----45+++++ kuumeiset

Mollukka :) Onko? Ja onko koolla väliä?

Lähinnä yllätys...kun halusin varmistuksen aikaisesta ovulaatiosta.

.

Kyllä tuo mielestäni on oikein hyvän kokoinen. Itsellä n. 20mm paikkeilla ennen ovista muistaakseni. On ainakin ns. kypsä. En tiedä sitten, miten muuten koko vaikuttaa.
 
Kyllä tuo mielestäni on oikein hyvän kokoinen. Itsellä n. 20mm paikkeilla ennen ovista muistaakseni. On ainakin ns. kypsä. En tiedä sitten, miten muuten koko vaikuttaa.

Mollukka :)

Mistä tietää, että on kypsä? :rolleyes:

Siis ihan isosta koosta?

Vai siitä, että irtoaa?

Onko onnistumismahikset paremmat, kookkaalla munasolulla?

Entä voiko isosta munasolusta tulla helpommin kaksoset?:rolleyes:

Taas satakysymystä...

.
 
Tähti: Preovulatorisen munarakkulan halkaisija on keskimäärin 18–24 mm. On varmaan yksilöllistäkin, kuinka isoksi kasvaa. En usko, että munasolun koko vaikuttaisi kaksosten saamiseen.
 
Tähti: Preovulatorisen munarakkulan halkaisija on keskimäärin 18–24 mm. On varmaan yksilöllistäkin, kuinka isoksi kasvaa. En usko, että munasolun koko vaikuttaisi kaksosten saamiseen.

Hehh :) Juu, yksi riittäisi, tuon taaperon lisäksi. Välillä jo ihan hänessä aika homma, ja mies sanookin, että on kuin kolme lasta yhdessä...kun on välillä niin mahdottoman touhukas ja temperamenttinen...

Ompas paljon asioita, joista ei tiedä mitään - "preovulatoorisen halkaisija"..huhh:eek:

No joo...ei oireita - dpo1. Tässä kierrossa yritän pitää jalat maassa, enkä liidellä mielikuvitusmaailma pilvissä:smiley-angelic005:bunny

Tietty toiveet on korkealla:p


Plussatsempit kaikille!!:smiley-bounce016

.
Ai niin, se baby disperin piti kävästä hakeen, ettei unohdu..
.
 
Last edited by a moderator:
Tähti: Hoitojen aikana tuli melko tutuksi monet hedelmällisyyteen liittyvät asiat ja nyt taas tulee niitä ihan mielenkiinnosta lueskeltua.

Lääkärissä käyty sen närästyksen takia. Seuraava kk Somacia ja jos jatkuu niin sit tutkitaan lisää. Somacista ei haittaa raskautta yritettäessä tai raskauden aikana näin kuuriluontoisesti lääkärin mukaan. Ei nyt varsinaisesti liity aiheeseen tämä, mutta tulipa kerrottua. :)
 
Tähti: Hoitojen aikana tuli melko tutuksi monet hedelmällisyyteen liittyvät asiat ja nyt taas tulee niitä ihan mielenkiinnosta lueskeltua.

Lääkärissä käyty sen närästyksen takia. Seuraava kk Somacia ja jos jatkuu niin sit tutkitaan lisää. Somacista ei haittaa raskautta yritettäessä tai raskauden aikana näin kuuriluontoisesti lääkärin mukaan. Ei nyt varsinaisesti liity aiheeseen tämä, mutta tulipa kerrottua. :)

Mollukka :) Miten sun ruokavalio? Voiko aiheuttaa närästystä?

Oletko testannut jo?:rolleyes:


.
 
Last edited by a moderator:
Tähti: En ole testannut. :grin Enpä oikein usko johtuvan ruokavaliosta. Syön kasvispainotteisesti, en juo ollenkaan kahvia ja alkoholia todella harvoin. Ylipainoakaan ei ole. Ruokavaliossani ei ole muuttunut viime aikoina muu kuin se, että lihaa olen vähentänyt.
 
Tähti: En ole testannut. :grin Enpä oikein usko johtuvan ruokavaliosta. Syön kasvispainotteisesti, en juo ollenkaan kahvia ja alkoholia todella harvoin. Ylipainoakaan ei ole. Ruokavaliossani ei ole muuttunut viime aikoina muu kuin se, että lihaa olen vähentänyt.

Hienoa :) Innolla odotan, että pian testaat...

.
 
