Ärsytyksen ärsytykset :D

bluebell89

Vauhtiin päässyt keskustelija
Voiskohan olla et tänne vois purkaa kaiken negatiivisen olon :D esimerkiksi kun mies tekee jotain mikä ei sua miellytä xD
Mua jurppi viimeks ku oltiin äidin luona ja mies koko ajan vihjaili raskaudesta kun äitini ei ollut vieressä. Tai tuli silittelee mahaa, mitä ei kotona tee. Ei olla siis vielä kerrottu äidilleni. Enkä halua että noin saa tietää. Ja mies vaan sanoi että halusi antaa vain rakkautta. No ehkä joo halus, mut musta se tuntu et yritti paljastaa :D
Nii ja aamulla ärsytti kauheesti ku en nähnyt mitä kello on ku oli niin hämärää. Suutuin siis hämärälle ja lätkäsin valot päälle xD
 
Mulla menee hermo tähä flunssaan ja yskään ku en saa unta ollenkaa sen takia.
 
Mulla menee hermo tähä flunssaan ja yskään ku en saa unta ollenkaa sen takia.
Täällä sama. Monta yötä mennyt yskiessä. Oon öisin kuunnellu ääni kirjaa (majakan vartija, suosittelen. On hyvä kirja jos tykkää dekkareista) se on rauhottanu ja oon aina sen jälkeen hetkeks nukahtanut mutta sitte heti säpsähtänyt hereille yskimisen takia. Viime yönä nukahin mehumuki kädessä ja säpsähin hereille kun se kaatu mun päälle :facepalm::facepalm::laughing021
 
Digi testi näyttää mitä sattuu, pienin heräs sen tuhat kertaa viimeyönä, isommat penskat uhmaa, mies taas ylitöissä... Tässäpä nämä tän aamun päällimmäiset ketutuksen aiheet!
 
Mua ärsyttää olla väsynyt. Esikoinen on nyt kk ajan ollut enemmän tai vähemmän kipeenä, ehkä viikon oli terveenä välissä. Yöt yhtä itkua ja yskää, mä haluaisin vaan nukkua ku ihan väsynyt muutenkin :sad001
 
Mua suoraan sanottuna vituttaa kaikki. Eilisestä asti oon ollut kuin tikittävä pommi, yksi väärä sana/katse/teko niin tämä likka räjähtää. Olen varmaan hirveä ämmä näiden hormoneiden takia, välillä säikähdän itse itseäni kun kuuntelen miten oikein puhun, huhhuh... Turhauttaa kun pojalle tulee tiuskittua välillä vaikka en pahaa tarkoita. :sad001 Ja kirsikkana kakun päällä poika pistää kaikessa vastaan; syömisessä, vaatteiden laitossa, vaipan vaihdossa, hampaiden pesussa... Ja kaiken lisäksi anoppi ilmoitti että tulee täällä käymään vaikka mua ei tällä hetkellä kiinnosta nähdä kenenkään naamaa! Mieskin lähti autokaupoille niin hänestä ei mitään apua ole. :mad:

Sori tämä vuodatus, ehkä myöhemmin pystyn itsekin nauramaan tälle. :grin
 
Voi ei, tsemppiä kaikille!

Mulla on tullu vissiin keskiraskauden autuus "pikkasen" ajoissa :D kaiken negatiivisen käännän hyväksi. Esim.
-Mies töissä ni ei apukäsiä = tuo rahaa talouteen
-Mies menee aika paljon, salille yms. = hän jaksaa sitten paremmin perhearkea
-Väsyttää = ei haittaa , se on raskausoire ja merkkinä siitä että saadaan toinen rakas maailmaan :Heartred

Illalla ku tuskailen ettei uni tuu, ni tällä negatiiviset positiiviseksi ajattelutavalla hyväksyn senki että nyt vaivaa unettomuus ja mieli rentoutuu -> nukahdan salakavalasti hetkessä ja herään aamulla 05-08 välillä vessaan (ja hyväksyn senkin!! :laughing021), pöntöllä istuessa kuulostelen väsytilaa ja päätän kömminkö takas sänkyyn vai siirrynkö keittämään kahvia:happy118:happy119
 
Talvitintti oliko sulla pojan kanssa tollanen vitututmyrsky? En enää yhtään muista yli vuoden takasia:p jos vaikka pikku prinsessa tulossa:wink
Setoinen ihana on sun ajatus malli:)
 
Äippä x4, ei todellakaan ollut tällaista :grin ja pojasta mä vasta plussasin näihin aikoihin, ei oireita ollut vielä tässä vaiheessa :) huhhuh mitähän tekin siellä ruudun toisella puolella ajattelette musta, varmaan pidätte totaalisena ämmänä :taunt010 :oops:
 
Mies kyselee jatkuvasti, olenko syönyt/ juonut, nukkunut, liikkunut jne. riittävästi. Siis oikeasti. Eiköhän aikuinen ihminen osaa itsekin huolehtia nämä asia. Että hatuttaa! Ja sitten vielä se, että pitää kuittailla painon noususta, joka on tälle aina alipainossa keikkuneelle kropalleni vain hyväksi. Pistää niin vihaksi, että oksat pois.
 
