☆hehkutukset☆

Rosalina

Foorumin legenda
Kesäkuunmammat 2015
Tänne saa hehkuttaa mitä vaan raskauteen liittyvää tai onnistumisia tms :joyful:

Mun tuli kotiin ajellessa tässä illalla huikean onnellinen olo tästä vauvelista. Näin taas tänään miten masu liikahteli vauhdikkaista potkuista, ja kotimatkalla vauva löi rytmiä turvavyötä vasten oikein kovaa monta kertaa. Tämäkin raskaus konkretisoituu nyt, kun liikkeet tuntuu niin voimakkaina. Tuli hurja seesteinen onnenaalto, kun mietin, että kesällä oikeasti ollaan saamassa tämä Tiuhti täältä syliin.♡♡

Joten hehkutan sitä. Ihanaa miten tämä raskaus sattui juuri oikeaan aikaan taas, ajoitus ei olis kerta kaikkiaan voinut olla yhtään parempi ♡♡
 
Pakko jatkaa hehkuttamista...
Oli uskomaton hetki vauvan kanssa ennen nukkumaanmenoa. Ekaa kertaa näin ja hahmotin miten päin pikkanen masussa köllötti! Mua supisti ja näin, että vauveli köllötti masussa poikittain, oletettavasti pää ylhäällä oikealla koska potkuja tuli vasempaan nivuseen (maha oli siis toispuoleinen ). Makoilin siinä tovin ja silittelin pikkuista, hän vähän liikkuikin kättä vasten. Ja kun vain laskin kädet masulle niin pieni antoi muutaman potkun käteen.♡

Voi liikkis, se oli semmoinen "ensimmäinen yhteinen hetki", jatkoi ihanasti niitä illan fiiliksiä ♡♡

Ja nyt on taas herätty ja tervehitään mamia potkunyrkkeilemällä.:joyful:
 
Mullakin loppui oksentelu ja pahoinvointi rv 14, mutta nyt rv 20-21 on kuvotusta alkanut satunnaisesti taas esiintymään. Pidän kuitenkin peukkuja pystyssä, ettei tulisi pysyväksi olotilaksi! :)
 
Täällä aivan samat fiilikset!!! Ja niin ihanaa ku meidän koira on aivan uskomattoman ihana ja energiaa löytyy siivoomiseen ja ruokaa kaapissa ihanaan pihvipäivälliseen! Onko tämä se kultanen keskiraskaus kun kaikesta on vaan niin onnellinen ja kiitollinen? (Lukuunottamatta niitä pakollisia hermokohtauksia välillä:wink
 
Miten voikin päivä heilahdella näin paljon? Työpäivä meni ihan päin peetä, mutta kotiin tultuani oli vastassa vapaapäivää viettänyt mies, joka oli laittanut ruuan uuniin (olisin saanut suoraan uunista, mutta tulin puoli tuntia etuajassa kotiin, joten hetken joudun odottelemaan), käynyt kaupassa, lenkittänyt koiraa kaksi pitkää lenkkiä, että ei tarvitse minun enää illalla lähteä pitkälle lenkille ja varannut laivayhtiön peruuttaman risteilyn tilalle uuden risteilyn. Parasta oli se, että mies on ruinannut ja puhunut meille sviitin. :Heartred:happy093

Oli kuulemma saanut säälipisteitä, kun kaikki laivan keskitasoiset hytit olivat menneet ja mies oli sitten kertonut, että vaimo raskaana - pakko päästä nyt tai ei koskaan. Olivat sitten käytännössä samaan hintaan antaneet meille sviitin risteilylle. Me emme käy laivalla ryypäämässä, vaan käymme syömässä hyvin. :)

Tänään on myös ollut kamalasti menoa ja meininkiä mahan puolella. Se on ollut jotenkin todella ihanaa. Päivä kyllä pelastui, kun tuli kotiin. IHANA MIES!!!:love7
 
Onneksi kaikki miehet ei ole idiootteja! :) (eikös se sun pomo ollut mies myös?)
 
Mä kävin tänään kylässä työkaverin luona erittäin vilkkaan sakemanninarttuni kanssa. Perheessä vajaa 2v kaksoset ja oon niiiiin ylpee tosta piskistä! :) ei varastanut keksejä lasten käsistä eikä edes palloa. Seuraili rauhakseen lasten touhuja ja välillä koko kolmikko hävis näköpiiristä ja kikatus vaan kuului.. Jipiii mikä fiilis :) (täytyykin joku kerta raapustaa jotain näistä meidän perheen elukoista, kun aina ei ole ollut mielessä kamalan ruusuinen kuva tulevasta tän lauman kanssa)
 
Täytyy nyt itekin hehkuttaa tätä raskautta, kun tää on niin helppo! Ei pahemmin oireita ja liikunta sujuu hyvin. Hehkutan myös tätä talvilomaviikkoa täällä kuusamon korvessa! Mä rakastan näitä maisemia ja tätä hiljaisuutta :) .
 
Mä hehkutan sitä, ku sain siivottua poikien lelu/leikkinurkan. Kokonainen pussi tuli täyteen rikkinäisiä leluja, hävinneitä palapelejä ja muuta ihme krääsää. Ja viimex ku tein ton saman niin oli 3kk sitten. Eikä edes olla ostettu mitään uutta. Pikku termittejä :D. Mut oli kivaa löytää muutama auto, joka oli jäänyt johonkin koloon. Niin voi sitä uutuuden viehätystä pojilla! Tuli tehtyä rauhassa päivällinen :D
 
Takaisin
Top