Äitiysvaatteet

Tuleeko niitä vaan tiettyihin Lidleihin vai ihan kaikkiin? Pystyykö jostain jo etukäteen katsomaan valikoimaa?

Kyllä pitäis tulla kaikkiin ja Lidlin sivuilta näkee jo etukäteen valikoiman :) Löyty sieltä ensiviikon tarjousten alta jossa oli myös lasten vaatteita!
 
Oi, siellähän oli monta aika kivaa juttua :) Täytyy varmaan heti maanantaina olla tutkimassa valikoimaa ennen kuin loppuvat.
 
Mun tarttis kesähäihin löytää just tietyn värinen mekko. Ainakin toistaiseksi on näyttäny vähän heikolta tarjonta. Täytyy toivoa, että vielä tulis vastaan.

Mulla just sama homma! Varmaan jää ihan viimeiselle viikolle :joyful:
 
Kävin Lidlistä hakemassa jo farkut. Oli kyllä niin ihana tunne vaihtaa kiristävät farkut kotona äitiysfarkkuihin, kun sovitin niitä jalkaan. Mulla normi tuumakoko 28, ja 36 oli just sopiva. Myös pituuden kannalta. Oli hyvä malli, joten taidan hakea toisetkin, mutta kokoa isommat tulevia kuukausia ajatellen.

Äitiystoppeja harkitsin myös, mutta en usko niiden tulevan käyttöön. Jäivät siis kauppaan. Viihdyn paremmin pitkissä t-paidoissa ja tuossa pituudessa jää selkä paljaaksi kumartuessa.
 
Kävin Lidlistä hakemassa jo farkut. Oli kyllä niin ihana tunne vaihtaa kiristävät farkut kotona äitiysfarkkuihin, kun sovitin niitä jalkaan. Mulla normi tuumakoko 28, ja 36 oli just sopiva. Myös pituuden kannalta. Oli hyvä malli, joten taidan hakea toisetkin, mutta kokoa isommat tulevia kuukausia ajatellen.

Äitiystoppeja harkitsin myös, mutta en usko niiden tulevan käyttöön. Jäivät siis kauppaan. Viihdyn paremmin pitkissä t-paidoissa ja tuossa pituudessa jää selkä paljaaksi kumartuessa.

Onko Lidlin farkut hyvät? Minkä hintaset ne on?
 
Onko Lidlin farkut hyvät? Minkä hintaset ne on?
Ainakin mulle sopii hyvin. 12,99€ oli hinta ja olivat viime viikolla tulleessa lehdessä tänään alkavien tarjousten joukossa. 3 väriä ja lehdessä oli kuvat. Siel oli sit paljon muutakin vaatetta. Äideille ja perheen pienimmille... :wink
 
Mie hain kans Lidlistä jo aamulla farkut. Vaikuttavat kyllä hyvältä, mutta ei ollut niitä vaaleita 34 kokoisina, niin täyty ottaa tummat.
Kivat nekin.
 
Mie jätin jo farkut jalkaan, ja vaikuttaa hyviltä. Otin saman koon (42) kun mikä mulla oli Lidlin perusfarkuissa enne raskautta, ja on sopivat. HM:n vastaavaan mammakokoon verrattuna taas aavistuksen pienemmät.. HM:n koko 42 jäi mulla vielä väljäksi, mutta ehkä on sopivat sitten kun raskauskin on pidemmällä :)
 
Pitäsköhän munkin käydä ilta-ajelulla lidlissä... :D
 
Tossa meijän ”lähi” HM:llä oli ainakin tosi huonosti farkkuja ja legginssejä, joten onneksi sai tänään tuolta Lidlistä.

Vanhat kun ei oo enää pariin viikkoon menny kunnolla jalkaan, joten kiva, että pääsee nyt taas käyttää farkkujakin!
 
Mä oon pitäny vielä raskauden salassa niin en oo kehannu mennä katteleen äitiysvaatteita jos joku sattuu näkee :joyful::joyful::joyful:
 
Unohdin ihan koko Lidlin kun ostoksilla oltiin! Täytyy yrittää ehtiä ultran jälkeen pyörähtämään. HMltä ostin mustat joustavat mammahousut ja yhden tpaidan. Pian alkaa tuskailu takin kanssa ja ainakin viimeistään syksyllä. Ihana kun saa pian alkaa ihan kunnolla näyttää olevansa raskaana eikä tarvitse piilotella masua löysien vaatteiden alla :Heartred
 
Ihana kun saa pian alkaa ihan kunnolla näyttää olevansa raskaana eikä tarvitse piilotella masua löysien vaatteiden alla :Heartred

Voi, mä odotan tuota myös paljon. Jatkuvasti saa olla miettimässä mitä laittaa töihin päälle ja tuntuu, että työkaverit/muut organisaation tyypit tuijottaa. Todennäköisesti vain oma korvien välinen juttu, mutta ei siltikään kivaa. Turhaan aiheuttaa pientä stressiä :sad001
 
Voi, mä odotan tuota myös paljon. Jatkuvasti saa olla miettimässä mitä laittaa töihin päälle ja tuntuu, että työkaverit/muut organisaation tyypit tuijottaa. Todennäköisesti vain oma korvien välinen juttu, mutta ei siltikään kivaa. Turhaan aiheuttaa pientä stressiä :sad001

Mustakin tuntuu et kaikki tuijottaa kasvanutta masua, vaikka en tiedä onko se ees totta :D Mulla maha pompsahti kyllä näkyville viime päivinä. Tänään 12+5!
 
Vielä tarttis hankkia äitiyspaitoja. Omat alkavat rullautua ylös, eivätkä pysy enää mahan päällä. Kahdet farkut oon nyt hankkinut Lidlistä ja kesän ajattelin viettää vanhoissa leggareissa, tunikoissa ja mekoissa.
 
Vielä tarttis hankkia äitiyspaitoja. Omat alkavat rullautua ylös, eivätkä pysy enää mahan päällä. Kahdet farkut oon nyt hankkinut Lidlistä ja kesän ajattelin viettää vanhoissa leggareissa, tunikoissa ja mekoissa.

Onko jo kuinka iso maha jos topit rullautuu ylös :)
 
Mie meinaan mennä kyl varmaan melkein pelkästään omilla pidemmillä paidoilla.
Ainakin viimeksi pärjäsi kohtuu hyvin.
 
Kävin eilen tonkimassa Lidlin valikoiman ja löysin vaikka mitä. Itselle mammafarkut, parit sukkikset ja ponchon. Ja hups, vauvalle kans läjän ekoja hankintoja. Löyty vaikka mitä söpöjä vaatteita ja sit se kuumemittari. Hui, Nyt pitää rauhoittua :D
 
Takaisin
Top