----45+++++ kuumeiset

Niin sitä luulisi, mutta olen myös lukenut, ettei hoidoilla voi hedelmällisyyttä lisätä iäkkäillä.

Vastavirran akka :)
Kurjaltahan toi kuullostaa.

Klinikalla on sanottu, että naisen hedelmällisyys laskee, kuin lehmän häntä ja tilanne tulee yllätyksenä monelle...

Etenkin nykyään havahdutaan lastenhankitaan vasta siellä 35v.+++++

Nykyään lasten hankintaa siirretään myöhäisemmäksi töiden ja uran vuoksi tai siksi, ettei sopivaa kumppania löydy.

Monelle myös tulee yllätyksenä, ettei kaikki onnistu saamaan lasta IVF-hoidolla.
 
Suski, mikä sinulla on flunssan tilanne ? Tapahtuuko tänä vuonna vielä jotain vai siirrättekö ensi vuoteen ?
 
:smiley-angelic006 Mä toivoisin, että saisi helpotusta töihin, kuten monet lyhyemmän työviikon tekevät Äidit. Työpaikan ilmapiiri on välillä nykyään liian ahdistava ja pelkään tuotepäällikön tulevia hyökkäyksiä... vaikka osaan työni riittävän hyvin, se ei riitä, vaan yrittää osua kohtaan, jota en ole huomannut tai osannut. Epäreilua!:arghh:
Raportoi kaikki heti tj:lle.

Meidän tj on täysi vätys, koska ei osaa kommunikoida, vaan pimittää tietoja henkilökunnalta, eikä kohtele kaikkia tasa-arvoisesti. Lisähenkilöstöä ei palkkaa, vaikka kaikki sitä toivovat. Ja rahaa todella on.

Helpottaisi lasten saantiakin, että työ olisi kohtuullisempi, mutta sitä vartenhan meillä ei apuja oteta, koska on porvari firma ja kaikki kynitään hengiltä. Vain raha merkitsee, mikään muu ei mitään, joka ärsyttää suunnattomasti:smiley-ashamed005
:smiley-angry019

Voihan alkava työviikko...:sad010
 
Last edited by a moderator:
vai siirrättekö ensi vuoteen ?

Yölento :) Asian ulkopuolelta yksi kommentti, jätin myös aiemmin (ennen Äitiyslomaa) kysymysmerkin välin tyhjän merkin, mutta töissä tuli niin kova palaute väärästä suomenkielen kirjaoppi virheestä, etten enää uskalla kirjoittaa, koska kaikki kirjaimet ja merkit pitää laittaa putkee, kuten näin: "ensi vuoteen?'

Minusta olisi kyllä selvempää katsojan kannalta, jos tuossa olisi väli :)

Mutta se on kuulemma VÄÄRIN:dead::confused005:laughing021
 
Last edited by a moderator:
Tiedä sitten millä välimerkillä (?) on merkitystä.

Meillä töissä soimataan kaikesta, vaikka kehityskeskustelussa keväällä tj:n kanssa on sovittu ettei kaikkea tarvitse osata ja oppiminen tapahtuu ajan kanssa.
On myös pieni lapsi.

Kohta jään osittaiselle hoitovapaalle.

En siis ole mikään tekninen asiantuntija, kuten muut, vaan tavallinen ihminen. Ala on suht. uusi ja välissä olin äitiyslomalla. En pidä välimpitämättömästä suhtautumisesta, enkä tuotepäällikön hyökkäyksistä, vaikka miten mua kehuisi.

Kukaan ei kuuntele, jaellaan vaan määräyksiä ja haukutaan ääneen tai muiden kuulematta.

Saa nähdä....ahdistus ei lisää onnistumista:angelic:
 
Last edited by a moderator:
Jenni on ainakin kirjoitustensa perusteella käynyt lapsettomuushoidoissa, tosin missään ei mainita, onko käytössä olleet omat solut vai lahjamunasolut, ja sitäkään en ole nähnyt missään mainittavan, onko käytetty Saulin siittiöitä vai lahjasiittiöitä...
Meillehän nämä eivät mitenkään kuulu, mutta tosiaan on hyvin mahdollista, ettei heilläkään ole omat solut toimineet ollenkaan. Ei siis ole tietoa ollenkaan, onko heilläkään solut priimaa vai ei.

