----45+++++ kuumeiset

Dpo 14 - nega

Eipä tuosta muuksi muutu. Menkat alkaa yleensä kp 14-15.

Kierto lienee selvä, menkat jo tänne!:happy093.
 
Last edited by a moderator:
Kyllähän sitä mielellään lisääntyisi, jos siihen sais edes mahdollisuuden :banghead: Ei tipu seksiä tähän kiertoon, niin ei. Tilanne kärjistyi jopa niin, että mies sanoi että sitä ahdistaa tulla mun luo, kun on tunne että on pakko panna, ja silloin ei ainakaan seiso.. No, olen viime aikoina ollut aika vihjaileva, kun ovisajat käsillä ja edelliskerrasta yli kuukausi(!), mutta en mä nyt mielestäni ole mitenkään painostanut saati suuttunut, hieman loukkaantunut olen ollut ihan oman seksuaalisen kelpaavuuteni vuoksi. Noh, päätin etten tee elettäkään seksin suuntaan, vaikka kuinka testi huutais punasta. Ymmärrän, että se on tiukka ja arka paikka, jos ei ota eteen ja pelkää häpeää.

Kp12 ja ei vielä selkeää ovisplussaa. Melkein yhtä vahvaa, mutta ainakin toissakierrossa onestep antoi niin selkeän plussan, ettei jäänyt epäselvyyttä. Tänään olis hyvä aika seksille, peukut pystyyn tytöt, että tuo ukkokin innostuisi. Sitten on pari päivää mahdotonta, mun tuurilla plussa tulee huomenna :sad001 Viikonloppuna taas seksimahdollisuudet nousee.

Ai niin, kävin eilen vyöhyketerapiassa, se oli ihanaa!
 
Hei kuka täältä on viimeksi raskautunut? Muna aikana ei vielä kukaan:sad001 eihän toi kerro mistään tietty. Mutta kohta olis jo meidän aika!
 
:greet025
Viluttaa ja väsyttää... päätä särkee.

Johtunee varmaa siitä, että lapsi on flunssassa ja on tarttunut:sad001

Menkkoja odotellessa...
Dpo 14/14-15
 
Plussasin heinäkuussa, mutta km rv 6. Olin plussatessani seurannut vain sivusta tätä keskustelua. Sen verran tämä ryhmä oli kuitenkin vaikuttanut, että olisin varmasti luovuttanut jo aiemmin. Aika utopistista, mutta eipähän tarvitse harmitella myöhemmin, ettei ole yrittänyt.

Onneksi mies on ainakin tähän saakka aina innostunut aiheesta. Jos harvemmin mikään toimii, niin jotain nyt sentään :grin
 
:greet025
Viluttaa ja väsyttää... päätä särkee.

Johtunee varmaa siitä, että lapsi on flunssassa ja on tarttunut:sad001

Menkkoja odotellessa...
Dpo 14/14-15

Tääl sama, viluttaa väsyttää ja v***ttaa . Päätä särkeny toispuoleisesti vaihdellen paikkaa ja muutennin vajaakuntoinen olo .ukko ärsyttää, eli selkeet pms oireet. Muutenkin mietin että ehkä mä vaan lopetan toivomisen. Tälleen kun olo muutenkin kurja ni miettii kuin jaksais... juuri nytkin vaikka, hoitaa vauvaa. Mut vaikeaa päästää irti
 
Plussasin heinäkuussa, mutta km rv 6. Olin plussatessani seurannut vain sivusta tätä keskustelua. Sen verran tämä ryhmä oli kuitenkin vaikuttanut, että olisin varmasti luovuttanut jo aiemmin. Aika utopistista, mutta eipähän tarvitse harmitella myöhemmin, ettei ole yrittänyt.

Onneksi mies on ainakin tähän saakka aina innostunut aiheesta. Jos harvemmin mikään toimii, niin jotain nyt sentään :grin

Pernilla :) Oi joi...vielä pahoittelut km:stä:hug013

Hienoa, että olet saanut uskoa vauvaprojektiin tämän palstan kautta!:Heartpink

Palstan toimivuus on toki epätäydellistä, mutta mikä asia elämässä olisi täysin täydellistä. Ainakin kaikki palstalaiset tekevät paikasta kivan ja keskustella saa myös muista aiheista, kunhan pääpointti säilyy :)

Kyllä tänne vielä plussia saadaan, mutta plussaaminen nuorenakin on ihme kyllä haaste!:scratch Vahinkoraskauksista puhutaan ja valistetaan enemmän, kuin todellisista ongelmista, eli lapsettomuudesta! Näin se vaan on:dontknow

Onko tämän yhteiskunnan kumma tabu:smiley-angry003


Jos nyt tähän vielä kirjoitan, niin munkin mies luuli, että lapsi tulee yhdestä laukaisusta -iästä riippumatta! Näin oli asia esitetty kouluissa aikanaan ja siinä uskossa oli vielä 45-vuotiaana, kun ekaa alettiin hankkimaan. Sitä aiemmin pelkäsi jopa, ettei kortsu riitä, vaan siittiöt karkaavat ulos ja lapsi syntyy jokatapauksessa!:laughing021

.
 
Tääl sama, viluttaa väsyttää ja v***ttaa . Päätä särkeny toispuoleisesti vaihdellen paikkaa ja muutennin vajaakuntoinen olo .ukko ärsyttää, eli selkeet pms oireet. Muutenkin mietin että ehkä mä vaan lopetan toivomisen. Tälleen kun olo muutenkin kurja ni miettii kuin jaksais... juuri nytkin vaikka, hoitaa vauvaa. Mut vaikeaa päästää irti

MariQ :)

Se on flunssaa sullakin...sitä on liikkeellä jokapaikassa.

