2013 <3 Ihanuudet kasvaa ja haasteet muuttuu!

satu84

Vauhtiin päässyt keskustelija
Moikka!

Onpas täällä ollut hiljaista! Jospa joku innostuisi tännekin puolelle kirjottelemaan. T arinaa kaikkien lapsista ja muuttuneista tilanteista olisi mukava lueskella.

Mahtavaa vuotta 2013 toivotellen!!!


 
Minäpä nyt sit alottelen ja toivon että muutkin löytää tiensä tänne.

Kerttu on erittäin tempperamenttinen tytön tyllerö jonka tahtotila tulee hyvinkin kuuluvasti esille. Siskon kanssa tappelu on myös mukavaa. Yleisesti ottaen Kerttu on iloinen ja huumorintajukin on jo tullut esille. Välillä meinaa typykän touhut hieman naurattaa, komentaa meidän yli 40 kilosta koiraa sellasella intensiteetillä että kyllä menee käskyt perille. Eihän Kerttu vielä montaa sanaa osaa kunnolla sanoa, mutta asiat tulee selväksi. tärkeimmät sanat taitaa olla äiti, nelli, teija, mummu, pappa, iskä, ei, joo ja kato.
Näitä ainakain hoetaan selvästi eniten. Mä rupesin yks päivä itkemään kun oltiin lähdössä ulos kun tytöt seisoi vierekkäin eteisessä ja rupesivat halaamaan toisiaan <3 olivat niin söpöjä!!!! Leikkivät jo keskenään, omaa aikaa aaaaah! Joka tosin minun tapauksessa menee opiskeluun, ei taida ihan lukematta minusta insinööriä tulla.

Mulla on ollu viimeaikoina ihan mahoton vauvakuume... Mä niin haluan sen pojan vielä. Ainut vaan ettei tähän meidän kuvioon nyt oikeen kolmas ihanuus sovi, vielä! Ollaan myymässä taloa ja hankkimassa uutta, isäntä ei halua kolmatta ja mun koulu kestää vielä 3 ja ½ vuotta, töissä on ihan mahoton hässäkkä kokoajan ja silti mä kaipaan yhtä lasta. Auttakee!!!! Eihän tuota nyt kovin kauaa tartte oottaa et koulut on käyty yms. mutta mua pelottaa et saadaanko me enää sit lasta kun miehellä on lapsuusiän diabetes ja se vaikuttaa hedelmällisyyteen. Voihan perse!!!!



 
 
No jos kannan korteni kekoon (hyi mua kun niin lupailin täällä olla mutta...)

Meillä kanssa asustaa aikas tempperamenttinen likka.
Omaa tahtoa riittää, onneksi ei kuitenkaan tuu mitään hurjia taistelutilanteita :D
Aikamoinen huumoriveikko Luna on myös... Räkättää suht kaikelle mahdolliselle, kuten myös komentamiselle :D Mut onneks useimmiten komennot toimii.
Sanoja tulee yli kymmenen ja kovaa vauhtia opettelee uusia. Melkoinen räpätäti on muutenkin, ei siinä aina sanoja tarvita kun hauska juttua tulee.
Kävelty on tässä nyt parin(?) kuukauden ajan, vähän myöhäisherännäinen oli sen suhteen mut nyt sit ku kerran kävellään ni sitä tehdään urakalla :D Olihan Luna aika "myöhänen" konttaamisenki suhteen, mut kyl sitä kerkee.

Elämä rullailee omissa uomissaan, samaa aikataulua noudattaen.
Mä oon kotosalla, nyt tosin mieskin. Ei oo mitään hinkua mulla töihin, sais toi ukko mennä kivaan työhön ja vaik kivapalkkaiseen et mä voisin poistua työkkärin listoilta ja olla vaan kotihoidontuella
Toisesta ei haaveilla, erittäin epätodennäköistä on et toinen tulis. Mut koskaan ei pidä sanoa ei koskaan :D
 
Moi!
2
Täälä kirjottelee nyt Eevi 22v ja Ada 1v3kk, kohta 1v4kk :) 29 päivä :)
Ada on hoikka, pitkä tyttö, oranssinruskeilla ja siniharmailla silmillä :) Ada on todella tempperamenttinen tapaus niinku äitinsäkki ja todella vilkas tapaus. Siks sattuu ja tapahtuu aina sillon tällö ku ada kiipeää minne sattuu. Ada o aina olult suht hiljanen mut sanoja kyllä tulee paljon, nyt se on muutaman viikon alkanu höpöttää iha mahottomasti tollasta omaa kieltään. Ada nous kontalleen 5,5kk -6kk, lähti sne ansiosta ryömimään ja siitä hetken päästä lähti konttaa. Adan konttauksesta 2pv , nin ada nous seisomaan itse ja oli tuolloin 7kk, 7½kuisena lähti tukea vasten kävelee. 9 Kuisena olis osannut jo kävellä mut piti aina sormil pikkase hipoo seinää ja tasan 10 kuisena sit lähetiiki. Ada suuttuu tosi helposti jos ei saa jtn mutta on kuitneki tosi iloinen lapsi. Ada ei  antais mun tehdä mitään kyl, jos yritön tiskaa se tulee huutaa ja tönii mua, jso teen ruokaa,sama juttu. Jos kton tv, se käy sulkee sne napista. Tietokonetta  tulee väkisin räplää jos siin oon :DD Ada saa pikkuveljen, jonka olis määrä syntyä 21.4.13 eli ikä ero tulis n 1v7kk :) Adan isä ja minä ollan erottu ja sama isä on myös pojalla. Nyt asutaan siis adan ja meidän toisen koiran, Hannibalin 2v rotikka uroksenkaa kahdestaan. Tällähetkel asutaa evakossa ku meille tuli vesivahinko mut ens viikolla vihdoin ja viimein päästää takas kotii ja tää homma alkaa helpottuu. On tosi erillainen raskaus ku adasta oli. Adan raskaus oli täysin oireeton ku tässä sit taas oirieta on, adasta lihosin hirveesti , nyt en oo samanlailla onneks, ja toivottavasti en lihokkaan. Ada tykkää kyttää salkkareita! se on sne lempi sarja! Lastenohjelmat ei oo läheskää yhtä mielenkiintosia. 

hmmm.. mitäs vielä? :D eipä jsut nyt muuta tule mielee :)
 
Takaisin
Top