Äitiysvaatteet

Mamimam

Puuhakas puhuja
Heinä-äidit 2020
Äitiysvaatteet kiinnostaa. Mietin tässä jos muutamat housut laittaisin tilaukseen koska masu on alkanut kasvamaan aika vilkkaaseen tahtiin. Mites muilla?
Mistä olette tilanneet kiinnostaisi?
Sopivatko samat vaatteet koko raskauden?

Miten ne ylipäätään eroaa tavallisesta?
 
Mulla on useammat äitiysfarkut, joita on tullu haalittua käytettynä Torista. H&M:n Mama Superskinny High Ribit eli sellaset, missä on korkea masutuubi, alkaa olee nyt hyvät, kun on riittävästi masua (rv20+). Ei valu enää niin pahasti! Mut ne on ainoat, jotka on kunnolla pillit. H&M:n äitiysfarkut on hyviä :) Lisäksi tilasin jotkut sellaset rennot trikookangasta olevat kesähousut H&M:ltä. Ne tuli tänään, ja on sekä nätit että mukavat. Ja menee varmaan ilman masuakin, kun on resorivyötärö. Lisäksi mulla on sellasia farkkuja parit, missä on vyötäröllä sellaset joustokaistaleet, eikä masutuubia ollenkaan, mutta ne ei ainakaan mulla pysy ylhäällä yhtään.. :D On vielä aika matalat.. Tällee kesällä on myös kiva käyttää trikoomekkoja, masu näkyy kivasti! Zalandolla on hyvä ja edullinen valikoima mekkoja. Niissä on kasvavalle masulle varattu hyvin tilaa.
 
Takaisin
Top