Äitiysvaatteet

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Oletko jo siirtynyt äitiysvaatteisiin tai vaikuttaako raskaus muuten vaatevalintoihisi? Millaisiin vaatteisiin pukeudut tänään? Voit kertoa myös kuvalla päivän asustasi. 😊

Artikkelissamme pohditaan oikeaa ajankohtaa ensimmäisille äitiysvaatehankinnoille. Missä vaiheessa raskautta sinä koit tarpeelliseksi suunnata äitiysvaateostoksille?
 
Ensimmäisenä piti hankkia alushousuja noin viikoilla 11-12, kun suurin osa omista alkoi puristaa ikävän tuntuisesti. Tavallisia farkkuja en ole käyttänyt pariin-kolmeen viikkoon, puristaa liikaa. Ensin käytin vain omia rennompia housuja, mutta nyt olen käyttänyt viikon ajan töissä vain äitiysfarkkuja/-jeggingsejä. Paidat on edelleen omia vanhoja, joskin niitä löysemmän mallisia. Kovin istuvia ei enää viitsi pitää, kun maha on jatkuvasti niin turvonnut.
 
Tällä viikolla (16+) piti kaivaa töihin äitiysmallinen t-paita kun omat väljemmät on pesussa. Maha tuntuu olevan sen verran ylhäällä, että olen pystynyt käyttämään tavallisia housuja, en tosin niitä kaikkein tiukimpia.
 
Vielä on pärjälty omissa, toki ei kaikki enää mene mut noi muutamat väljemmät housut missä ei oo kiristystä vyötäröllä ni menee viel hyvin 😁. Mut kyl täs on kohta varmaan etittävä lisää housuja 😅. Harmi kun mistää ei tosiaan meinaa löytyä livenä kun en yhtään tykkää tilata vaatteita netistä 😕
 
Onks noi äitiysalkkarit miten napakoita siitä mahan päältä? Mietityttää kun omat alkaa kohta kinnaa mut en tykkää yhtään pitää mitään korkeevyötäröisii housuja kun ahistaa heti jos tossa vatsan päällä on yhtään puristusta.
 
Mä ostin imetysliivit oikeestaan heti kun tulin raskaaksi kun omat alko puristaa ikävästi ja samalla ostin niihin kuuluvia alushousuja jotka matalavyltäröisii mut sellasii mukavan löysii ja tarkotettu iha raskaanaoleville😇 lisäks ostin alennuksesta XL kokoset peakin hupparin ja collarit ku tuntuu et kaikki omat puristi ikävästi tai housut ainakin ku oon normaalisti s-m kokoo🙈
 
Onks noi äitiysalkkarit miten napakoita siitä mahan päältä? Mietityttää kun omat alkaa kohta kinnaa mut en tykkää yhtään pitää mitään korkeevyötäröisii housuja kun ahistaa heti jos tossa vatsan päällä on yhtään puristusta.
Mä ostin tuollaisia, missä on madallettu vyötärö. En yleensä suosi H&M:ää, mutta sieltä löytyi mukavia alkkareita hyvällä hinta-laatusuhteella. 😊 verkkokaupasta tosin piti tilata, kun ei liikkeessä ollut mitään äitiysvaatteita valikoimassa.
 
Onks noi äitiysalkkarit miten napakoita siitä mahan päältä? Mietityttää kun omat alkaa kohta kinnaa mut en tykkää yhtään pitää mitään korkeevyötäröisii housuja kun ahistaa heti jos tossa vatsan päällä on yhtään puristusta.
Mulla on Lindexin äitiyshousuja ja ei ole ainakaan mua puristanut yhtään. Niitä löytää ihan kivasti niiden liikkeistäkin
 
Takaisin
Top