2016 Mammoja Jyväskylästä?

Keskustelun 'Äitien kohtauspaikka' aloitti -mairee, 26 tammi 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Tiinav Aloittelija

Tulisin mielelläni mukaan, mutta tuo heinäkuun alku on vähän liian lähellä laskettua aikaa, jos nyt meneekään sinne asti tämä odottelu :)
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  2. Mymmelintytär Aloittelija

Minä voisin olla mukana myös! Olen 31-vuotias ja odottelemme ensimmäistä lasta syntyväksi marraskuun lopulla.
  3. Nuppu_1 Tuttu foorumilla

Sopisiko mukaan yksi 12/15 oman nyyttinsä saanut äiti-ihminen? Vauva tosiaan jo puoli vuotias ja äitiseura kelpaisi.
  4. Viveca Aloittelija

Mukaan sopii ehdottomasti! Sopisiko joku heinäkuun alun arkipäivä joskus kello 13.30 paikkeilla? Toivottavasti saataisiin mahdollisimman moni paikalle. :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  5. Mymmelintytär Aloittelija

Minä olen heinäkuussakin arjet töissä neljään asti eli ehtisin vasta puoli viideksi keskustaan. Arjet silti toimivampia kuin viikonloput! :)
  6. Nuppu_1 Tuttu foorumilla

Minulla siis ikää 31 kun jäi tuossa aiemmin mainitsematta.

Ja melkein kaikki ajat käy, jos ei nyt satu olemaan juuri sovittuna jotakin.
  7. Zin_i Tuttu foorumilla Syysmammat 2017 Maaliskuunmammat 2016

Täällä ois 29-vuotias äiti ja esikoinen on syntynyt maaliskuussa. Voisin myös liittyä seuraan jos vaan aikataulut sopivat. Arkipäivät mulle parhaita.
  8. Jonma Aloittelija Joulumammat 2016

Hei! Täällä olisi joulukuun lopulla la. Oletteko kerenneet treffaamaan, vaiko vielä suunnittelu tasolla?:happy:
  9. Kiips Tuttu foorumilla

Onko täällä muita jotka kaipais seuraa? huhuilee äiti ja tyttö 11kk.
  10. iitu90 Tuttu foorumilla

Hei, itsekin liityn yhä mielelläni mukaan.
    Olen tosiaan kohta 26v ja kahden tytön äiti, esikoinen 04/13 ja uusin tulokas 05/16.
    Kaipailisin niin ihmisiä ympärille kun ei oikein kavereita ole niin olisi mukava nähdä ja tutustua uusiin :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  11. Heqq Peruskäyttäjä

Hei löysinpäs tällaisenkin ryhmän =) En aivan kuulu kohderyhmään, mulla on laskettu aika 19.1.17. Esikoinen tulossa. Asutaan miehen kanssa Jyväskylässä!
  12. anQQu Uusi käyttäjä

Hei, Olisittekos innokkaita treffaamaan porukalla joskus jossain? Mulla esikoinen parivuotias ja nuorempi muutaman kuukauden :)
    • Tykkää Tykkää x 2
  13. Heqq Peruskäyttäjä

Kyllähän se kuulostaa hauskalta vaikka olen itse ehkä vähän ujo! :D
  14. TiiJohanna Aloittelija

Joo vois treffata, mulla on toukokuussa syntynyt poitsu
    • Tykkää Tykkää x 1
  15. merihirviö Aloittelija

Järjestetäänkö tapaaminen? mulla esikoinen 3kk ja jyväskylässä asustellaan :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  16. TiiJohanna Aloittelija

Sehän olisi mukavaa, onko helpompi treffata jonkun luona vai jossain muualla? itselle sopisi arkipäivät hyvinkin niin saisi päiviin täytettä.
  17. merihirviö Aloittelija

Mulle sopis kans arkipäivät parhaiten! Hmm..oisko esim.presso keskustassa hyvä paikka treffata? Siellä on tilaa ja rauhallista päivisin :)
  18. TiiJohanna Aloittelija

Se Presso käy kyllä, tällä viikolla ei vielä onnistu kun poitsu on flunssassa, mutta seuraavalla viikolla ei ole kun tiistaina muskari.
    • Tykkää Tykkää x 1
  19. TiiJohanna Aloittelija

Kävisikö torstaina 10.11. tapaaminen pressossa joskus 11 hujakoilla?
  20. merihirviö Aloittelija

Hmm..mulle ei sovi tuo torstai :/ mites pe?

Jaa tämä sivu