Äitiysvaatteet

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Oletko jo siirtynyt äitiysvaatteisiin tai vaikuttaako raskaus muuten vaatevalintoihisi? Millaisiin vaatteisiin pukeudut tänään? Voit kertoa myös kuvalla päivän asustasi. 😊

Artikkelissamme pohditaan oikeaa ajankohtaa ensimmäisille äitiysvaatehankinnoille ja mitä oikeastaan kannattaa hankkia.
 
En ole vielä mitään erityisiä äitiysvaatteita hankkinut tai muutenkaan muuttanut pukeutumistani, lähinnä vain jättänyt kaikista kireimpiä vaatteita pois. Menossa siis raskausviikko 13 + 2 nyt. Yhden väljän tunikan tosin ostin jo. Tuntuu, että olisi kiva alkaa käyttää raskausaikana tunikoita tai mekkoja, joita olisin kyllä oikeastaan halunnut käyttää jo aiemmin, mutta en vain ole saanut aikaiseksi hankkia mitään arkeen sopivia vaihtoehtoja :Upside Down Face: Hameita käytän kyllä muutenkin paljon.
 
Täällä ainakin turvotus niin voimakasta että 8+0 jälkeen ei enää omat farkut mene mukavasti jalkaan 😅
 
Täällä ainakin turvotus niin voimakasta että 8+0 jälkeen ei enää omat farkut mene mukavasti jalkaan 😅
No siis tämä!

Ja mut teilattiin jo höpönä että eihän se raskaus nyt vielä ekalla kolmanneksella voi vaikuttaa housunkauluksen puristavuuteen että kuvittelen vaan tai lihoan raskaudesta riippumatta 🙄
 
Hankalaa on löytää siistejä raskausajan housuja. Kauppoja olen kierrellyt prismaa h&m yms. Mutta jotenkin aivan kauheita.. nettiäkin koittanut selailla mutta hankalaa summamutikassa ostaa. Nyt kulkenut urheiluhousuissa joissa korkea vyötärö. Mutta juhlat olisi tulossa reilun viikon päästä ja sinne ei voi kyllä urheiluhousuissa mennä
 
Mulla on aina päällä mekko, ja niistäkin suurin osa trikookankaisia, joten ainakaan toistaiseksi ei ole ollut tarvetta hankkia mitään väljempää. Saa nähdä tuunko pukeutumaan normaalia tiukempiin mekkoihin kun raskaus etenee, tälleen vähän isokokoisempana naisena tuntuu jotenkin vapauttavalta ajatukselta, et vatsaa SAA pian alkaa korostaa. 😆
 
Hankalaa on löytää siistejä raskausajan housuja. Kauppoja olen kierrellyt prismaa h&m yms. Mutta jotenkin aivan kauheita.. nettiäkin koittanut selailla mutta hankalaa summamutikassa ostaa. Nyt kulkenut urheiluhousuissa joissa korkea vyötärö. Mutta juhlat olisi tulossa reilun viikon päästä ja sinne ei voi kyllä urheiluhousuissa mennä
Äitiysvaatteet, varsinkin housut, on kyllä lähtökohtasesti kamalia - aattelin ite välttää niitä viimiseen asti.

Mä aloin kiertelemään isojen kokojen / curvy-mallistojen vaateliikkeitä/osastoja. Tää ei tietty toimi jos on lähtöjään pienen kokoinen, mutta mun normaalikoon ollessa 40-42 oon löytänyt mm. Zizzistä siistejä, normaalin näkösiä vaateita joissa on vaan leikkauksilla tehty väljyyttä ja enemmän tilaa tai housuissa on vyötärössä reippaasti joustoa.
 
Kiitos vinkistä. Täytyykin käydä katsomassa noita isojen kokojen osastoa. Josko sieltä edes jotain löytyisi
 
Onko kellään mitään vinkkejä raskausajan urheiluvaatteisiin? Vaikka vauhti on hidastunut radikaalistu niin lenkkeilen edelleen. Mutta kohta ei mene enää mitkään vaatteet päälle. Erityisesti housut alkaa olla murheenkryyni, mutta myös esim rintsikkaosasto
 
Olen tykännyt käyttää boobin saumattomia imetysliivejä. Bebes myy Kampissa tai voi ostaa verkkokaupasta. Sopii jo raskausaikana käyttöön.

Minäkin tilasin juuri nämä siskon suosituksesta, olleet erittäin mukavat jo nyt ja varmasti näppärät sitten imetyspuuhissa!
 
Takaisin
Top