Suski75 :) Tähän sain vinkin kaverilta, joka sanoi Jennin kertoneen jossain kolumnissa, että runollisuus on periytynyt lapseen.
Sen mukaan, olisi oma :)
Oma munasolu.
 
Tähti ei olla vielä silleen vakavasti puhuttu. Otetaan nyt happea ja tehdään kivoja asioita.

Just tullaan Helsingistä. Katteltiin jouluikkunat ja - valot ja syötiin pullaa. Mulla on vaan paras mies. Joskus vaan suren, jos minä aiheutan hänelle lapsettomuuden... :sad001

Peppipupu :)

Ihanaa:Heartpink ja että otatte rennosti...
 
Yölento :) Asian ulkopuolelta yksi kommentti, jätin myös aiemmin (ennen Äitiyslomaa) kysymysmerkin välin tyhjän merkin, mutta töissä tuli niin kova palaute väärästä suomenkielen kirjaoppi virheestä, etten enää uskalla kirjoittaa, koska kaikki kirjaimet ja merkit pitää laittaa putkee, kuten näin: "ensi vuoteen?'

Minusta olisi kyllä selvempää katsojan kannalta, jos tuossa olisi väli :)

Mutta se on kuulemma VÄÄRIN:dead::confused005:laughing021
Virallisessa tekstissä olen tarkka oikeakielisyydestä, mutta kännykällä kirjoittaessa en korjaile, jos virhe ei haittaa ymmärtämistä.
 
Miksi et ota lopputiliä? Onhan noita muitakin paikkoja.

Vastavirran akka :) Toinen lapsi toiveissa ja ois järkevä jäädä töistä Äitiyslomalle.
En ota lopputiliä, vaan pakko kestää ja sitäpaitsi kohta helpottaa kun on vsan 6t. työpäivät...mikäli sit reaalimaailmassa toteutuu.

Harvoin paranee vaihtamalla.
Seuraava ois jotain omaa:angelic:
Muttei ihan viä.
Kanat odottaa:p
 
Virallisessa tekstissä olen tarkka oikeakielisyydestä, mutta kännykällä kirjoittaessa en korjaile, jos virhe ei haittaa ymmärtämistä.

Yölento :) Itseäni ei haittaa mikään virhe, missään tilanteessa, mikäli ITSE asia tulee ymmärretyksi :)

:p
 
Tälleen vanhemmiten minusta on tullut aika jyrkkä sen suhteen, etten tahdo voida huonosti. Huonoa kohtelua ei ole mikään pakko sietää. Ei kotona, töissä eikä yhtään missään. Kun karsii omaan elämään vaikuttavia negatiivisia asioita voi paljon paremmin. Tämä on toki vain oma mielipiteeni. Elämä on niin lyhyt haaskattavaksi.

Vastavirran akka :) Samaa mieltä.

Ja itse jo tuudittauduin siihen, että om kerrankin hyvä työnantaja, kun on jo vaihtanut liian usein, erinäisistä syistä.

Hyvä olikin ennen Äitiyslonaa ja viä senkin jälkeen, mutta tästä keväästä saakka muuttunut toiseen suuntaan kasvaneen henkilöstömäärän ja työmäärän takia.....

Apua ei tule, vaikka jään osittaiselle hoitovapaalle.

Ei sen enempää, mutta kaiken tänkin kai kestäisi, ellei olisi kohtuutonta kaikki, johon ei saa johdolta mitään ymmärrystä:sad001
 
Meistä jokainen voi määritellä itselleen rajat, mitä ei muut saa ylittää. Sinun työpaikallasi minun rajani olisi ylitetty monta kertaa. Tosin työt hoidetaan, niin kun kuuluu.

Vastavirran akka :)

Sanaa mieltä. Teen sen minkä osaan ja ehdin 6 tunnin sisällä alkaen ensivuoden alusta.

Rajat olen vetänyt aiemmin ja olen tietoinen siitä, mutta tilanne lienee riistäytynyr käsistä koko firmassa.

Ei muuten ahdistaisi, ellei olisi hyökkäävää ja agressiivista käytöstä, johon kerviminen ei auta:chicken:
 
Takaisin
Top