+30 odottajia Oulun seudulla?

Äh, mun jooga jää tältä kertaa... Olin 2,5 h metsäkävelyllä ja siinä kulu energiat sen verran että nyt tuntuu että pitää saada vaan levätä. Mutta mukavaa oli metsässä, että en siis siltä osin valita! :) Hyvä ura oli tamppaantunut Pilpasuolla joten normi kengillä pärjäs ihan ok. Paljon ihmisiä oli liikenteessä, vaikuttaa olevan suosittu retkeilykohde myös talvella...

Brio smilessä ei vaikuttanut olevan kovin hyvää jousitusta, eikä järeitä renkaita (maastoon tai talveen), ja ne on ne kaks asiaa joka siinä mallissa mietityttää. Mutta kun meillä on muita vaatimuksia, esim et meneis pieneen taitettuna (pieni auto) ja että olis muutenkin kapeat ja näppärän kokoset kun meillä on mini eteinen, ja joudutaan luultavasti pitämään suurimmaksi osin ulkovarastossa (johon on erityisen kapee oviaukko jne). En tiedä sitten... Varmaan on vaikee löytää kaikkia toivottuja ominaisuuksia samasta vaunusta. Mutta joo, olen samaa mieltä, että vaunuihin kannattaa panostaa :)

Ens sunnuntaina uus yritys mun osalta! Toivottavasti sä ehdit joogaamaan...
 
Hei! Täällä myös +30 odottaja Oulun huudeilta. Kakkosen la 19.4. Mielelläni tutustelisin ikäisini mammoihin, jotka ovat kotona/jäämässä kotiin. Itseä vähän mietityttää kotiin jääminen monessakin mielessä... Jos tässä ketjussa on enemmänkin porukkaa/lukijoita, voitaisiin sopia treffit jonnekin?
 
Hei! Täällä myös +30 odottaja Oulun huudeilta. Kakkosen la 19.4. Mielelläni tutustelisin ikäisini mammoihin, jotka ovat kotona/jäämässä kotiin. Itseä vähän mietityttää kotiin jääminen monessakin mielessä... Jos tässä ketjussa on enemmänkin porukkaa/lukijoita, voitaisiin sopia treffit jonnekin?

Moi siripiri_79! Ei taida vielä olla ihan hirveesti seuraajia tällä keskustelulla, mutta ehkä tänne vähitellen löytäis lisää porukkaa. Mä lähen kyllä mielellään treffeille jos semmoset järjestetään :) Voin kyllä samaistua tuohon että mietityttää kotiin jääminen (vaikka syyt voi olla erit tietty)... Olin viimevuoden alussa työttömänä ja pyörin ihan liian paljon kotona, ja tulin sillon jo vähän mökkihöperöksi. Onneks oli töitä viime syksyn, kun nyt on edessä taas vähän pidempi putki kotosalla... Mutta nythän kotona olemisella ainakin on joku "missio" (auttaiskohan se?).

Muuten, jos joku tarvii pieniä vaatteita, eli kokoja 50-68, niin mulla olis! Sain kolmelta tutulta vaatteita ja niitä kertyi yllätysmäärä. Valitsin omiin tarpeisiin jo (mielestäni) tarpeeksi, ja olisi hyvä jos loputkin pääsisivät käyttöön. Eli mm iso ikeakassillinen pestyjä ja silitettyjä (ei tosin mun toimesta :D) bodyja, yöppäreitä ja housuja/puolipotkareita ym. Käytettyjä tosiaan mutta ehjiä ja tahrattomia! Että jos jotain kiinnostaa tulla penkomaan niin ilmotelkaa.
 
Muokattu viimeksi:
36 v kaksosten odottaja pyhäjoelta. 03, 05 syntyneet edelliset lapset ja uusperheen myötä äitinä 07 pojalle. Lapsiluvun piti olla täynnä.. se oli extempore päähänpisto mieheni kans..kyllä me iltatähti vielä tehdään..ei arvattu että kaksoset tärppäs eka kierrosta. Ihanaa kamalaa odotusta liikkuminen aika hankalaa reuman ja isonevan mahan kanssa. Nyt rv 15+1
 
36 v kaksosten odottaja pyhäjoelta. 03, 05 syntyneet edelliset lapset ja uusperheen myötä äitinä 07 pojalle. Lapsiluvun piti olla täynnä.. se oli extempore päähänpisto mieheni kans..kyllä me iltatähti vielä tehdään..ei arvattu että kaksoset tärppäs eka kierrosta. Ihanaa kamalaa odotusta liikkuminen aika hankalaa reuman ja isonevan mahan kanssa. Nyt rv 15+1
No huh, nostan kyllä hattua noin monen lapsen äideille. Itselle tuntuu että tulee olevan maailmaa mullistavaa jo tää yksi, kun on tottunut elämään "hiljaiseloa" itsekseen niin kauan... :) Reuma ei kuulosta kivalta... Tsemppiä!
 
