----45+++++ kuumeiset

Keskustelun 'Kuumeiluklubit' aloitti Tähti ★, 24 heinä 2017.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Vastavirran akka Tuttu foorumilla

Niin varmaan. Autotkin varmaan sitten lentävät. Tai mitä sitten nimeltään ovatkaan.

Töitä on maapallon eteen tehtävä.

Nyt en tiedä mitä kehossani tapahtuu. Kovia maha/oviskipuja jo vuorokauden. Valvotti yölläkin. Tikku ei ihan täysin plussa vieläkään. Kääk. Jospa olis mahtiovis tulossa.
    • Tykkää Tykkää x 3
    • Optimistinen Optimistinen x 3
  2. Tähti ★ Addikti

M-M :) WAU !! Jes....Nyt aletaan jänmään, kun testaat:p:p
    • Tykkää Tykkää x 1
  3. Tähti ★ Addikti

Pernilla :) Saa ja täytyykin elää täysillä, koska toista elämää ei ole.
    Itse päätät ja tee se rohkeasti! :cheers

Hyvää Suomen 101 -v. Itsenäisyyspäivää kaikille palstalla!!:cheers:cheers:cheers:cheers
    • Tykkää Tykkää x 2
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  4. Vastavirran akka Tuttu foorumilla

Hyvää itsenäisyyttä täältäkin.

Kyllä koirat ovat hassuja otuksia. Ajattelin tämän hoitolapsen jättää kotiin, kun käyn asioilla. Ei sopinut. Nosti metelin. Olis voinut jäädä tänne muiden kanssa. Ei niin ei. Kyllä ne omansa valitsevat nämäkin. Näköjään aina minä. En valita.
    • Tykkää Tykkää x 3
    • Hauska Hauska x 1
  5. Peppipupu Peruskäyttäjä

Hippunen mahtionnet! :wav
  6. Wheelchair Mama Rakastunut foorumiin

7. Towanda Tuttu foorumilla

Mulla on sama kuin M-M:llä, eli olen lukenut kaikki viestit, mutten ole ehtinyt itse kirjoittamaan mitään. Aina kun yritän tehdä puhelimella jotain, niin poika (tällä hetkellä 13 kk) nappaa luurin ja rupeaa asennushommiin. Sovelluksia katoaa ja ne vaihtavat paikkaa, whatsapp-keskusteluihin ilmestyy meikäläisen nimissä outoja viestejä ja linkkejä erinäisille sivuille - ja mikä hauskinta, hän onnistui soittamaan videopuhelun kaverilleni ulkomaille sekä lähettämään isälleen kaksi kuvaa itsestään. :hilarious: Niin että ei tässä ehdi itse kirjoittelemaan mitään, paitsi nyt aamutuimaan.

Hippunen77 Tervetuloa ryhmään ja onnea plussasta! :Heartred Ymmärrän hyvinkin huolesi, mutta toivotaan että tällä kertaa kaikki menee hyvin! Tästä joukosta saat ihan varmasti vertaistukea ja tsemppiä - täällä on koettu vaikka mitä! Aiotko käydä varhaisultrassa?

Unohdin jo, mitä muuta oli tarkoitus kirjoittaa tänne. Tätä nämä aamuviiden herätykset teettää. o_O Ensi viikolla lähdetään käymään kotikaupungissa, ihanaa päästä näkemään kavereita ja ylipäätään ihmisiä, täällä kun niitä ei juuri liikuskele. :grin Ja eiköhän me päästä taas miehen kanssa treffeille! :wink Mummolan väellekin on yllätys, olen näet pantannut tiedon, että poitsu on oppinut kävelemään. Riemua riittää! :happy093
    • Tykkää Tykkää x 7
  8. M-M Ihastunut foorumiin Toukomammat 2017

Towanda, mahtavaa ku pääsette ens viikolla reissuun! Tekee varmasti hyvää nähdä omaa perhettä & kavereita! Mummolan väki on varmasti riemuissaan kun pikkumies (ja te vähän isommat) menette kylään! Riemua riittää iihan varmasti :happy:
    • Tykkää Tykkää x 1
  9. Tähti ★ Addikti

:hello Viivanpaikka / ohuen ohut viiva
    Eli kaksi viivaa r-testissä:angelic:

Plussaksi ei voi tulkita, mutta mahdollisesti alkavaksi.....

Dpo 10/11
    • Optimistinen Optimistinen x 7
    • Tykkää Tykkää x 2
  10. lambi Naimisissa foorumin kanssa Toukokuunmammat 2014

Oioioi, jäädään jännäämään:happy:!!!

Oon mä vähän cool=kylmä :grin, ainakin vihamiehille..
    Meillä nyt on arkirutiineissa nämä teurastelut, ei vaadi enää sen kummempia ponnisteluita.

