Ärsytyksen ärsytykset :D

Meilläkin olisi kotona nasolin lasten suihketta mutta tuo merkki taisi olla kielletyissä.. Pitääpä katsoa apteekista tuota jollei kohta helpotu
 
5f107f9059375c1f4fe011e6a9a3ccac
näköjään samat tuossa..
 
Plääh tänään jotenki niin masispäivä, että vois vaan nukkua tän yli.. nukuin tosi huonosti kipujen vuoksi, aamulla esikko heräs ja herätti samalla kaikki muutkin ennen kukon pierasua ja nyt vaan ottaa kaikki päähän ja ahistaa.. olisi kiva päästä vkl käymään miehen kanssa joissain juhlistamassa mun synttäreitä, mutta ei ole ketään joka haluis meidän kauhukakarat hoitoon. Ollaan viimeksi käyty kaksin ns. treffeillä öö en edes muista, lasketaanko rakenneultra treffeiksi? Voe voe ja kamala suklaanhimoki iski vielä. :hilarious: Kiitos ja anteeksi! :dead:
 
BaaBaa_ tuttu tunne! Välin tuntuu et kaikki kaatuu päälle, kaikki vaan tuntuu ärsyttävältä! Ja oon kyl ite huomannu et tunteet on paljon voimakkaampia. Kaikki tunteet. Ehkä teijä vaan pitää heittää muksut vähäks aikaa johki väkisi :smug: mäkin niin kaipaan kahenkeskistä aikaa miehen kans, onneks ei mee iha kokoo viikonloppua muuttohommiin...:bored:
 
Siis todellakin voimakkaana! Meilläkään lapset ei ole hoidossa kovin paljoa, yleensä silloin jos joutuu pitkälle matkalle lääkäriin, mutta silloinki yleensä mukana. Meidän esikko ei oo edes ollu yötä pois kun muutaman kerran ja silloinkin olin synnyttämässä ja toisella kerralla jouduttiin yötä myöten käyttämään pienempää lääkärissä. Toinen ei ole ollut vielä kertaakaan yöhommissa. Ja yleensä kun ovat olleet isovanhemmilla, niin ovat päiväseltään muutaman tunnin. Nyt on tosi pitkä aika kun ollaan tehty mitään miehen kanssa kaksin, niin jo alkais jotain toivomaan kun vielä pystyy itsekkin liikkumaan ilman suurempia kipuja. Miten ihana oliskaan mennä syömään ja leffaan!!

Teillä rankka vkl tiedossa kun muuttohommia Ninamommy! Koitahan jaksaa! :)
 
Kuullostaa mukavalle. :facepalm: onneks hyviäki hetkiä mahtuu viikkoihin ja päiviin! Ja toivottavasti saa sitte olla kaksisteen ukon kans kun lapset on isoja, ainaki viimestään silloin:hilarious: toivottavasti kivut hellittää, täällä ne on ollu aika aaltoilevat.

Kiitos, eiköhä se siitä se muutto, kun ite ei tarvii niinkään kantaa :happy:
 
Juurikin tuolla asenteella ollaan lohduttauduttu, että kun lapset tekee nyt niin vielä tulee aika kun saadaan olla kaksin ja sitte on tylsää. :hilarious:
 
Pitkästä aikaa, ärsytyksen kohteena on MIES!!!! Voi prkl, kun se tietää mistä napeista painaa että saa mut kiehumaan!!!! Tekis mieli vaan huutaa(tähän voi lisätä sellaisen vihaisen hymiön).....
 
Voihan mies tosiaan taas.
Me ei saada näköjään päätettyä kummien määrää.. mies sanoo että yks pariskunta vaan ja että on tyhmää, kun nykyään pitää niin monta kummia olla.
Mulle riittäis ne kolme ketkä mä haluan, mutta ei käy ei.. :mad:
 
Niinaki- kysy siltä mieheltäs et mikä se on häneltä pois jos teidän lapsella on monta rakastavaa ja välittävää ihmistä ympärillä :happy:
 
Ninamommy, niin ja se olisi vaan yks lisää tuohon sen määrään!
Se sano vaan, että tyhmää olla monta kummia ja että riittää kummeja sitten tulevillellin lapsille.
Onhan meillä molemmilla sisaruskia ja kavereita ketä voi jatkossa pyytää kummiksi myös.
Nyt haluaisin ehottomasti mun siskon ainakin ja sit aattelin meidän yhteistä kaveripariskuntaa :)
 
Huoh, no onneks on aikaa vielä ratkaista toi ongelma:bag: kyllä sää jotenki sen puolelles saat, :smug: tuskin maltan oottaa mun ja miehen keskusteluja tästä samaisesta aiheesta. Vähän ollaan ehittykkin käydä sitä ja...noh,ei olla iha samaa mieltä asioista...täytyy hemmotella sitä, jos se siitä sitten:angelic::hilarious:
 
tääl ärsytyksen syy ukko kans. ei menty lääkärii koska tihkutti vettä. varmaa synnytyski sit pitää kattoo sään mukaa sit et jos tihkuttaa ni yritä pitää sisuksis muksu. ja se panikoi miten se selvii ku oon sairaalas 1pvä tytön kans ku tuntuu vuodelt kuulemma. huom. ei ol kertaakaa ollu yksin tytön kans ees päivää.
 
Ninamommy, niin ja se olisi vaan yks lisää tuohon sen määrään!
Se sano vaan, että tyhmää olla monta kummia ja että riittää kummeja sitten tulevillellin lapsille.
Onhan meillä molemmilla sisaruskia ja kavereita ketä voi jatkossa pyytää kummiksi myös.
Nyt haluaisin ehottomasti mun siskon ainakin ja sit aattelin meidän yhteistä kaveripariskuntaa :)

Miksei voi olla eri lapsilla samoja kummeja :D me ollaan valittu neljä sisaruksista jotka on eniten meidän kanssa tekemisissä. Varmasti tulee samoja kummeja myös muille lapsille jos vain lisää tehdään :D
 
Me ei edes olla vielä mietitty koko kummi asiaa:D mut meilläkin kyl kierrätetty samoja kummeja:wink
Gatusa,mitäh? Onko sulla jo vedet menny? :eek: jos on niin sit ehdottomasti sairaalan pikaisesti! Oli ukkos mitä mieltä tahansa... sitä paitsi pitäähän sen sun miehen nyt lapsensa kanssa osata olla päivän jos toisenkin, oma kun on... voimia!
 
Takaisin
Top