Täällä lievää kärtyisyyttä ja pääkipua. Eipä oo ennen näin kauaa pääkipya pidellyt. Kaiketi ikä tekee tämänkin hauskuuden. Toivottavasti ei tule tavaksi että ennen menkkoja päiväkaupalla tämmöstä. Menkat huom tai perjantaina.
 
Täällä lievää kärtyisyyttä ja pääkipua. Eipä oo ennen näin kauaa pääkipya pidellyt. Kaiketi ikä tekee tämänkin hauskuuden. Toivottavasti ei tule tavaksi että ennen menkkoja päiväkaupalla tämmöstä. Menkat huom tai perjantaina.

Muska :) Aivan hyvin voi olla raskausoire!

Täällä alavatsaa juilii - dpo2.
 
Näin unta että tein voimakkaan positiivisen testin ja vielä varmistin sen monella eri merkin testillä. Nyt olen ihan "varma" että se oli enneuni. Dpo 5 vasta, kyllä pitää olla hölmö.

Hirvi :) Et ollenkaan hölmö:)
Jospa tämä on se onnekas kierto!

Näin "vastaavan" ennen positiivista testiä. Siinä unessa sukulainen toi mulle läjän testejä... Olin aamulla ihan hämmästynyt:eek:
Kerroin unesta miehelle, noin 1kk ennen positiivista testiä ! :)

Uni oli todella enne:p

.
Tsempit sinne!! :)

Tähti dpo 2.
 
Last edited by a moderator:
Hirvi, mäkin näin unta plussasta ennen oikeaa plussaa!

Kysymys: mulla on nyt kp 8 ja ovistestiin tulee lähes yhtä tummat viivat jo. Te jotka ootte tehneet näitä testejä paljon niin kuinka monta päivää ennen viivat alkaa tummua kunnolla? Ennen sitä varsinaista plussaa?
Mikä on ollut aikaisin kp kun teille on plussa ovistestiin tullut?

Edit. Tulikin monta kysymystä :D
 
Kettutyttö Tuokin lienee yksilöllistä mitä milloinkin näyttää kellekin. En enää tarkkaan muista parin vuoden takaisia mittauksia mut nyt tällä haavaa ku oon mitannut niin tosi hailakkaa viivaa on ensin ja paria päivää ennen alkaa hiljalleen tummua ja kaks päivää on plussaa. Mulla ehkä aikaisin plussa kp14.

Ja mitä oon ymmärtänyt täällä muiden jutuista niin riippuu merkistä kun kuinka tummaa viivaa tulee.

Neuvoisin vaan kokeilemaan.. tai toivottavasti ei tarvis kokeilla vaan tärppäis pian.
 
Täällä kp1. Ei ollut yllätys lämpöjen alettua laskea joku päivä sitten. Eilen illalla oli jo 36,22.

Gynekäyntiä odotellessa joka on 30.1. silloin kp13 olikohan jos oikein muistan. Varmaan just hyvä. Ja lempigyne.
 
Muska ikävä et kk alkoi. Tuo kp13 on varmaan hyvä siellä gynelle. Lähentelee sitä aikaa että hyvin näkee tapahtuuko/tapahtuiko ovista.

Tänään kp 9. Toivon että huomenna siellä ultrassa näkyisi että ovis vasta La tai jälkeen. Ei päästä ennen pupuilemaan :/
 
Hirvi, mäkin näin unta plussasta ennen oikeaa plussaa!

Kysymys: mulla on nyt kp 8 ja ovistestiin tulee lähes yhtä tummat viivat jo. Te jotka ootte tehneet näitä testejä paljon niin kuinka monta päivää ennen viivat alkaa tummua kunnolla? Ennen sitä varsinaista plussaa?
Mikä on ollut aikaisin kp kun teille on plussa ovistestiin tullut?

Edit. Tulikin monta kysymystä :D

Kettutyttö :) Kuinka pitkä sun kierto normisti on?

Nythän tuo sinun lääke saattaa muuttaa kierron pituutta.

Ovis on ainakin lähellä, joten kellistä mies!:p

.
 
Tänään kp 9. Toivon että huomenna siellä ultrassa näkyisi että ovis vasta La tai jälkeen. Ei päästä ennen pupuilemaan :/

Kettutyttö :) Mikä estää pupuilemasta ennen:rolleyes:

Täällä dpo 3 ja lievää kramppaamista alavatsalla...

.
 
Takaisin
Top