Höpöhöpö Talvitintti! Hormoonit+kiire+väsymys+vauva-arki= soppa valmis! Pistä anoppi pojan kans pihalle tai mee sä yksin jonneen, niin saat hengähdys tauon:)
 
Väsymys ahdistaa, tuli taas aivan puskista, alkuvko meni mainiosti. Nukuin eilen päikkärit 16-19, yöunet 23-09 ja edelleen tekee vaan mieli nukkua. Parasta on se, että on kerrankin aikaa ja hyvä mahdollisuus nukkua mutta näillä unilla syksy menee täysin ohi :D
 
Auki jätetyt kaapin ovet, ne saa mut raivon partaalle ja teinien/esiteinien vastaus kaikkeen JOOJOO vaikka mitään ei tapahdu
 
Ihanaa kun tänne saa ja uskaltaa purkautua! ❤️

Tuulia, uskon että varmasti ärsyttää, mutta kuulostaa tosi suloiselta, että miehesi huolehtii susta ja masuasukista. :happy:

Tsemppiä kaikille hormonymyrskyn ja ketutuksen kanssa painiville!
 
Täällä oli eilen ärsytyspäivä joka alkoi hyvin kun sain ilmoituksen noudettavissa olevista tilaamistani rattaista esikoiselle. Heti avaamisen jälkeen huomasin, ettei ne ole sellaiset kuin tuotekuvauksessa ja tuotekuvissa oli kuvia aivan eri rattaista (!!) :mad: Ja niissä kuvissa esiintynyt virhe oli yksi suurimmista syistä tilata nuo. Sitten tulikivenkatkuista palautetta asiakaspalveluun, josta vastattiin, että tuotekuvat ovat suuntaa antavia eikä välttämättä vastaa tuotetta vaan esittelee niiden ominaisuuksia.. (?!?!?!?) Rattaat ovat vain sitä kokoluokkaa jo mitä ei niin kovin mielellään lähtisi uudelleen pakkaamaan ja kiikuttamaan palautukseen virheellisen infon vuoksi :mad:

No sitten kun siitä ärsytyksestä pääsi niin kuulin postinjakajan runttaavan pakettia postiluukkuun ja kuvittelin että tilaamani vaatteet esikoiselle tulee ja annoin runtata ja ajattelin, että soittaa kelloa jollei mahdu.. No.. Lopulta jouduin kaksin käsin repimään pakettia väkisin käytävän puolella irti postiluukusta kun se oli niin jumissa siellä, eikä olisi mahtunut millään tulemaan siitä.. Ja tietystipä siellä oli tilaamani seinätarrat ja niihin kuuluva seinäkello ja kellon taulu aivan mäsänä.. :mad::mad::mad: ..ja sitten kirjoittamaan postille kiitoskirjettä tapahtuneesta..

Sitten vielä oma äiti jankkasi meidän torstaina leikatun (syöpä) kissan hoidosta ja tuputti neuvoja ärsytykseen saakka miten pitää tehdä ja mitä pitää tehdä.. Itsellä yli 30 v kokemus kissoista kun lapsesta saakka niiden parissa kasvanut ja tämä nyt 3.s leikattu ja vieläpä superkiltti kissa niin pärjätään kyllä ilman, että pitää väkisin tuputtaa ohjeita sen 20 kertaa.. :eek:

Ja sitten yöllä vielä oli tuossa aivan vieressä SUURI tulipalo ja valvottiin katsomassa pitääkö lähteä evakkoon jos tuuli kääntää suunnan ja savut tulevat tänne :meh:
 
Mariel, huhhuh mikä päivä sulla ollu!!! Kyl varmasti pistää kiehuttamaan:sad001
 
Auki jätetyt kaapin ovet, ne saa mut raivon partaalle ja teinien/esiteinien vastaus kaikkeen JOOJOO vaikka mitään ei tapahdu
Meillä 2v sanoo aina "joojoo" kun pyytää sitä kerää lelut, olemaan kiljumatta, että lopettaisi siskon kiusaamisen, söis reippaammin, kävisi potalla jne. Mitään ei tapahdu :wtf
:think005:laughing021
 
"Joojoo" on tuttu ilmaisu meilläkin lapset 1&2 käyttää sitä kun jotain pyytää(lopulta käskee) ja ei tapahdu yhtään mitään:p rassaa!!!
 
Hieman jo pisti naurattaa ittee kun paiskoin ovia kiinni ja rähjäsin lapsille että normaalit teinit sentään paiskois ovia :smiley-angry016:laughing025
Toiset vaan pyörittelee silmiä kun äiti ragee, toisiksi vanhin poika kysy et onks nyt ne päivät
 
Takaisin
Top