----45+++++ kuumeiset

Onks kaikilla ollut vähän kummallinen kierto? Mulla ainakin!!! Ensinnäkin se liian aikanen ovis ja sit muutenkin en oo jaksanu yhtää seurailla, viime viikon paneskelusaldo oli vain kaks kunnes sunnuntaina korotettiin viiteen. Rasittavan epätasaista! Mutta ollu ny niin pal muuta että menny sillee vauvanteko ajatukset ihan ohi.
Pitäny käyä hääpaikka varmistamassa ja sopimassa , piti pelleillä hiusten kanssa ja autoakin metsästetty. Pitäis ompelija bongata kuka tuunais mun mekon. Osaatteko sanoo mistä sais sellasia tekstiilikukkia joita voi ommella mekkoon ja sellaiseen huiviin... visio ois mutten yhtään tiedä mistä lähtis etsimään
 
Ai vitsi, olisi kyllä ollut aika hämmentävä tilanne saada gyneltä paneskeluohjeita. :laughing025
 
No huh huh, Tähti! :laughing001

Luulisin taaksepäin kallistumisella olevan lähinnä jotain merkitystä kiinnittymiskohtaan tai sikiön asentoon.

Oudoista kierrosta puheenollen - mulla on viime vuosina joissain kierroissa vuoto loppunut siinä 5. päivän paikkeilla, ja jatkona jotain ihan pikku vuotoa 7.-10. kiertopäivä. Eli vuodossa muutaman päivän tauko. Ei tosin joka kierrossa, mutta joskus. Tässä kierrossa oli vaihteeksi. Viimeksi kävin ultrassa km:n vuoksi elokuussa ja ainakin kaikki näytti silloin olevan ok. Outoa?

Täällä kp kai 10 ja ovis lähestyy pikku hiljaa.
 
No huh huh, Tähti! :laughing001

Luulisin taaksepäin kallistumisella olevan lähinnä jotain merkitystä kiinnittymiskohtaan tai sikiön asentoon.
.

Pernilla :) Ihan niin syvällisiä se gyne ei silloin puhunut, enkä olisi osannut kysyäkkään, kun raskaus ei ollut ihan suunnitelmissa gynekäynnin yhteydessä vielä alle 20v.

Tämä gyne oli vanhenpi mies...about 55-60v. En muista miksi kävin, olisiko ollut mm. papa näyte tms.... niin se vaan höpisi samalla, kun hoiti hommaansa ja sanoi, että kannstaa pitää neuvo mielessä!

On se kyllä pysynytkin, mutta käytännössä on jäänyt hyödyntämättä, kun mies ei aina innostu takaapäin. Eikä silläkään asennolla luomuna esikoinen silti onnistunut 42++

Mies ei vaan oikein innostu takaapäin:laughing014
Eikä hän usko asennolla olevan merkitystä, vaikka selitin hänelle gynen puheen silmät kirkkaana.
 
Humpty se on kuule vaan jaksettava naida mikäli mielii tuotosta :hilarious:

No näinpä! Ja tänään on ukko vielä käyny niin pahasti hermoon et ei senkään puoleen himota. Sekin näyttää kyräilevän..että vaikka mä antautuisin niin se varmaa vittuillessaan pihtais:laughing014

Katjusha, no kylläpä nyt odotuttaa! Jos sä nyt tipautat kuule jonkun kultamunan kun noin kauan haudot :love017 Se on haettava gyneltä pregnylin että irtoaa. Mä jostain jenkkipalstalta luin että joillekin käytetään vain pregnyliä ns. Hoitona, se kuitenkin hoitaa sen irrotuksen ja tukee vielä luteaalia.

Tsempit Tähdelle ja kohti uutta kiertoa :binkybaby
 
Humpty, Haha onpas tilanne...!
Joo, tää mun valitsema lekuri tuskin antaa pregnyliä, mutta kultamuna kelpais. Tosin täällä ei romantiikka kuki: miehellä joku flunssa, jota en halua :wink
 
Pätevistä lääkärin neuvoista puheen ollen...
Minulle gyne sanoi joskus 18-19-vuotiaana että minun kannattaa hankkia lapset nuorena korkean verenpaineen vuoksi. No ensimmäisestä raskaudesta lähtien paineet ovat olleet normaalit enkä 45-vuotiasta synnyttäjää nuorena pidä.