Pukin liha haisee/maistuu koska sillä ne rauhaset tuottaa mieshormoonia niin vahvasti että se on myös lihassa:grin, on siis sellanen supervahva myskinen "tuoksu", leikatuilla rupukeilla ei sitä vaivaa ole, tuhkamuna on maistuvaa siinä missä kuttukin. Ei liity siis ikään, vaan siihen testosteronin tuottoon. Vanhat eläimet noin yleensä on vahvemman makuisia kun nuoret, muttei mitenkään negatiivisesti. Syödään kotona es vain vanhaa lammasta(ja se on hyvää!), karitsanlihat myydään. Samaa "vaivaahan" on myös karjuilla, leikkaamaton uros sika on ymmärtääkseni myös aika "maistuvaa:yuck:", kaikki urospuoliset siat siis kastroidaan jos ne syödään. En oo kokeillut, kuullut vaan.
    Siinä aamun infopläjäys:p..

Hippuselle paljon vauvaliimaa ja mielenlujuutta:Heartred, onnea hyvästä alusta!
    • Tykkää Tykkää x 3
  11. lambi Naimisissa foorumin kanssa Toukokuunmammat 2014

No niin, ei muutakun kanan mielenliikkeitä tutkailemaan. Ootko pitkään kokenut intohimoa eläinten kouluttamiseen?
  12. Tähti ★ Addikti

Lambi :) On jännää on!!:p

Koska sä testaat? Mennään aika samoissa..oliko sulla ovis pari pv aiemmin...
  13. lambi Naimisissa foorumin kanssa Toukokuunmammat 2014

Mä ajattelin aikaisintaan maanantaina-parempi olis kyllä malttaa vielä kauemmas.. en tiedä varmaksi ovista, veikkaan aika samoihin aikoihin olleen kun sulla.
    Oireita ei oo taas mitään..
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Optimistinen Optimistinen x 1
  14. Yölento Naimisissa foorumin kanssa Marrasmammat 2016

Mukavia treffejä ja lapselle turvallista taaperrusta.

Me ollaan anoppilassa käymässä. Poika on ihan innoissaan ja isovanhemmat myös. Kesällä nähdään melkein joka viikko, nyt edellisestä kerrasta on kaksi kuukautta. Poika on oppinut sinä aikana vaikka mitä, erityisesti puhe on tullut selkeämmäksi.
    • Tykkää Tykkää x 5
  15. Tähti ★ Addikti

Lambi :) Itseasiassa joo...ja lapsena kotona oli kanoja. Jäin niitä kaipailemaan :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  16. Vastavirran akka Tuttu foorumilla

Oo Wau. Lupaavaa.
    • Tykkää Tykkää x 1
  17. Vastavirran akka Tuttu foorumilla

Ihanania nuo taaperot, mutta ovat kyllä ehtiväisiä. Onnea Towanda teille uutukaisesta taidosta.

Tänään oli ovistestissä kunnon viiva. Keppi hehkui punasena heti, kun kastui. Lupaavaa. Nyt vaan taisi käydä niin, että kertarykäisyksi jäi tämä kierto. No eipä tässä mahiksia muutenkaan polyypin poiston vuoksi ole. Vaan pitäähän sitä testaamista itselleen järjestää kuitenkin. Aina pitää yrittää, vaikka tilanne olis toivoton.

Plussaa tänne naiset. Lupaavalta nyt kuulostaakin.
    • Optimistinen Optimistinen x 3
    • Tykkää Tykkää x 2
  18. Miola Aloittelija

Muutama rivi minultakin.
    Olen lukenut viestejänne, mutten ole ehtinyt kommentoimaan.

Hippuselle paljon onnea ja hyvää odotusta. ❤ Yritä olla levollisin ja luottavaisin mielin.

Kaikille muille paljon peukkuja ja tsemppiä niin vauva- kuin työjuttuihinkin.

Täällä menee ok. 35. raskausviikko on käynnissä. Öisin jalkoja särkee ja närästys piinaa liki 24/7. Mutta ei se mitään.
    • Tykkää Tykkää x 8
  19. Peppipupu Peruskäyttäjä

Täällä kp24 ilman tuhrua! Edelliset kierrot 21-26 ja aina vähintään se 2 päivää tiputtelee. Oon maltilla mukana mutta taas onnellinen ilman tuhrua! Ei sit minkäänlaisia oireita. Välillä juilasee mutta yleensä tässä vaiheessa jo kokoaikainen menkkaolo päällä. Kauanko nuo siittiöt siis elävät? Ajattelin että kuinka monta päivää tuolla kp 12 humpsimisella voisi kattaa?
    • Optimistinen Optimistinen x 5
  20. Vastavirran akka Tuttu foorumilla

Hienoa ettei tuhruta.
    Luin tuolta yhdestä blogista semmoisen tarinan, että pariskunta oli lapsettomuushoidoissa ja maanantaina harrastivat seksiä lääkärin käskystä. Isoja folleja yksi. Torstaina uusi ultra ja kolme follia. Yhdyntäkielto. Nyt odottavat kolmosia tuon maanantain vuoksi. Että saattaahan ne elellä useita päiviä.
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 2
    • Hauska Hauska x 2
    • Voittaja Voittaja x 1
    • Informatiivinen Informatiivinen x 1

Jaa tämä sivu