Äitiysvaatteet

Tänään lähti kaupasta mukaan ekat äitiyshousut ja ei voi muuta sanoa, kun hyvänen aika miten mukavat housut voi olla!!!! :Heartred :) mä haluun käyttää näitä aina ja kaikkialla!! :D
 
Tänään lähti kaupasta mukaan ekat äitiyshousut ja ei voi muuta sanoa, kun hyvänen aika miten mukavat housut voi olla!!!! :Heartred :) mä haluun käyttää näitä aina ja kaikkialla!! :D
Mistä ostit?
 
Täytyis vielä hankkia jostain muutaman äitiysleggarit.
Ajattelin ehkä Emmystä tilata käytettynä, onko kenelläkään tästä kokemusta?
Noi ”tavallisetkin” vielä menee, kun kääntää kuminauhan alas.
 
Tilasin alennusmyynneistä housuja paitoja liivejä, sitten muistin että kaksi ikean kassillista vaatteita edellisistäkin raskauksista kaapissa :’D Onneksi tullut ostettua aiemmin niitä boobin warmer imetyspaitoja, varmasti tosi hyviä sit talvella
 
Mie oon kaikki edelliset raskausvaatteet laittanu kiertoon, eipä niitä tosin paljon ollutkaan.

Ootteko joutunu vielä uusimaan rintsikoita? Miulla on muutamat jääny jo pieneksi, mutta riittää kyllä vielä nykyset.
 
Ei tarvi rintsikoita uusia kun eivät kasva mihinkään :’D maidon noustua ehkä ovat kiinteämmät mutta koko ei oo koskaan kasvanut.
 
Lidlistä kävin eilen ostamassa yhet raskausfarkut, jegginssit ja sukkikset. Farkut tuntuu kyllä muuten hyviltä jaloissa mut ei taho pysyä jalassa vaan koko ajan täytyy nostella ylös :D niin kyllä oli viime raskaudessakin, myös ihan viime metreillä ettei kyllä liian isot ollu :p Ennestään löytyy H&m farkkuja ja yhet collarit. Omilla paidoilla Aattelin pärjätä.
 
Mie oon kaikki edelliset raskausvaatteet laittanu kiertoon, eipä niitä tosin paljon ollutkaan.

Ootteko joutunu vielä uusimaan rintsikoita? Miulla on muutamat jääny jo pieneksi, mutta riittää kyllä vielä nykyset.

Täällä pitäisi ostaa uudet, nykyisistä rinnat pursuaa ja tekee kipeää laittaa liian napakat liivit päälle kun rinnat on nyt niin arat.
 
Lidlistä kävin eilen ostamassa yhet raskausfarkut, jegginssit ja sukkikset. Farkut tuntuu kyllä muuten hyviltä jaloissa mut ei taho pysyä jalassa vaan koko ajan täytyy nostella ylös :D niin kyllä oli viime raskaudessakin, myös ihan viime metreillä ettei kyllä liian isot ollu :p Ennestään löytyy H&m farkkuja ja yhet collarit. Omilla paidoilla Aattelin pärjätä.

Mie oon jo miettinyt otinko liian aikaisin raskausfarkut käyttöön, kun ei meinaa pysyä ylhäällä, mutta ehkä ne ei vaan kaikilla pysy.. Nuo sukkikset kyllä pysyy ilman ongelmia :)
 
Kyl ne Lidlin farkut miullakin valuu... HM:n omat taas ei, mut ehkä on vaan pienempää kokoa.
 
Mun mielestä hm on melkein kokoa pienempää, ei oo koskaan sopinut oman koon äitiysvaatteet vaan kokoa isompi tai jopa kahta, taasen mamalicious mekot on melkein kokoa isompaa riippuen mallista ja paidat just omaa kokoa, boob paidat myös niukempaa mallia et jos vähän mahakkaampi tai rintavampi niin kokoa isompi parempi. Nextin vaatteet taas aika lyhyttä ja leveää, jos haluaa pituudelta sopivaa ni pitäs olla kokoa isompaa mutta jos leveydeltä ni kokoa pienempää :D Paljon riippuu matskut ja merkit ja tyylit miten sopii. Mulla on jotain zoey m paitoja jotka ei mitään raskauspaitoja mutta kahden raskauden läpi käyttänyt eivätkä oo yhtään venähtänyt vaikka mulla tullut aina iiso maha, niin harmittaa ettei sitä merkkiä enää saa :sad001
 
Takaisin
Top