----45+++++ kuumeiset

Tähti, ota ihan imarteluna tuo papereiden kysyminen :) pitäisikö ostaa siideri ihan vain, että olisi mahdollisuus siihen että joku kysyy paperit
 
Tähti, ota ihan imarteluna tuo papereiden kysyminen :) pitäisikö ostaa siideri ihan vain, että olisi mahdollisuus siihen että joku kysyy paperit

Yölento :) Kiitos! Tuo on se ainoa vaihtoehto. Mutta joskus jopa haluaisi näyttää aikuiselta. Ei ole helppoa....

Eikä töissäkään oteta riittävän vakavasti edes jne...
 
Lääkärissä on nyt käyty. Sydän lyö ja raskausviikkoja kasassa 6+0. Laskettuaika siis menee tammikuulle 2019. Kahden viikon kuluttua taas kontrolliin.:happy119

Lääkärini vastasi kriittisistä viikoista kysyessäni, että jos istukka on muodostunut hyvin ja toimii kuten pitää, ei 12. raskausviikon jälkeen ole enää aihetta hermoilla. Keskenmenon riski sen jälkeen on yleensä yhtäläinen. Oli ikä mikä tahansa. :hello2

Ai niin, ja Tähti: mahtavaa, että sait kaupassa näyttää paperisi! :smiley-bounce012
 
Kiitos Hirvi ja Katjusha! :Heartred

Asumme siis Saksassa ja täällä kontrollit on ainakin toistaiseksi 2 viikon välein. Kuten Katjusha jo aavistelikin, näin varmistetaan niin kehityksen oikea suunta kuin äidin hyvinvointikin. Sain tänään myös määräyksen syödä joka päivä 1 x 200mg keltarauhashormonia.

On tämä taas niin jännää. Ja välillä iskee kauhea paniikki... Mietin, meneekö kaikki nyt kuten pitää ja jos menee, jaksanhan lapsen kanssa ja pysymmehän terveinä ja ja ja...
 
Mitä mieltä olette??

ba29bce17795e32aa6452a5f45e3ac4d
 
Lääkärissä on nyt käyty. Sydän lyö ja raskausviikkoja kasassa 6+0. Laskettuaika siis menee tammikuulle 2019. Kahden viikon kuluttua taas kontrolliin.:happy119

Lääkärini vastasi kriittisistä viikoista kysyessäni, että jos istukka on muodostunut hyvin ja toimii kuten pitää, ei 12. raskausviikon jälkeen ole enää aihetta hermoilla. Keskenmenon riski sen jälkeen on yleensä yhtäläinen. Oli ikä mikä tahansa. :hello2

Ai niin, ja Tähti: mahtavaa, että sait kaupassa näyttää paperisi! :smiley-bounce012

Miola :)
Hienoa, että kaikki on mallillaan:Heartpink
Onnittelut!! :)

En missään tapauksessa halua näyttää papereita...mieluiten muutoinkin olen täysin tuntematoin. En käytä facee tai muita nykypäivän someja. Vain ja ainoastaan täällä palstalla olen ns. "verkossa".

Ensinnäkään en halua olla mukana missäkään julkisessa ja henkilökohtaisessa someissa, koska ne on tietääkseni ihan feikkiä.

Onneksi vielä saa valita!:smiley-ashamed004:joyful::joyful:
Itse saa päättää mitä tekee.
 
Hirvi :)

Anteeksi, jos ei käsitä.

En tiedä mitä enää kohta voi ees käsittää, kun töitä on niin rutkan paljon...

Mulla on työpöytä niin täynnä mm. isoja projekti tilauksia (teknisen kemian ala), eri tehtaisiin Suomessa, mutta etenkin ulkomaille, ettei ne kaikki paperit ees mahdu siihen työpöydälle.. :sad015 Toimitusajat kriittisiä.

Nyt lisäksi uusia työntekijöitä on rutkasti.

Lapsen kanssa haluaisin vaan olla, mutta ei voi, koska on pakosti töissä käytävä:stop

Kohta pakahdun ja pyörryn lattialle:wideyed:
 
Last edited by a moderator:
Takaisin
Top