havainnut sitä). Sit tuli yks mies sisälle ja sanoi että tuolla puskassa on joku raato... hipsittiin katsomaan mitä siellä on... puoliksi mädäntynyt HIRVI!!! :wtf: Niinku 20 metrin päässä kahvilan sisäänkäynnistä. Uhhhh. Voitte kuvitella näillä keleillä sen hajun, kun tuon kokoinen otus päättää käydä makoomaan ja kuolla *keskelle kaupunkia*. Jep. Siis noin 1,5km kaupungin ydinkeskustasta. En tajuu mitä se hirvi on ollu tekemässä ja miksi se on sinne puskaan kuollut, tosi outoa. Mut niin iso karvaläjä oli, että ei voi olla mikään muu otus. Tuskin nyt karhu kuitenkaan... pitkät karvat sillä oli, hajun takia en voinu kovin lähelle mennä eikä ollut enää tunnistettavissa muuten kuin että tuon kokoinen -> ainoa mikä voi suomessa olla, on hirvi. Ei ollu hyvä haju. Kuhisi matoja.

Muoks. Ei siis mikään ihan pikkukylän keskusta vaan yli 70000 asukkaan kaupunki. Ja hirvi päätti tulla kuolemaan tänne, rautatieaseman viereen :O Halusikohan se kirkollisen siunauksen ja hautausmaalle?
    • Hauska Hauska x 3
  14. Tähti ★ Addikti

Hannuli77 :) Aiotko kuitenkin testata tässä kierrossa? Ei sitä koskaan tiedä milloin se PLUSSA sieltä pärähtää!!:cheers

Munasolu on voinut ihan hyvin irrota vasta sunnuntaina ja eläähän munasolu vielä sunnuntaina, vaikka ovulaatio olisi tapahtunut lauantaina.

Niin toivon sinulle plussan tähän kiertoon!!:cheers:cheers:cheers
  15. Tähti ★ Addikti

Yölento :) Hienoa päästä taas kiinni työnsyrjään!! :)

Lapsi siis täyttää syksyllä 3-v.:rolleyes:

Meillä on aika saman ikäiset lapset:p
    • Tykkää Tykkää x 1
  16. Tähti ★ Addikti

Rauha80 :) Kävitkö jo gynellä?

Täällä jänmätään sinun tuloksia!!:cheers
  17. Tähti ★ Addikti

Plussia palstalle!!:cheers

Ja uudet kuumeilijat ROHKEASTI mukaan:hello2:hello2:hello2

Ei täällä purra, vaikka välillä salamat sinkoilee:laughing001
  18. Tähti ★ Addikti

Peppipupu :) Oletko ottanut riittävästi kivennäisaineita? Magnesium ja Calcium?

Mulla joskus särkee paikkoja, jos olen unohtanut päivittäin ottaa. Varmaan olenkin jo kertonut, että selkäni ei ole ihan terve onnettomuuden seurauksena, mutta murtumat ovat toki jo parantuneet. Koen silti haamusärkyjä ajoittain varsinkin, jos unohdan ottaa nämä mineraalit.

Tietty rasituskin vaikuttaa, kun kantelee taaperoa, vaikkei saisi kannella mitään painavaa. Töissäkin rasitusta tulee, mutta ei liikaa.
  19. Vastavirran akka Rakastunut foorumiin

Testi? :smiley-angry026:signs001
    • Optimistinen Optimistinen x 1
  20. Rauha80 Tuttu foorumilla

Perjantaina menossa.
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Optimistinen Optimistinen x 1

Jaa tämä sivu