----45+++++ kuumeiset

Kiitos Tähti, tulen kertomaan. En itseasiassa tiedä tuosta miten valikoituvat nuo follit.

Hirvi, kävikö miten? Vai ei vielä mitenkään?
 
Huomenta,

siihen yli 40-vuotiaan raskauden 20 viikon rajapyykkiin palatakseni...
En todellakaan tiedä enää mistä moisesta olen lukenut. Varmastikin täyttä sopaskaa, joka jostain kumman syystä on kuitenkin jäänyt alitajuntaani. Aion kysyä asiasta vielä huomenna lääkäriltä.

Hyvää ja aurinkoista keskiviikkoa kaikille!
 
Nyt käyty ultrassa nro 2. Annosta lisättiin uudestaan, mutta oli lähtenyt kasvamaan onneksi molemmin puolin viidestä ylöspäin. Pelkäsin hirmusti ettei mitään tapahdu. 8mm -9mm oli nyt. Pe uusi ultra missä määräytyy annokset maanantaille asti ja lupa orgalutraniin. Sanoi että punktio ensi viikolla. Viljelystä kysyin ja sovimme että tarpeen mulaan viljellään pidempään niin rupualkiot seuloutuu heti pois ja ei turhaa siirtoa tulisi.
Jotenkin niin hyvä mieli jäi keskustelusta kun sanoi vielä siihen että tavoitteena on saada teille lapsi tällä rahalla mikä teillä on ja kaikkemme yritetään.
Eihän se takaa mitään ja ihmeisiin he eivät pysty mutta ainakin nyt on mulla hyvä mieli. Tuli olo, että meistä välitetään :Heartred
 
Nyt käyty ultrassa nro 2. Annosta lisättiin uudestaan, mutta oli lähtenyt kasvamaan onneksi molemmin puolin viidestä ylöspäin. Pelkäsin hirmusti ettei mitään tapahdu. 8mm -9mm oli nyt. Pe uusi ultra missä määräytyy annokset maanantaille asti ja lupa orgalutraniin. Sanoi että punktio ensi viikolla. Viljelystä kysyin ja sovimme että tarpeen mulaan viljellään pidempään niin rupualkiot seuloutuu heti pois ja ei turhaa siirtoa tulisi.
Jotenkin niin hyvä mieli jäi keskustelusta kun sanoi vielä siihen että tavoitteena on saada teille lapsi tällä rahalla mikä teillä on ja kaikkemme yritetään.
Eihän se takaa mitään ja ihmeisiin he eivät pysty mutta ainakin nyt on mulla hyvä mieli. Tuli olo, että meistä välitetään :Heartred

Kettutyttö :) Minusta kuullostaa ihan tosi hyvältä, kyllä sulla on hyvin kasvavia folleja! Myös hoitosuunnitelma vaikuttaa toimivalta.

Toivoa on rutkasti ja kannattaa olla välittämättä siitä, että puhutaan aina vaan IÄSTÄ!:wink

Tsempit jatkoon..:Heartpink
 
siihen yli 40-vuotiaan raskauden 20 viikon rajapyykkiin palatakseni...
En todellakaan tiedä enää mistä moisesta olen lukenut. Varmastikin täyttä sopaskaa, joka jostain kumman syystä on kuitenkin jäänyt alitajuntaani. Aion kysyä asiasta vielä huomenna lääkäriltä.

Hyvää ja aurinkoista keskiviikkoa kaikille!

Miola :) Kannattaa kysyä! Minulle ei ainakaan mitään sellaista sanottu, vaikka olin 43v., kun ensimmäistä lasta odotin.
 
Siis Herranjumala!!
Ostin ruokaostoksien lomassa yhden siiderin S-Marketista, niin kassalla haluttiin nähdä paperit!!?? :laughing014 Sekoon tähän paikkaan, kun on ikää 45-vuotta!!:laughing002
:laughing021:laughing021:laughing001
ONKO TÄÄ EES TOTTA?:bom:laughing025:laughing025
 
Huutelen taas täältä taustalta, mutta pointti on se että ihmisten iän arvioiminen ulkonäöstä on pirun vaikeaa... jos paperit kysyy kaikilta, jotka vaikuttaa alle 30v, ni tod.näk. alle 18v ei saa alkoholia/tupakkaa.
 
Huutelen taas täältä taustalta, mutta pointti on se että ihmisten iän arvioiminen ulkonäöstä on pirun vaikeaa... jos paperit kysyy kaikilta, jotka vaikuttaa alle 30v, ni tod.näk. alle 18v ei saa alkoholia/tupakkaa.

Dootti :) Kiitos kommentista! Usein selitän kaikille, että ikä lähestyy kohti 50v... En käsitä miten olen niin nuoren näköinen, kuin alle 18v.:joyful::scratch

Menee kyllä vähän liian överiksi!
 
Last edited by a moderator:
Huutelen taas täältä taustalta, mutta pointti on se että ihmisten iän arvioiminen ulkonäöstä on pirun vaikeaa... jos paperit kysyy kaikilta, jotka vaikuttaa alle 30v, ni tod.näk. alle 18v ei saa alkoholia/tupakkaa.

Dootti :)

Kai yleensä ikää voi ees sen verran pystyä arvioimaan, että tyyliin 50v. ei ole 25v.?

Minut arvioitiin n.17-vuotiaaksi, vaikka olen 45-vuotias.

.
 
Tähti ei vaan alle 30-vuotiaaksi, koska kaikilta alle 30-vuotiaiksi arveltavilta pitää kysyä.

Hirvi :) Kiitos tiedosta :)
Ihan järkkyä..
:smiley-ashamed008

En edes halua olla ---20++ ikäinen.
 
Last edited by a moderator:
Multa kysyttiin oisko 3v sitten. Mää sitten innokkaana esittään papereita. Miesasiakasta tilanne tuntui mun perässä myös huvittavan :grin
 
Takaisin
Top