2016 Mammoja Jyväskylästä?

Keskustelun 'Äitien kohtauspaikka' aloitti -mairee, 26 tammi 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. TiiJohanna Aloittelija

Pe käy klo 11? Saataiskos muitakin mukaan?
    • Tykkää Tykkää x 1
  2. TiiJohanna Aloittelija

Pressossa ollaan, tällä leikkipaikan lähellä, mulla musta neule ja valkoset kengät
  3. Maiija Tuttu foorumilla Toukomammat 2017

Heips, löytyskö mulle ja neiti yks veelle seuraa? Asutaan korpilahdella ja toinen lapsi syntyy toukokuussa. Auto meillä käytössä että päästään liikkuun jos kahvitreffeille pääsis.
    • Tykkää Tykkää x 1
  4. TiiJohanna Aloittelija

Maiija, juu mä päsisin kahvitteleen! Mulla 7,5 kk poitsu!
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. Maiija Tuttu foorumilla Toukomammat 2017

TiiJohanna: onko ehdotusia lapsiystävällisestä kahvittelu paikasta? Itse olen tykännyt käydä keljon cittarin yhteydessä olevassa kahvi/ruokapaikassa.
  6. TiiJohanna Aloittelija

Maiija, laitan sulle viestiä tänään illemmalla
  7. mint_87 Aloittelija

Moikka! Tääl on 29v äiskä. Mun poika on jo 2v, mut vähän liian vähän hänellä leikkikavereita. Onko kellään edes suht samanikäistä lasta vailla seuraa? Toki myös mulle aikuinen seura tekisi hyvää :)
  8. Haley^ Peruskäyttäjä

Hei mepä ollaan suht samanikäisiä ja tyttökin parivuotias eikä leikkikavereita ole liikaa :happy: Onko muita pienten lasten äitejä jkl? Leikkiseura ja aikuisten seura olis hyvää vaihtelua kotiarkeen :)
  9. Sohwia Moderaattori Staff Member Elomammat 2017 Marraskuunmammat 2015

Meillä on 1 v 2 kk ikäinen tyttö ja toinen lapsi tulossa elokuussa. :happy: Tyttöä kiinnostaa jo kovasti toiset lapset ja kyllä itsellekkin kahvitteluseura kelpaa. :) Joten jos kahvittelutreffejä mietitte, niin ollaan mukana. :grin
    • Tykkää Tykkää x 1
  10. Nuppu_1 Tuttu foorumilla

Jos Jyskän/Vaajakosken suunnalta löytyis meille seuraa, tyttö kohta 1 v 2 kk.
  11. mint_87 Aloittelija

Olisko sellaset lasten "leikkitreffit" hyvä, eli paikka missä lapset voisi vähän keskenään leikkiä ja aikuiset vaikka hörpätä kahvit? Missä tää onnistuis? Kahvilat on vähän huonoja pienten lasten kanssa :joyful: vaikka onhan niissä joissain leikkipaikkoja...
    • Tykkää Tykkää x 2
  12. Sohwia Moderaattori Staff Member Elomammat 2017 Marraskuunmammat 2015

Tuo ois kyllä hyvä idea, vaikka meidän tyttö nyt ei kauheeasti vielä leikkimällä leiki toisten lasten kanssa, vaan katsoo lähinnä mitä toiset puuhaa ja tarvii paljon äidin syliä.:) Paikat missä oon itse käynyt meidän pikkuneidin kanssa, on keskustan Presso ja Rosso, joissa on lapsille leikkipaikka. Toki tuo Presso sopii paremmin kahvitteluun. :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  13. mint_87 Aloittelija

Kyllä se Presso sopii. Oon ite töissä ti-to eli maanantait ja perjantait sopii parhaiten :) (paitsi huominen ja tuleva maanantai)..ja ehkä aamupäivästä parhaiten, päikkärit on siinä yhden maissa meillä. On noissa kyllä jouston varaa.
    Millaset ajat muille kävisi?
  14. Zin_i Tuttu foorumilla Syysmammat 2017 Maaliskuunmammat 2016

Mä voisin tulla myös tuon 10 kuukautisen kanssa. Aamupäivät meillekin parhaita
  15. Sohwia Moderaattori Staff Member Elomammat 2017 Marraskuunmammat 2015

Meille myös kävisi aamupäivät parhaiten. Ensi viikko meillä on aika täynnä, joten silloin me ei ehditä. Niin ja torstaisin meille ei käy, mutta muutoin meille käy muut arkipäivät. :),
  16. Haley^ Peruskäyttäjä

presso sopii ja ma ja pe aamupäivät käy myös hyvin! Milloin olikaan siis teille seuraava sopiva päivä? Varataanko se alustavasti?
    • Tykkää Tykkää x 1
  17. Sandra_88 Peruskäyttäjä Maaliskuunmammat 2016

Moii! :) Täällä myös 10kk ikäinen poika ja 28v äiti jyväskylästä! Nyt alkaa olemaan sellainen vaihe että äiti kaipaa äitikavereita ja poika leikkikavereita. Joten tullaan enemmäin kuin mielellään treffaamaan kaikkia jos vaan huolitaan :D
  18. Sohwia Moderaattori Staff Member Elomammat 2017 Marraskuunmammat 2015

Hei anteeksi, mulla on jäänyt kokonaan vastaamatta tänne. Millainen teillä on vaikka ensi viikko? Meillä on kerrankin tuleva viikko sellainen, ettei oo muita menoja kuin torstainen muskari. :)
  19. Sohwia Moderaattori Staff Member Elomammat 2017 Marraskuunmammat 2015

Tottakai teidät huolitaan. Kiva vaan, kun tulee monta äitiä ja lasta. :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  20. Heqq Peruskäyttäjä

Moikka!

Onko kellään suositella hyvää ja edullista vauvakuvauspaikkaa? Harvojen valokuvaajien sivuilla on hintoja..

Jaa tämä sivu