Äitiysvaatteet!

Mä kaivoin eilen äitiyshousut esiin ja yllättäen mahduin niihin pienimpiin, vaik painoa on muutama kilo enemmän ku esikoisesta tässä vaiheessa. Normaalisti kotona oon kollareissa ja ihmisten ilmoille on voinu lähtee leggareissa tai farkuissa, mut nyt ne oli kaikki pesussa, joten kaivoin lisävarastoa esiin. Omat paidat menee vielä pitkään, joten kaikki äitiyspaidat jätin vielä ylähyllylle. Talviäitiystakin tarttisin ehdottomasti, viime raskauden sinnittelin omilla vanhoilla mut silloin la olikin kesäkuussa. Nyt 15+3
 
Mä kans tarttisin talvitakin, nyt sain äitiltä sen vanhan toppatakin, joka on muuten sopiva nyt mut masulla on ihan pikkasen kasvu varaa, ei siis oo mikään äippä takki vaan perus toppa takki, mutta ei kyllä mahu tammi-helmikuussa.
 
Mä oon ostanu vaan kokoa isomman väljän pitkänmallisen toppatakin. Mahalle vielä paljon tilaa ja lopputalvesta voi jättää vetskarin auki ja napilla saa suljettua sitten vielä. Eikä oo äitiystakki vaan ihan zarasta ostettu.
 
Mä etsin ja vertailin äitiystoppatakkeja ja hm:ltä löyty paras ja halvin. Melkiin kaikki mun äippävaatteetki nyt hm:ltä... Siis netistä tilattu, ku myymälöissä huonommat valikoimat.
 
Tänään pitäis mennä etsiin juhlamekkoa, saas nähä löytyykö
 
Nyt tarviis toppahousut, kun entiset ei mene enää kiinni... Ja joudun turvautumaan myös miehen toppatakkiin. Omaa uutta en viitsi ostaa, kun kuukauden päästä jo lämpenee ja kuoritakilla pärjää sitten jo mainiosti (ja se menee mahastakin kiinni).

Tarvitsin myös äitiysuimapuvun. Mistä ootte ostaneet?
 
Itellä on miesten mallistosta halvat toppahousut. Äitiystakin ostin kirppikseltä 15e. Äitiysuimapukua en oo ostanu, mulla oli vanha iso uimapuku tallessa. Nyt tosin varmaan jo kohta näkyy läpi[emoji23] mutta katselin kyllä netistä niitä ja olivat pari viikkoa sitten vielä tarjouksess
 
Mulla on mennyt vielä omat takit ja toppikset, housut oon vaan rullannut vyötäröltä vatsan alle. Bikineihin mahtuu vatsa :D
 
Ostin jo rv 15 kieppeillä h&m:n äitiysfarkut ja pari t-paitaa. Nää on riittäny tähän asti. Kotona oon vaan xl -kokoisessa neulepaidassa ja henkkamaukasta ostetuissa jooga (?)housuissa. Emt. Puuvillaiset ohuet lötköpötköpöksyt. Villasukkien kera tietty.
Ulkohommissa oon käyttäny 25 vuotta vanhaa lasketteluasua :grin Eihän ne housut mee kiinni millään mut onneks on henkselit. Takki menee kyllä kiinni (mietin tässä että oon painanu ehkä max 50 kiloo kun nuo on ostettu mulle että no joo, olihan aikoinaan Lapissa laskettelureissuilla -30 astetta pakkasta, että on ostettu myös sitä kerrospukeutumistilaa) :p
 
Mä onneks mahdun moniin vanhoihin mekkoihin/tunikoihin, ja kavereilta sain jotain vaatteita. Oma takkikin menee just ja just vielä kiinni, äitiystakki (kaverilta lainasssa) on niin valtava teltta et oon vaan pari kertaa kävelyllä käyttänyt :) Oon siis ostanut vaan yhdet H&M:n housut ja yhden raskausmekon.
Luulin selviäväni ilman uusia toppahousuja kun täällä etelässä asun, mut argh, nyt ollut kunnon pakkaset ja vissiin yltyy vaan, että pakko löytää.
Kokeilin XXL-liikkeessä miesten L-kokoisia toppahousuja, jotka ois ollut vaan 30e, mut ei nekäänn menneet mahan yli :/ ja puristi muualtakin. mistäs muualta löytyis halpoja toppahousuja? Kuukauden takia ei viittis hirveesti sijottaa.
 
Mä oon mennyt omilla toppahousuilla silleen et vetskari on auki ja henkselit! :grin
 
Mulla meinaa vaatteet tuottaa ongelmaa. Esikoista odottaessa pärjäisin hyvin loppuun asti h&m:stä ostetuilla mammapöksyillä, nyt ne on jo pienet ja ahistaa joka paikasta. Onneks kaapista löyty yhet mammaleggarit ja yhet farkut mitkä on tullu siskolta aikasemmin. Niillä ja collareilla toistaseks mennään. Takki meinaa tuottaa ongelmaa, en haluis mammatakkia enää hommata. Esikoinen kun synty syksyllä niin sellanen kesätakki löytyy, pitänee varmaan vetää se kohta päälle ja kerroksia alle vaan lisää. Tulispa kevät jo..
 
Ite ostin halpa-hallista miesten isot tippahousut. Ainoa vaan että etelessä ei oo halpa-hallia :/
 
Mä käytän miehen ylisuuria tuulipuvunhousuja ja sinne vaan kerroksia alle. Äitiystoppiksen ostin alesta jo aikoja sitten kun ei oma mennyt tämän möhömahan ympäri enää :D
 
Ostin lidlistä joga pantsit, menee kätevästi mahan yli tai alle. Tosin ei oo kovin tyylikkäät, mutta tosi mukavat.
 
Imetyspaita? Imetystoppi? Imetysmekko?
Näitäkin pitää vissiin hankkia? :wideyed:
Sen verran nettikauppoja katselin että maksaa ja paljon!
Toivottavasti tuleva kesä olisi pitkä ja helteinen. Olisi paljon helpompaa ja mukavampaa pukeutumisen ja imettämisen kannalta.
 
Oon ostanu maitotyttö imetysmekkoja niiden facekirpparilta, uutena ei oo raaskinu. On kyl ihan huippuja.
 
Imetyspaita? Imetystoppi? Imetysmekko?
Näitäkin pitää vissiin hankkia? :wideyed:
Sen verran nettikauppoja katselin että maksaa ja paljon!
Toivottavasti tuleva kesä olisi pitkä ja helteinen. Olisi paljon helpompaa ja mukavampaa pukeutumisen ja imettämisen kannalta.

Millä toi facekirppis löytyy? En ole aikaisemmin kuullut tästä merkistä mutta oli tosi kivan näköisiä vaatteita!
 
Mää oon ostanu aina h&m:ltä imetyspaidat, mutta voi jee ku ne on tylsiä!! Eikä ainakaan paikallisessa ole pitkähihaisia. Täytyy tutustua netin valikoimaan
 
Takaisin
Top