----45+++++ kuumeiset

Tähti, veikkaan, että gynekologiset vaivat eivät kirvoita työkavereita lisäkysymyksiin.

Terolut on minulla toiminut pitkän kierron katkaisuun. Varmaan aika yleinen lääke.
 
Eikös teillä ollut miesvoittoinen työyhteisö? Sanot vain että on naisten asioita, ei ne kehtaa kysellä enempää. :grin

Towanda :)

Hyvä pointti:joyful:

Tosin en tiedä käykö sekään, kun pelkäävät, että oon kohta taas raskaana. Se oli niin iso pettymys heille, kun jäin äitiyslomalle...:laughing002 Vieläkin kuulee asiasta....

Oisko jotain neutraalia...selitystä....?:rolleyes:
 
Tähti, gynellä käydään myös ehkäisyasioissa, joten hyvä selitys se on. Ei näin vanhalta kukaan enää odota raskautumista
 
Tähti, veikkaan, että gynekologiset vaivat eivät kirvoita työkavereita lisäkysymyksiin.

Terolut on minulla toiminut pitkän kierron katkaisuun. Varmaan aika yleinen lääke.

Yölento :) Totta!
Mutta pelkään sanoa sen suuntaistakaan syytä ääneen, koska alkavat epäillä heti raskautta:bored: Nämä miestyökaverit on sitä mieltä, että sydänkohtauskin on parempi syy, kuin raskaus.

Ehkä se Terolut voisi toimia mullekin. En ole koskaan törmännyt mihinkään lääkityksiin, joten en tiedä niistä mitään.

.
 
Tähti, gynellä käydään myös ehkäisyasioissa, joten hyvä selitys se on. Ei näin vanhalta kukaan enää odota raskautumista

Yölento :) Totta! On hyvä selitys, mutta luulevat mun olevan ~ 35v..... joten, en uskalla riskeerata.

Aika harva tietää ikääni olenkaan ja usein saankin kuulla "nuori tytön hupakko" tms... nimittelyä...:laughing021

Sinänsä huvittavaa, kun olen muutamaakin miestä reilu 10v. vanhempi (tiedän, koska näen työssäni tiedot hallinnon papereista:happy119).

.
 
Musta on hauska aina välillä sekoittaa vähän pakkaa, kokeile säkin! Siellähän juoruavat sitten ja pälyilevät vaivihkaa sun vatsaa. :rolleyes:
 
Musta on hauska aina välillä sekoittaa vähän pakkaa, kokeile säkin! Siellähän juoruavat sitten ja pälyilevät vaivihkaa sun vatsaa. :rolleyes:

Towanda :)

Huumoria saisi lisätä työyhteisöön... :laughing002

Siellä vaan vaaditaan supersuorituksia naama rutussa ja jotkut isotitteliset myyntipäälliköt eivät edes hymyile koskaan.

Kahvitunnillakin siellä saa istua tuolilla, kuin "selkä seinää vasten"... yleensä joku myyntipäällikkö hyökkää kimppuun, vaikka koko päivänä ei käy edes juttelemassa. Ihan per*seestä!:banghead:

Kommunikaatio on olematonta jne... Mutta näinhän nämä kuviot usein töissä menee... Pääasia, että palkka juoksee:laughing002

.
 
Täällä kp5 ja aloitin jo ovistikuttelun, koska a) on tylsää ja b) tikkuja riittää ylenmäärin c) eipä pääse ainakaan livahtamaan ohi :p

Hannuli77 :) Jeee, sulla on kohta hyvä ja kiinnostava vaihe menossa! :)

Saatko miehen kellistettyä? Entä se inssi...ootteko menossa?

Thumps up!!:cheers
 
:hello En ole menossa lääkäriin, en taida edes töistä päästä.

Aiemmin on aina kierrot toimineet ilman tukilääkityksiä.

Itsekseni mietin, että jos kolmas "jokeripokeri" onkin hedelmöittynyt, niin se ei kai vielä näkyisi missään testissä.....:laughing002
 
No harmi Tähti tuota negaa. Mutta jospa saat Terot nyt auttamaan kierron alkuun. Jotkuthan sitä vissiin muutenkin syö ja raskautuu terolut kierroissa, en tarkemmin kyllä tunne tuota lääkettä.
Ja turhaan mietit tarkempia selityksiä. Loppupelissä kun ei ketään yleensä muiden menot kiinnosta, ainakaan juurikin miehiä. Miesvaltaisen alan ihanuuksia :3sometai sit yrität saada ruokikselle ajan.

Mites muilla menee? Onko kenelläkään piinapäivät meneillään vai tämmöistä tylsää oviksen odottelua:anyone
 
No harmi Tähti tuota negaa. Mutta jospa saat Terot nyt auttamaan kierron alkuun. Jotkuthan sitä vissiin muutenkin syö ja raskautuu terolut kierroissa, en tarkemmin kyllä tunne tuota lääkettä.
Ja turhaan mietit tarkempia selityksiä. Loppupelissä kun ei ketään yleensä muiden menot kiinnosta, ainakaan juurikin miehiä. Miesvaltaisen alan ihanuuksia :3sometai sit yrität saada ruokikselle ajan.