Miehen mielestä mulla tämä johtuu raskaudesta, vaikken raskaana olekkaan ja sanoin, että menkat alkaa huomenna.
 
Sen verran tämä ryhmä oli kuitenkin vaikuttanut, että olisin varmasti luovuttanut jo aiemmin. Aika utopistista, mutta eipähän tarvitse harmitella myöhemmin, ettei ole yrittänyt.

Onneksi mies on ainakin tähän saakka aina innostunut aiheesta. Jos harvemmin mikään toimii, niin jotain nyt sentään :grin

Pernilla :) Hyvä, ettet ole luovuttanut! Yhtä hyvät perustelut olla luovutamatta 40+++, kuin liiallinen raskausvalistus nuorille!

Jos totta puhutaan, niin muistan, että se oli niin voimakasta nuorena, että itse luulin olevani raskaana sen jälkeen, kun nukuin poikaystävän kanssa (16vuotiaana) samassa sängyssä, ilman seksiä. Menkat oli myöhässä 3päivää. Menin neuvolaan ja pyysin raskaustestin.

Näinkin voi käydä ja kaikesta tietoisena -selvinpäin:laughing002

Valistus oli silloin (1980....) voimakasta - aivopesua. En tiedä nykyhetkestä...
 
Last edited by a moderator:
Niin joo Pernilla totta. Mä taisin tulla mukaan kun olit jo plussannut. Oletteko edelleen kuitenkin yrittämässä aktiivisesti? Mä en tiedä mutta jotenkin masentaa ja halusin jonkun plussaavan että saisi uskoa tähän projektiin jotenkin.
 
Onko siis niin, että tuo luteaalivaihe on ilman lääkitystä suurinpiirtein sama aina? Eli ovis liikkuu lutis on sama - >kierto loppuu mulla ovis plus 9-10 päivää? Toi menis mun kalenterin tuntemuksiin aika hyvin.
 
Onko siis niin, että tuo luteaalivaihe on ilman lääkitystä suurinpiirtein sama aina? Eli ovis liikkuu lutis on sama - >kierto loppuu mulla ovis plus 9-10 päivää? Toi menis mun kalenterin tuntemuksiin aika hyvin.

Peppipupu :)

Mulla ainakin sama, kuin oli aina (20v. iästä lähtien, kun rupesin seuraamaan kiertoa).

Samaa asiaa tuumailen, koska menkkojen olisi pitänyt alkaa tänään, tai sit ne alkaa jonkun viivästyksen myötä viimeistään huomenna dpo15.

On jokaisella oma ja pysyy samana :)
Vaihdevuosista en tiedä, voi muuttua.
.
 
Suomessa syntyvyys laskussa ku lehmän häntä, mutta hedelmällisessä iässä oleville ehkäisyt kuntoon...mmmhhh.

Samaa mieltä! Tuliko täällä muillekkin kortsuja postitse kotiin 14-vuotiaana?:rolleyes:

Mulle tuli ja varmaan usein ja ainakin vuoden välein, niitä alkoi tulla ja tulikin....

En juurikaan ensin edes tiennyt, että mikä kortsu on.... että hävetti, kun oma "uskonnollinen" Äiti kiikutti niitä postilaatikosta mulle. Kysyi, että mitä nämä ovat?

Ei helvetti!!:laughing021:laughing014
Vieläkin hävettää.
 
Last edited by a moderator:
Pernilla :) Hyvä, ettet ole luovuttanut! Yhtä hyvät perustelut olla luovutamatta 40+++, kuin liiallinen raskausvalistus nuorille!...

Vielä muistan ollessani vähän yli parikymppinen, miten äitini päivitteli nähdessään nuoria äitejä lapsineen. Totesin äidin huojennukseksi, etten tosiaan ole aikeissa hankkia lapsia vielä...
 
Vielä muistan ollessani vähän yli parikymppinen, miten äitini päivitteli nähdessään nuoria äitejä lapsineen. Totesin äidin huojennukseksi, etten tosiaan ole aikeissa hankkia lapsia vielä...

Pernilla :) Siihen aikaan 1980.... sitä pidettiin syntinä...

Nykyään ei ehkä enää.... :)
 
Ei minulle ole ainakaan tullut postissa mitään tuollaista. Seitsemännellä luokalla saimme oppilaanohjauksen tunnilla seksivalistuksesta yhden kortsun, jonka opettaja käski aina pitää lompakossa tai kukkarossa mukana. Varmaan sitä viisi vuotta siellä kannoin ilman minkäänlaista käyttötarvetta, kunnes joku kertoi että niissä on käytettävä-ennen-päivämäärä, sitten heitin sen roskikseen.
 
Ei tullut postissa korsuja eikä kyllä tullut saatua niitä muualtakaan mutta ihan hyvää ja asiallista valistusta sekä kotoa että koulusta. Tosin raskautumisen vaikeudesta ei kukaan puhunut
 
Mulle tuli postitse kortsuja ja samoin terveyssiteitä... aina etukäteen hävetti, että koska niitä taas tulee:dead:

Koulusta ei kortsuja saatu, eikä siteitäkään...

Mutta muistan ikuisesti, kun terveystiedon opettaja (8-luokka) kertoi ja näytti projektorilla seinälle heijastaen kuvista luokalle sen ,että missä sijaitsee naisen G-piste.

Kertoi vielä, että sitä pitää puristaa, kun on yhdynnässä miehen kanssa.

...hoh..hoijaa:wideyed:

Aina jotain asioita jää matkan varrelta mieleen:joyful:
 
:greet025 Lämmöt yhä ylhäällä, joten ainakaan tänään ei menkat ala.

Ehkä johtuu flunssasta:oops:

Dpo 15/14
 
Takaisin
Top