Hei! Treffeille tulen myös mielelläni, jos aletaan sellaista järjestää :) :) Ja höh, edelliset muutama viesti ei ole mulle näkyneet ilmoituksissa, vaikka seuraan ketjua, toivottavasti pysyn jatkossa kuitenkin kartalla!

Joogaan en ole päässyt myöskään, jospa tässä vielä ehtis ennen kuin vauva putkahtaa kesäkuussa ulos... :)

Sutra37, miten vaunuista Brio Go tai Go Next? Me ostettiin Go Nextit just sillä ajatuksella, että ne maastot onnistuis, ja Go:sta oli joulun aikaan aivan huipputarjous! Siinä on erilaiset renkaat (joko ilmakenno tai täyskumi), enkä oikein jousituksesta osaa sanoa, mutta päällisin puolin vaikutti olevan hyvin samantapainen kuin next ja menee myös pieneen pakettiin autossa. Meillä on tavoitteena ostaa kaikki mahdollinen yhdessä paketissa, saas nähdä onnistuttiinko valinnassa....
 
Hei! Treffeille tulen myös mielelläni, jos aletaan sellaista järjestää :) :) Ja höh, edelliset muutama viesti ei ole mulle näkyneet ilmoituksissa, vaikka seuraan ketjua, toivottavasti pysyn jatkossa kuitenkin kartalla!

Joogaan en ole päässyt myöskään, jospa tässä vielä ehtis ennen kuin vauva putkahtaa kesäkuussa ulos... :)

Sutra37, miten vaunuista Brio Go tai Go Next? Me ostettiin Go Nextit just sillä ajatuksella, että ne maastot onnistuis, ja Go:sta oli joulun aikaan aivan huipputarjous! Siinä on erilaiset renkaat (joko ilmakenno tai täyskumi), enkä oikein jousituksesta osaa sanoa, mutta päällisin puolin vaikutti olevan hyvin samantapainen kuin next ja menee myös pieneen pakettiin autossa. Meillä on tavoitteena ostaa kaikki mahdollinen yhdessä paketissa, saas nähdä onnistuttiinko valinnassa....

Laitan nyt varoiksi lainauksen tähän, että Bamse varmasti pysyt mukana :)

Mä kävin sielä joogassa reilu viikko sitten ja se oli kyllä ihan kiva. Varsinkin kun sielä oltiin osan aikaa pilvessä :) Eli käytettiin semmossia katosta roikkuvia kankaita apuvälineinä... Rauhallista hommaa. Ajattelin kyllä mennä vielä uudestaan, vaikka ei ens viikolla kun taitaa olla vieraita just sillon... Nyt viime sunnuntaina taas sattu olemaan joku känkkäränkkä-päivä ettei huvittanu lähtee mihinkään :D

Vaunukaupat on jo tehty! Ostettiin kuitenkin ne Brion smilet, kun ne vaikutti niin monella tapaa sopivan meidän tarpeisiin. Vilkasin kuitenkin noita Go ja Go Nextejä netistä, ja näytti kyllä päteviltä peleiltä! Brio Go oli kyllä monella tapaa samanlainen kun toi Smile, ja luin jonkun vertailunkin... Mut onneks ei alkanu kaduttaan, olen edelleen ihan tyytyväinen valintaan. Meille kun on tulossa lisäks semmoset sporttikärryt, lähinnä pyöräilykäyttöön, et piti myös ottaa huomioon vaunujen hinta... Kalliita pelejä noi vaunut!

Mä olen nykyään aika joutilas. Huvittaisko jotain lähteä kahville joku päivä? Ehdotelkaa sopivaa aikaa jos kiinnostaa! :)
 
Kiitos, tämä edellinen tuli nyt tavalliseen tapaan ilmoituksiin!

