42v. esikoista yritetään

  • Ketjun aloittaja Tähti ★
  • Aloituspäivämäärä
Moi kaikki! Mulla oli keskiviikkona kuudes inssi ja periaatteessa tämän jälkeen olisi edessä IVF. Lääkäri kylläkin sanoi keskiviikkona yllättäen, että voidaan tehdä vielä seitsemäsä inssi, jos tuntuu siltä. En vielä oikein tiedä... Pitää katsoa ensin, miten tämä kierto menee. Toivon kyllä, että vihdoin onnistaisi. Mulla on ne ubikinonit olleet käytössä vähän yli kuukauden.

Tsemppiä Kissankäpälä :) Toivotaan parasta tämän kierron suhteen :)
 
:hello Hello! Miten täällä itse kullakin on mennyt? Onkos plussia jo kehissä?:rolleyes:

Palstalle ehdin näköjään aika harvoin, nyt saatiin pojalle hoitopaikka ja syksyllä palaan töihin. Onhan kesäloma vielä onneksi silti välissä:p

Plussatuulia toivon kaikille:Heartpink :wav
Tulkaa kertoon tänne tapahtumista, yritän seurata ja elää mukana, sitä mukaa kun ehdin :)
 
Moi kaikki! Meillä on takana kuusi inssiä. Ensi maanantaina keskustelen lääkärin kanssa jatkosta. Mietitään, että tehdäänkö vielä yksi inssi. Lääkäri sanoi, että minulla on ikääni nähden hyvät munasoluvarastot. Muutenkaan ei pitäisi olla mitään vikaa varsinaisesti. Sen tähden lääkäri pyysi vielä miettimään, jos teemmekö vielä yhden inssin ennen IVF-hoitoihin siirtymistä. Ja voi olla, että tehdäänkin, koska klinikan kesätauko vie yhden kierron ja IVF-hoidoista tulee yksi välikierto. Näin ollen ehdittäisiin tehdä yksi inssi sekä IVF-hoito ennen kesätaukoa.

Vaikka minä kyllä toivon, että tärppäisi seuraavasta hoidosta eikä tarvitsisi miettiä enää uusia hoitoja. Ollaan päätetty yrittää kauan. Monet muutkin ovat yrittäneet ja onnistuneetkin.

Näihin tunnelmiin :signs003
 
Takaisin
Top