30+ toista haaveilevat

Rouva1983

Näppärä viestien naputtelija
Onko muita täällä jokka on yli 30v ja haaveleivat/yrittävät toista? :) meillä ny alkamas 4 kierros ja kapseli poistettiin joulukuulla.meidän esikko pian 2v heinäkuulla ja kaveria ois vailla :) vauvakuumetta on kun serkkuja vain syntyy neitille lisää niin pakostakin vauvakuume kova.olisi mukavaa kuulla muidenki mietteitä :)
 
Mä oon 32 vee ja poitsu kohta 11 kk

Ja mulla ihme kyllä vauvakuume lieveni jo kun sain luvan et aletaan yrittää. Eka kierto meni siinä kun poitsu nukku meiän välissä mun nyt paremmalla menestyksellä eletään yk 2:sta
 
Mä oon 34-vuotias, mies on 37 ja esikoinen 15 kk. Pienellä ikäerolla mekin lapset tahdottais. Vielä jos toinen lapsi tulisi niin sitten on lapsiluku täysi. Meillä nyt vasta yksi yrityskerta takana tätä pikkukakkosta ja uutta yk:ta kohti menossa. Ovis pitäis olla ens vkon alussa.
 
Minä 31 v. ja esikoinen 15 kk. Ensimmäinen yk menossa ja viikon kuluttua pitäis testailla onko onnistanut heti kuten esikoisesta.
 
Meillä ei ole lukumäärästä mitään puhuttu itse haluaisin 2-5:n lasta katsotaan nyt mite elämä menee :) meillä juuri ovis käsillä eli taas jännitetään miten tässä kierrossa käy.itsellä hyvät fiilikset jo ny katotaan koska testailis taas ehkä viikko pari etiäpäin :)
 
Meillä tai mulla haaveena kolme lasta.. Ainakin toinen lapsi olisi ihanaa saada. Itsellä ollut kolme sisarusta ja miehellä kaksi joten olisi huippua jos esikolla olisi myös sisarus/sisaruksia :Heartred
 
Oivoih kumpa nyt nappais tästä kierrosta.ny dpo 2 jos ny oon kattonu ja laskenu oikein. Mana oli siis kait ovis.:eek: ainaski eile ehtoolla nukkuman mennes taas ihme nippailua alavattas :) ja v vuotoa piisaa.tilasin taas r testeiki toiv tulevat ens viikon alus :)
 
Musta olis aika kivaa saada tammi-helmivauva ku esikoinenki on tammikuun lopussa maailmaan putkahtanu. Tarvis löytää mun kadonnut ovulaatio nyt ensin...
 
Mä alan vähä epäilee että mulla on ollu ovis jo viime viikolla ku sillo antoi haamua ku aloin torstaina testailee. Luulin että haamuilee ku kalenterin mukaan mun ovulaation piti olla tän viikon maanantaina, että sitä lähestyvää ovista haamuilee. Mutta taiski haamuilla mennyttä ovulaatiota eli sillo mun ovulaatio onki jo kp9-10 tienoilla... Tais mennä tää kierto harakoille ku vasta ma ja ti pupuiltiin ja jos ovis tosiaan oliki jo viime vkolla. Taidan jatkossa ruveta ovistestaamaan samantien ku menkat on loppunu.
 
Mulla ny semmosta alavatsan nipistelyä ja välil oikealla puolen alavatsaa nipistelyä aina välillä.tiiä olisko nää ovis oireita :p kaupas kyl pitääs käydä tänään ja apteekis.jos jaksaa raskas työpäivä taas menossa..5n asti pitääs viä jaksaa siivoilla huh
 
Nostelen vähän tätä keskustelua. Olen siis 33-vuotias ja toisesta lapsesta haaveillaan. Nyt on yk1 menossa ja piinaviikot. Ens viikon loppupuolella ajattelin testailla. Esikoinen on lokakuussa 2,5v. Mies täyttää myös lokakuussa 34.
 
Täällä olis 37-vuotias mamma ja toinen olisi toiveissa. Esikoinen on 2-vuotta. Oviksesta olis nyt 1,5vko, joten jänniä päiviä vietetään.. Ensi viikolla ajattelin testata, että tärppäsikö. Oireita on ollu vaikka muille jakaa, mutta pelkään että ne on mielikuvitusoireita
 
Täällä ikää tasan 30 vuotta ja toinen lapsi haaveissa. Esikoinen täyttää juuri kaksi vuotta. Toinen yrityskierros menossa. Toivottavasti tärppäsi. :)
 
Täällä kanssa yksi kuumeilija porukkaan lisää :) Ikää on 34 vuotta ja miehellä 36. Miulla on 9-vuotias esikoinen :Heartred Yritystä on takana jo pidemmän aikaa ja hoidoissakin ollaan käyty. Takana tuoreessa muistissa yksi keskeytynyt keskenmeno viikoilla 8+3. Haaveena olisi saada vielä kaksi lasta, ja toivotaan kovasti uutta plussaa. Kierron vaiheesta ei havaintoa koska jälkivuoto on loppumaisillaan tyhjennyksen jäljiltä..
 
Takaisin
Top