Oletko Sutra37 tai joku muu lähdössä sunnuntain äitiysjoogaan? Mulla jäi eilinen taas välistä viikonlopun hiihtoreissun takia, mutta yritän ens viikonloppuna päästä paikalle. Laukkukin on ollut pakattuna valmiiksi jo kaksi viikkoa - eli sain lopulta aikaiseksi kokeilla kaikki treenivaatteet läpi ja tungin kassiin vaatteet, jotka edelleen menevät päälle :)

Kahvitkin vois sopia esim. loppuviikosta! Aikataulut selviää tarkemmin parin päivän sisällä. Lähetän vaikka yksityisviestiä Sutra ja muut, jotka ovat kertoneet olevansa kiinnostuneita näkemään :)
 
Uuh, oispa mukavaa mennä hiihtämään... Sunnuntaina mulle on ehkä tulossa vieraita, mut jos se jää toteutumatta niin sitten voisin lähteä joogaan! Selviää loppuviikosta.

Joo Bamse kiva, lähetä kahviviestiä jos näyttää siltä että passaa! Torstai ilta ja koko pe ja la on mulla tyhjää :)
 
Hei! Ilmoitelkaa jos innostuttu kahveja järkkäämään! :) Itelle sopisi parhaiten arkipäivät, kun esikoinen on päiväkodissa. :)
 
Onkos täällä ketju hiljentynyt kokonaan?
On vissiin. Ei tietääkseni mitään kahvitreffejäkään tullu järkättyä... Itellä olis kyllä vieläkin kiinnostusta tutustua muihin Oululaisiin raskaana oleviin tai tuoreisiin äiteihin. Meillä on neljä viikkoa synnytyksestä, että on ollut vähän huomio muualla ja vielä himmaillaan enimmäkseen kotona.

Mites muilla?
 
Olis kyllä mukava nähdä muitakin seudun äitejä :) mekin hiimailtu enimmäkseen kotona... Voisiko esim. Ideaparkin jäätelöbaarissa tavata joku kerta?
 
Vois! :) Oma vauveli tosiaan vasta kuukauden, ja vielä niin pieni etten tosin taida ostareihin vielä viitsiä ottaa mukaan, ja kun ei oikein nuku sikeitä päiväuniakaan, että todennäkösesti jonkinlaiseksi venkoiluks menis. Tietty isä hoitaa kyllä tarvittaessa, ei tosin hirveen pitkiä pätkiä vielä... Reiluksi tunniksi voisin kyllä irrota.

Onko jollain kokemusta esikkoryhmästä? Onko sielä minkälainen meininki? Ja kuinka aikasin olette sinne menneet?
 
Mulla neiti jo 3kk... Olen 4 lapsen yh ja ainakin 2 nuorinta täytynee ottaa tapaamiseen mukaan... Tää nuorin ei edes suostu pullosta juomaan niin olen siinä kiinni 24/7... Me asutaan hieman syrjemmällä niin tuli vaan ensimmäisenä mieleen se ideapark ku en keskustassa juuri ole liikuskellut :) toki tavata voi jossain muuallakin :)
 
Milloin kävisi tavata? Minä olen joutessani hoidellut serkun lapsia niin en tiedä vielä kuin tämän viikon aikataulut :)
 
On vissiin. Ei tietääkseni mitään kahvitreffejäkään tullu järkättyä... Itellä olis kyllä vieläkin kiinnostusta tutustua muihin Oululaisiin raskaana oleviin tai tuoreisiin äiteihin. Meillä on neljä viikkoa synnytyksestä, että on ollut vähän huomio muualla ja vielä himmaillaan enimmäkseen kotona.

Mites muilla?

Onneksi olkoon vauvelista!

Tarkoitushan oli järjestää joku tapaaminen keväällä, mutta omat aikataulut ainakin meni aivan sekaisin töissä ja sairaslomalla. Itse asiassa edelleenkin on valmistelut kesken ja laskettuun aikaan enää 3 viikkoa.... Mutta muuten hyvin asiat nyt :)

Mukava olisi nähdä, jos vain aikataulut osuu yhteen! Äitiyslomalle jääneenä pääsen nyt aika hyvin, vaikka välissä on päiviä, joille olen sopinut ohjelmaa ja asioiden toimittamista.
 
Takaisin
Top