Äitiysvaatteet

Hei nyt ehkä tyhmä kysymys, mutta... :D ostin H&M mama paksut sukkahousut, joissa on pesulappu sillä puolella sukkiksia, joissa on vain yksi sauma. Onko niitä siis tarkoitus käyttää kahden sauman puoli edessä?
 
mulle menee vielä legginssit, ja mikäs niitten nimi on, ku näyttää farkuilta, mutta yläosa kuin leggareissa? Jegginssit?? Ja tykkään muutenkin pitää löysiä paitoja, joten niitä riittää. Kesäksi olisi kiva joku maxi-mekko!
 
Ostin eilen Henkkamaukalta ensimmäiset mammafarkut! Ja tänään ne on jo jalassa! :D 11.raskausviikolla. Olin yllättynyt miten kivoja mammafarkkuja onkaan!
 
Ostin eilen Henkkamaukalta ensimmäiset mammafarkut! Ja tänään ne on jo jalassa! :D 11.raskausviikolla. Olin yllättynyt miten kivoja mammafarkkuja onkaan!


Samoin, minä kävin kanssa ostamassa ja olipa ihana tunne tänään töissä kun housut eivät puristaneet. Olen käyttänyt pariviikkoa vaan legginssejä/sukkahousuja niin oli kiva saada farkut jalkaan.
 
Mun tarttis kesähäihin löytää just tietyn värinen mekko. Ainakin toistaiseksi on näyttäny vähän heikolta tarjonta. Täytyy toivoa, että vielä tulis vastaan.
 
Tänään on tulossa kotitoimituksena Hennesin mama-farkkutilaus. Tilasin netistä samantien 4 eri mallia, kun liikkeessä oli niin huonosti kokoja. Onneksi on ilmainen palautus :D
Näitä housuja on kyllä odotettu... Oon viime viikot mennyt ponnarikuminauha farkkujen napissa, että saa edes vähän vyötäröä löysemmälle.
 
Ekaa päivää mammafarkut päällä. Nolottaa ihan sikana. Näissä maha näyttää niin suurelta, kun se oikein pääsee valloilleen, ja ihan varmaan ihmiset huomaa, että ei oo normaalit housut.

Mun tarttee nyt kyllä rajottaa mun syömistä. Tää ei oo kaikki "vain" keltarauhashormoniturvotusta... Vaakaa en omista, et paha tietää, paljonko jo on noussu.

Vasta rv 8+4...
 
Mun tarttis kesähäihin löytää just tietyn värinen mekko. Ainakin toistaiseksi on näyttäny vähän heikolta tarjonta. Täytyy toivoa, että vielä tulis vastaan.

Mä oon kesällä kaasona ja mekko vielä löytämättä. Laskin että puolessa välissä olisi just sillon raskaus menossa. Morsiamelta on tietty kaasojen mekkoon väritoive haasteena :joyful:
 
Meillä olis syyskuussa yhdet häät tulossa ja kauhulla odotan kuinka valtava oon silloin :D Toivon, että veljen vaimo säästi maximekon jota itse käytti viime kesänä kun oli viimeisillään raskaana.

Mulla nyt viikkoja 7+6 eikä kyllä tunnu yhtään siltä että mammafarkkuja lähtisin ostamaan. Leggareita ja jumppatrikoita oon kyllä enimmäkseen käyttänyt, omat löystyneemmät farkut menee myös ihan hyvin vielä vaikka turvottaakin. Odotan kyllä toisaalta että voi huoletta käyttää istuvia toppeja kun ei haittaa vaikka maha pömpöttää! :D
 
Mammafarkut oli just niin ihanat kuin olin ajatellutkin! Yhdet niistä hylkäsin, koska ne oli vähän liian puristavat (shaping-malli). Muut ehkä enemmän jegging-tyyppisiä eli kunnon stretchiä, vaikka ovatkin pillifarkkumallia. Ihana kun nyt saa istua kokouksissa ilman hirveää vyötäröpuristusta :D Ja menossa nyt 9+1.
 
Mulla on tosi näkyvä turvotus eli maha on kunnon pallo aamusta iltaan. Hankalaa on kun töissä haluan salata asian ja kaikista löysimmätkään paidat ei tätä mahaa taijo näkymättömäksi.

Vaihdoin jo mammafarkut jalkaan ettei purista mahaa mutta näissä tää joustava kangas antaa mahan kyllä pullottaa eli pitäis olla jotkut housut mitkä vähän ”litistäisi” mahaa :shy: Vai mikä avuksi..

Rv 8 menossa.
 
Ens viikolla olis neuvola jossa ultrataan samalla rv11+4 sitten.. siellä jos pikkuinen vielä salamatkustaa niin sitten menen kyllä ostamaan ekana housut uudet. Voi kun kaikki jo puristaa vaan vielä en uskalla jos siellä ei sitten näykään enää mitään..
mulla pääsääntöisesti käytössä tiukkoja legginssejä vaan ne kun jää tohon puoliväliin mahaa niin huh ku puristaa ja näyttää huonolta :D
 
Millaisia lidliin vaatekoot ovat? Täytyy sokkona ostaa, kun ei ole sovitusmahdollisuutta, mutta voinko luottaa kokonumeroon vai kannattaako ostaa kokoa pienempi tai suurempi?
 
Mä en oo vielä joutunut ostamaan uusia pöksyjä, mutta kohta alkaa kyllä olla tarve. Onneks on kesäkuukausina paksuna, muuten vois olla oikeesi vaikeeta löytää vaatteita! :p Mekoilla ja leggareilla mennään kesä varmasti, mutta ostan kyllä jotkut farkutkin. Nyt oon menny Prismasta ostamilla 15€ stretchfarkuilla, yllättävän toimivat vielä näin viikoilla 11+2! Löysät hupparit toimii myös, mutta kohta ei auta nekään. :rolleyes: Onneks ens viikolla ehkä uskaltaa asian julkistaa ja voi ihan rauhassa sit mennä maha pystyssä kaikkialla!
 
Kaivoin edellisten aikana käytetyt äitiys vaatteet ja tilasin pari vaatetta lisää. Pitäisi kesä pärjätä jos vaan on lämmintä. Jostain pitäisi vielä löytää muutama pusero. Tai sitten venytän pilalle pari väljempää hupparia. Onneksi töissä voi käyttää collareita, mutta niistäkin on pitänyt luopua tiukimmista painaa ikävästi vatsaa. Onko jollain antaa suosituksia uikkareista? Aiemmin oon käyttänyt bikineitä kun on tullut vaan kesällä uitua mökillä. En taida kehdata mennä samoilla uimahalliin syksyllä.
 
Lidliin tulee tosiaan maanantaina ja ainahan ne voi kotona sovittamisen jälkeen palauttaa, jos ei olekaan sopivat :wink.
 
Tuleeko niitä vaan tiettyihin Lidleihin vai ihan kaikkiin? Pystyykö jostain jo etukäteen katsomaan valikoimaa?
 
Tukisukat, paita, legginsit ja uimapuku lähti tilaukseen. Saa reissuun vähän vaatteita.
 
Takaisin
Top