Jos se tarkoitti alle 50-vuotiaana?
 
No jaa, minusta olisi ollut hyvä, jos joku olisi muistutellut aina muutaman vuoden välein siitä, miten naisen hedelmällisyys laskee kuin lehmänhäntä tietyn iän jälkeen, ja sitten ei enää pelasta edes lapsettomuushoidot. Tähän puuhaan olisi saattanut ryhtyä aikaisemminkin.
 
Suski, totta. Tuo kommentti tuli kun olin vielä lukiossa. Joissakin kunnissa tarjotaan nuorille hedelmällisimmässä iässä oleville ilmainen ehkäisy. Voisiko siihen liittää myös valistusta siitä, että hedelmällisyys ei ole ikuista?
 
No jaa, minusta olisi ollut hyvä, jos joku olisi muistutellut aina muutaman vuoden välein siitä, miten naisen hedelmällisyys laskee kuin lehmänhäntä tietyn iän jälkeen, ja sitten ei enää pelasta edes lapsettomuushoidot. Tähän puuhaan olisi saattanut ryhtyä aikaisemminkin.

Suski75 :) Totta! Aina vaan puhutaan vahinko raskauksista!

Hedelmällisyyden laskusta ei tiedä kukaan, ainkaan faktoja!
 
Humpty, Haha onpas tilanne...!
Joo, tää mun valitsema lekuri tuskin antaa pregnyliä, mutta kultamuna kelpais. Tosin täällä ei romantiikka kuki: miehellä joku flunssa, jota en halua :wink

Auttaisko tässä tartunnan ehkäisemiseksi se lääkärinkin suosittelema koira asento? :happy093.
 
Tää on aivan loistava ryhmä, naisilta löytyy huumorintajua ja sitähän tarvii elämän joka tilanteessa. Huomaa että elämänkokemusta löytyy, ootte ihania! Sivusta täällä siis oon lueskellut joka päivä, nyt hihittelin itekseen niin et meinas aamukahvit lentää näytölle..
Tsempit kaikille jokaisen omaan tä hetkiseen vaiheeseen! :Heartred
Itellä kp12, eilen haalea viiva ovistestissä..
 
Miten muuten laskette kierron?. Mullahan on ollut siis 2x27,29,31 ja sitten nuo kaksi lyhyttä 21 ja 25. Pidemmällä seurannalla melkein aina 27 (noin 2 vuotta). Womanlog sanoo keskimääräinen kierto viimeiset 9 kk 27. Vaan että. Jos testaamaan joskus pääsisi.
 
Miten muuten laskette kierron?. Mullahan on ollut siis 2x27,29,31 ja sitten nuo kaksi lyhyttä 21 ja 25. Pidemmällä seurannalla melkein aina 27 (noin 2 vuotta). Womanlog sanoo keskimääräinen kierto viimeiset 9 kk 27. Vaan että. Jos testaamaan joskus pääsisi.

Mulla kans womanlog käytössä ja samoin sanoo keskimäärin 27 ja sen mukaan elelen.. Muutaman kerran vuoden aikana venähtänyt kierto 31 ja pari lyhyempääkin ollut mut se liene ihan normaalia vaihtelua.
 
No jaa, minusta olisi ollut hyvä, jos joku olisi muistutellut aina muutaman vuoden välein siitä, miten naisen hedelmällisyys laskee kuin lehmänhäntä tietyn iän jälkeen, ja sitten ei enää pelasta edes lapsettomuushoidot. Tähän puuhaan olisi saattanut ryhtyä aikaisemminkin.

Suomessa syntyvyys laskussa ku lehmän häntä, mutta hedelmällisessä iässä oleville ehkäisyt kuntoon...mmmhhh.

No mä oon kyllä oman osuuteni tehnyt täyttäkää tämä maa- käskyyn, vaan oishan sitä vielä yhden joutanu :grin

Mä oon niin pihalla tästä kierrosta että oikeen huvittaa. En ole yhtään jaksanu kuulostella mitää oloja , no varmaan niitä ei oo sit ollut. Mun hedelmällisyyssovellus sanoo että pe pitäis jo testata, se olis kai dpo 11 eli en oo testaamassa.
 
Takaisin
Top