Mites muilla menee? Onko kenelläkään piinapäivät meneillään vai tämmöistä tylsää oviksen odottelua:anyone

Humpty :D :)

Klinikalle on niin pitkä ajomatka, ettei 30min ruokatunti riitä...varattava yleensä 3tuntia... :wacky:

Nyt yhdessä päätettiin miehen kanssa, etten mene, sillä en usko tarvitsevani tukilääkityksiä "salaman iskusta"...:p
En ole koskaan tarvinnut mitään ja ennen tätäkin inssiä puhuttiin lääkityksistä, niin päädyttiin, siihen etten tarvitse mitään.....

Menkat myöhässä, eikä näy.....:wideyed:

Haluan ajatella "vanhanaikaisesti", että niin kauan on toivoa, kun menkat alkaa!:p Raskaustesti odottaa aamua.... :)
 
Last edited by a moderator:
Tähti, toki voi odotella luomusti menkkoja. Minulle lääkäri sanoi silloin nuorena, kun hain terolutit pitkään kiertoon, että puoli vuotta voi odottaa, mutta sitä pidempään ei kannata, kun lääkekin on keksitty. En odotellut niin kauaa, koska olo oli tukala, niin kuin sinullakin. En ole asiantuntija, mutta veikkaan teillä tämän kierron olevan jo aika taputeltu ja iän vuoksi nopea seuraava kierto olisi toivottu.
 
Minulle sanottiin jo muutama vuosi sitten, että pcos-taustalla ja lääkärin toteamalla ovuloimattomuudella on turha jäädä odottelemaan kuukautisia, kun lääkkeetkin on keksitty. Minulla siis hoitojen alussa tutkimusvaiheessa havaittiin kp 10 ettei johtofollikkelia ole, eli siinä kierrossa ei ovulaatiota voinut tapahtua, koska munasolua ei ollut kasvamassa, ja heti samaan kiertoon sain Terolutit, ja niitä popsin myöhemminkin, aina kun kuukautisia ei kuulunut ja raskaustesti näytti negaa.
 
Towanda :) Millä saiskin miehet juoruilemaan?:laughing014

Seuraavaksi se, mitä koskaan kuulen, on että firmaan etsitään Äitiysloman tuuraajaa:laughing002

Oi, kyllä ne juoruaa. Sen opin miehistä, kun kävin nuorena likkana intin. Meikäläisestäkin liikkui siellä niin villejä huhuja, että melkein olisin toivonut niiden olevan totta. :laughing021

Mun on tarkoitus palata töihin sitten kun poika täyttää 3 v., näin siksi koska muutamme miehen opintovapaan ajaksi muualle. Jos palaamme aikaisemmin takaisin, niin menen töihin. Meillä kun on aivan mahtava työyhteisö ja mielekäs työ, koen olevani tosi onnekas. :love017
 
Mää tuun tällee ulkopuolisena urkkijana kyseleen, että oliko sulla Tähti joku irrotuspiikki inssiä varten? Ku voihan se olla tietty niinki et ovulaatioo ei oo tullu ollenkaan vaikka kuinka ois olli niitä folleja siä. Ärsyttävä tilanne kyl varmasti ja ehkä ne terot kandeis puyytää vaikka puhelinreseptillä sieltä klinkalta :think005
 
Oi, kyllä ne juoruaa. Sen opin miehistä, kun kävin nuorena likkana intin. Meikäläisestäkin liikkui siellä niin villejä huhuja, että melkein olisin toivonut niiden olevan totta. :laughing021

Mun on tarkoitus palata töihin sitten kun poika täyttää 3 v., näin siksi koska muutamme miehen opintovapaan ajaksi muualle. Jos palaamme aikaisemmin takaisin, niin menen töihin. Meillä kun on aivan mahtava työyhteisö ja mielekäs työ, koen olevani tosi onnekas. :love017

Towanda :) Ihanaa... toivottavasti kakki on entisellään, kun palaat :)

Mulla oli myös :) Mutta kun palasin viime syksynä takaisin töihin, niin oli muuttunut kaikki niin paljon, ettei sama työpaikka ollutkaan! Väkeä tullut lisää paljon ~noin 50hlöä ja uusia edustuksia tms.... myös atk ohjelmat muuttuneet ja vaikka mitä....

Lisää muutoksia, seurasi sen jälkeen lisää.... ja työmäärä triplaantunut! :) Enää en tiedä mitä ajatella.... no siis uusi Äitiysloma mielessä tietty:laughing002
 
Mää tuun tällee ulkopuolisena urkkijana kyseleen, että oliko sulla Tähti joku irrotuspiikki inssiä varten? Ku voihan se olla tietty niinki et ovulaatioo ei oo tullu ollenkaan vaikka kuinka ois olli niitä folleja siä. Ärsyttävä tilanne kyl varmasti ja ehkä ne terot kandeis puyytää vaikka puhelinreseptillä sieltä klinkalta :think005

Makkara :) Saat sekaantua :) Ei ollut mitään....

Nyt vaan uutta raskaustestiä, kunnes menkat alkaa....
 
Takaisin
Top