----45+++++ kuumeiset

Suskille tsempit ja onnea siirtoon! Jännä viikko edessä.

Vastavirranakka, mahtavaa että polyyppi on häädetty. Jihuu! Plussatuulta seuraavaan kiertoon!

Tähti & Lambi, tosi harmi jos tämä kierto on taputeltu.

Kaikille tsemppiä, hyvää mieltä ja tsemppiä kierron eri vaiheisiin!

Minä oon niin nauttinu kun oon saanut luvan kanssa olla kotona ja kerrankin oon ehtiny kunnolla olemaan lasten kanssa ja lukemaan tulevaan tenttiin silloin kun lapset on unilla. Voi että kun pääsis äitiyslomalle... Nautin niin tästä kiireettömästä olemisesta! Stressi ei oo kenellekkään hyväksi. Ensi viikolla otetaan reumakokeet ja tästä testistä toivon negaa!
 
Apuva papuva!!! Oon ollut kai yli kuukauden pois palstalta- huomasko kukaan :grin

Toista viikkoo rouvana :hello2 Häät meni hyvin ja ihanasti ja oon aivan valtavan onnellinen. On ollut ihania juttuja ja surullisia juttuja perheessä, mutta niin se kai aina menee.
Aktiivinen kuumeilu laitettu jäihin, mutta eipä ehkäistäkään. Tulee jos niin suodaan :Heartbigred En osaa itsekään edes sanoa kumpi olisi parempi vaihtoehto, mutta hullu pää ei anna ehkäistäkään :BangHead

Tässä teille makupala häistä, suudelma alttarilla :love7

48392600_2236708036607160_6190341148318367744_n.jpg
 
Apuva papuva!!! Oon ollut kai yli kuukauden pois palstalta- huomasko kukaan :grin

Toista viikkoo rouvana :hello2 Häät meni hyvin ja ihanasti ja oon aivan valtavan onnellinen. On ollut ihania juttuja ja surullisia juttuja perheessä, mutta niin se kai aina menee.
Aktiivinen kuumeilu laitettu jäihin, mutta eipä ehkäistäkään. Tulee jos niin suodaan :Heartbigred En osaa itsekään edes sanoa kumpi olisi parempi vaihtoehto, mutta hullu pää ei anna ehkäistäkään :BangHead

Tässä teille makupala häistä, suudelma alttarilla :love7

View attachment 74433
Onnittelut rouvalle:happy093.!
Passiiviselle kuumeilulle nyt kaikki varpaat pystyssä, voihan olla että se on just se jäähy joka laittaa ne priimat solut liikkeelle:shy:..
 
Mun täytyis kans nyt vaan luovuttaa.. oikeesti oon tullut aiemmin raskaaksi siinä kohtaa kun lähden tutkimaan niitä sijaislapsiasioita, kun ei tärppää jyystämällä. Luovuttaminen on jotenkin hyvä. Tää vauvahomma ei nyt vaan tykkää liiasta kontrolloinnista.

Enkä tällä nyt viittaa hoitoihin turvautuviin, ittestäni vaan höpisen!:shy:
 
Onnea avioliittoon MariQ :Heartred
Vastavirran akka, ei liene päivän päälle, koska emme voine kai sitä oviksen kellonlyömää muutenkaan tarkalleen tietää. Tukilääkitys on nimensä mukaan tukena omalle keltarauhaselle. Tärkeintä, että et ota liian aikaisin, mikä sotkee "kaiken" :)
 
Toista viikkoo rouvana :hello2 Häät meni hyvin ja ihanasti ja oon aivan valtavan onnellinen. On ollut ihania juttuja ja surullisia juttuja perheessä, mutta niin se kai aina menee.
Aktiivinen kuumeilu laitettu jäihin, mutta eipä ehkäistäkään. Tulee jos niin suodaan :Heartbigred En osaa itsekään edes sanoa kumpi olisi parempi vaihtoehto, mutta hullu pää ei anna ehkäistäkään :BangHead

Tässä teille makupala häistä, suudelma alttarilla :love7

View attachment 74433

Onnea! :Heartpink
 
Mun täytyis kans nyt vaan luovuttaa.. oikeesti oon tullut aiemmin raskaaksi siinä kohtaa kun lähden tutkimaan niitä sijaislapsiasioita, kun ei tärppää jyystämällä. Luovuttaminen on jotenkin hyvä. Tää vauvahomma ei nyt vaan tykkää liiasta kontrolloinnista.

Enkä tällä nyt viittaa hoitoihin turvautuviin, ittestäni vaan höpisen!:shy:

Lambi :) Kauanko olet yrittänyt?

Uskoisin, että olet edelleen hyvinkin hedelmällinen, kun on jo monta lasta, eikä ikä vielä paina.
Älä luovuta!:happy118
 
Takaisin
Top