----45+++++ kuumeiset

Eikös jotain "tikkejä" voida vieläkin kohdunsuulle laittaa? Monesta tälläisestä lukenut joilla ollut ennenaikaista avautumista.
Ne Dionnen identtiset viitosethan syntyivät hyvin pienipainoisina 30 luvulla. Ja selvisivät kaikki.
Näistä tuli dokumentti joitakin vuosia sitten, oli kyllä melkonen tarina, ne vauvat pidettiin lämpösinä takan edessä, rommitilkkaa jokaiselle kans annettiin:wacky:.. ehkä hurjinta kuitenkin se lapsien esineellistäminen - nuo otettiin vanhemmilta pois esittelytaloon, olikohan niin että joskus 10 vuotiaina palautettiin? Ja kaiketi myöhemmin haastoivat valtion oikeuteen ja saivat isoja korvauksia..jossen nyt ihan väärin muista?
 
Mun mielestä noi monikkoasiat on suunnattoman mielenkiintoisia! Olisin ihan fiiliksissä semmosia odottaessa:woot:! Onneksi niitä ei saa tilaamalla:p, mä oon jokaisen odotuksen alussa nähnyt kaksosunia, joskus niin että se toinen vielä syntynyt sieltä yllätykseksi:hilarious:!
Todellisuudessa olisin ihan pulassa siinä kohtaa kun kaksoset syntyisi keskenkasvuisina ja vaatisivat sairaalaeloa ehkä jossain eteläsuomessa pitkään. Ja ihan pahinta olisi jos itse joutuisi vuoteenomaksi vaikka etukäteen pitkän aikaa..mun pää ei kestä paikallaoloa, eikä tää elämäntyyli myöskään. Jos ne onnistuisi saamaan sillai sopivasti kolmekiloisina valmiina vauvoina suoraan kotiin, niin sitten menisi kyllä (noh, ehkä olis hiukka raskasta alkuun:woot::think005)
Joo huh, onneksi ei oo sitä riskiä.. yksi kerrallaan olis oikeen hyvä:Heartred..

Lambi :) Onko teiltä pitkä matka synnytyssairaalaan?

Asutko Lapissa?

Mulla myös paikallaan olo olisi hirveää, mutta onneksi on netti ja etenkin tämä saitti...se kummasti helpottaa viihtymisasiaa:laughing002

.
 
Wheelchair Mama, post: 3319868, member: 96685"]Kyllä se yksikin lapsi voi ennenaikaisesti syntyä. Itseasiassa suurin osa pikkukeskosista taitaa olla ei kaksosia.
.[/QUOTE]
Näin varmasti onkin, en tiedä onko kaksosissa kuitenkin isompi prosenttiosuus pikkukeskosia kun yksösissä?

Ja tsemppiä sulle, en osaa kuvitellakaan miltä se keskosuusuhka, saati todellisuus tuntuu:Heartred
 
Lambi :) Onko teiltä pitkä matka synnytyssairaalaan?

Asutko Lapissa?

Mulla myös paikallaan olo olisi hirveää, mutta onneksi on netti ja etenkin tämä saitti...se kummasti helpottaa viihtymisasiaa:laughing002

.
Ei, asutaan länsiSuomessa, Vaasan ulkopuolella! Matka pääkaupunkiseudulle tuntuu kuitenkin järisyttävän pitkältä!
Ab 25 min menee tuonne sairaalaan meiltä kiireesti ajaen, hyvin on aina keritty! Olen avautunut hitaasti..
 
Terveyskirjaston mukaan näin:
Suomessa lähes 40 % kaksosista syntyy ennenaikaisina (alle 37 raskausviikon). Noin 40 % kaksosista painaa syntyessään alle 2 500 g ja 9 % alle 1 500 g.
Ovathan nuo todella paljon huonommat prosentit kuin yhden sikiön raskauksissa.
 
28v ovuloimaton nainen. Ei clomeja myydä enään. En katsonut millä tavalla, mutta lääkärin määräämällä tavalla. Kun vilasin niin torstaina löytynyt 14,15,17 ja 20mm follit hänellä. Eli neljä. Kääk. Tapahtunut siis tänä syksynä.

Eli isoja folleja oli...:joyful:

Ei siis tulleet 9-10mm folleista.

OMG.
 
Maanantaina yksi iso ja muut n.10mm. Näin ei pitäisi käydä. Eli torstaina pitäisi olla vain se yksi iso edelleen.

Vastavirran akla :) Näin ei taida meille ---45++++++ ikäisille koskaan käydä, ei huolta!:laughing002

Ostin lisää raskaustestejä, kun kaappi tyhjä, eikä mieskään niitä halua käydä ostamassa...no, vielä pitäisi malttaa näppinsä erossa niistä, kun huomenna on vasta dpo11....

Alavatsaa tänään juilinut kivasti ja alkanut yllättävä närästys. Siinäpä oireita kerrakseen:angel7
 
Meiltä ajaa sairaalaan puolisen tuntia. Keskimmäisestä rupes lapsivettä tihkumaan hivenen etuajassa. Heitin esikon eskariin ja ajelin näytille. Sille tielle jäätiin. Mies maailmalla tietenkin. Tälleen jälkikäteen tuntuu vähän uhkarohkealta. No tämäkin oli onneksi laskeutunut, ettei sikäli hätää. Oli tulossa vinotarjonnassa eli kipin kapin leikkuriin taas. Esikolla oli sama homma. Aina on sanottu, ettei kahden sektion jälkeen alakautta synnytellä, mutta se ei koske näitä puolikiloisia näemmä. Olin hivenen shokissa tästä uutisesta kaiken muun lisäksi, mutta selvisin kuitenkin. Sanoin kätilöille, etten minä osaa synnyttää. Ei minulla ole kokemusta.

Minä olin myös shokissa että pikku enkeli piti synnyttää.. Ensin koko ajatus kauhistutti mutta näin jälkeenpäin ajateltuna se synnytys oli kuitenkin jotenkin tärkeä kokemus ihan surutyötäkin ajatellen. Rankkoja kokemuksia tällaset.
 
Innoissani sitten kuitenki testasin äsken mutta nega. Aivan sama, meillä toi mahdollisuus on kuitenkin todella pieni, mä nautin nyt vaan ettei tuhrua!:smiley-bounce012

Vielä onneksi ehtii plussaksi kääntyä! Mahtavaa että tuhrut on pysyny pois, jospa lupailis jotain hyvää. Pidän peukkuja!
 
Tsempit kaikille ja plussa-aaltoa! :smiley-bounce016

Minä sain/jouduin viikon sairaslomalle kun molemmissa polvissa on nestettä.. Pikkusen harmittelee, mutta minkäs teet. Viime kuukausi on kyllä ollu rankka. Aika moni pienten lasten äiti tekee lyhennettyä työviikkoa niin mulla oli täydet päivät ja vielä vuorotyötä + opiskelut päälle, onneks kroppa vaati huilia niin sain luvan kanssa höllätä tahtia. Hiukan on takki tyhjä.
 
Takaisin
Top